"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, March 13, 2009

Alhamdulillah, Masalah BerukBand Dah Selesai...

Reactions: 
Alhamdulilllah, masalah BerukBand yang menghantui a.k.a menTOYOLi aku 2-3 hari ni nampaknya dah selesai.

Jadi Insya-Allah aku akan cuba uploadkan gambar-gambar sekitar Pokok Demokrasi pagi tadi dan jugak beberapa artikel yang dah terbantut tak dapat nak publish selama "krisis BerukBand" berlaku.

Mekasih dekat korang-korang yang banyak bersabar. kalau keadaan macam ni berterusan, tak payah la aku dok lari sana-sini tumpang wifi kedai orang dan jugak rumah orang... hahaha...

Mekasih dekat semua tuan-tuan kedai dan tuan-tuan rumah yang bagi tumpang wifi korang.

Oit... Tungaklangit ngan Zali mana? dah kene sorok hantu kopek ka???

Haiyyaaa...!!! manyak sunyi looo..!

3 comments:

Anonymous said...

Tungaklangit ngan Zali mana?

ya la ... mana depa pi....
rasa sunyi la pulak ....

Anonymous said...

dorang sibuk cari bahan nak bagi komen kat sini ha..

we wait and see..

hehe

Songkok Tinggi said...

TP...Teman, Zali & tungaklangit tengah pening cam no nak cari idea nak bodek bos Teman. Bos Teman tu dah naik botak kepala dok marah sebab surat kabar Liberation cuba fitnah dio (kato dio lah). carut2 pun dah keluar mulut dio tu yg buat mulut dio merah cam mulut anak lembu Charolais' dari Perancis! Teman ni baru kena sumpah seranah kat bos, Zali lagi pulak kena 'belakang' lagi...tu la padan muko dio sebab selalu kato kat orang PR...tunkatlangit, Cheh! tak guno punyo orang.Cabul!nanti Teman nak "Peace!!!" kat dio. Tapi kita orang sekarang tengah sibuk belajar buat muko seposen supayo bos kita orang tu tengok , kang RM60B tengah di rancang pengagihannya...dapat secupak pun bagus jugak, kalau dapat segantang lagi bagus...tapi susah sikit sekarang ni, BigMama control! takut jugak kami kena letup pulak nanti. apa2 pun chow dulu nak gi bodek Bos najib kami...RM!RM!RM!