"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, March 03, 2009

Sidang DUN Terhebat Dalam Sejarah Malaysia - malaysiakini

Reactions: 
Aku ada dekat pejabat DAP depan SUK. pagi tadi kami sampai depan SUK jam 8:10 pagi. suasana tenang. FRU bertambun-tambun. Geng PEKIDA pun bertambun-tambun dok provoke penyokong Pakatan Rakyat.

ADUN-ADUN dan EXCO-EXCO Pakatan Rakyat datang dengan bas. sampai agak lewat sebab merancang perjalanan ke SUK dengan berhati-hati.

Sampai dekat SUK, depa terus gerak nak masuk kedalam SUK tapi dihalang oleh "Robocop". suasana agak tenang masa tu.

Bukan saja "Robocop" menghalang, tapi ada jugak hampir 15 orang tukang PROVOKASI dengan songkok tinggi dan jugak janggut ala-ala ZZ-Top.

YB Char Men Koi kena tumbuk dek songkok tinggi. Haram Jadah sungguh. memang kurang ajar puaka-puaka tu. yang paling aku "Respek" ialah bila Polis Uniform dan FRU merestui perbuatan Haram Jadah geng PROVOKASI tu. sikit pun depa tak halang.

Untuk elak suasan dari jadi lebih tegang, para ADUN-ADUN dan EXCO-EXCO Pakatan Rakyat berundur buat seketika.

Lepas berbincang buat seketika, ADUN-ADUN, para EXCO-EXCO dan juga Tuan Speaker memmutuskan untuk mengadakan Sidang Tergempar Dewan Undangan Negeri dibawah sepohon Pokok Sena (dengan izin YB Mahfuz Omar) dan disaksikan oleh ribuan penyokong-penyokong Pakatan Rakyat yang membentuk bulatan sebagai simbol kesepakatan dan juga "simbol" Dewan Undangan Negeri.

Sidang DUN berjalan dengan lancar dibawah Pokok Sena dan dewan telah meluluskan 2 usul yang diperdebatkan iaitu menyokong kepimpinan Dato' Seri Ir. Mohamad Nizar dan juga menyokong usul Pembubaran DUN. seterusnya Dewan menyerahkan kepada Dato' Seri Ir. Mohamad Nizar untuk tindakan seterusnya bagi membolehkan DUN dibubarkan bagi membolehkan satu Pilihanraya Kecil Negeri diadakan di negeri Perak.

Tengah-tengah aku dok menaip ni ada pulak SB-SB dari depan SUK dok langkah datang...

Wa sambung balik karang... dengan gambar-gambar panas.

Chiow... disconnect.

58 comments:

skywalker said...

oo..penakut rupanya penulis blog ni ..

chot said...

skywalker...

apsal ayat ko cam jantang gersang..

sepat_ronggeng said...

Ahaksss...

Ada Jedi kat blog ni rupanye..
Jap lagi mesti Darth Vader bertindak..

Bersedia je Jedi... test dulu `saber sword' tu.. kot2 x leh nyala lak kang...

Minta Darth Vader cepat kan berita dari Pintu Masuk SUK...

Anonymous said...

blogger umno tak kena ligan ngn SB..dah la tu..dpt duit lagi..!!
bleh la berlagak..cit podah

Orang Kampung Perak said...

kalau takut bermain ombak, jangan berumah di tepi pantai..


blogger network apa ke jadah..

cari makan je bang.. penakut..

takde telor yeop.. menyibuk je kat perak ni buat apa

sepat_ronggeng said...

Ahaksss...

Master Yoda kata... elok la Darth Vader lari dulu..

Kalau x.. nanti sapa nak bagi info kat blog ni.. ahaksss....

zali said...

la...katanya bawah pokok cherry...
ni bawah pokok sena pulak...
kecewa betul la...

ok...standby untuk tumbuk dan belasah
lebih ramai yang lawan sultan ni...

tahniah pdrm dan pekida!
tok ayah man mempaga ikut sekali ke?

Anonymous said...

Tok ayah Man Mempaga pg sunat orang laa....KHAAAAK PTUIHHHHH.....

............av.......................

MuhD NoR AzyM said...

Ada SB la kat sini..haha..
Blah ar..provokasi konon..
Ingat kami takut ke???

chot said...

tok ayah man mempaga tak nampak

tp hassan kecut sama Is pendek ada le...

jali ko pakai spek mata rayban ek?

sekacak embun le ko...

macam

geng kuda longkang....

Anonymous said...

dah makin ramai nampaknya anjing-anjing suruhan umno sedang menyalak....kah..kah..kah.....sibukcakap pasal ketuanan melayu tapi tak sedar yang menjahanamkan melayu adalah umno tu sendiri....bangang punyer org, dah tu cuba pulak nak bangang kan orang lain....

al-Balingi said...

Mmg Silver State in crisis la. Bubar DUN kan senang. Malu kat dunia wei. Billy Gibbon and Frank Beard pun ada ka. Lama tak kluaq album ni. Keep on working bro. tell the whole world that in Boleh Land everything is possible.

Anonymous said...

Korang jgn gelabah beruk,..

Nti aku panggil jin aladdin angkat banggunan SUK letak kat singapore,.

Tentu LKY bgi karpet merah kt Nizar,..hamba suruhannya,..

Anak Perak yang sedar diri said...

Blogger MuhD NoR AzyM said...

budak sekolah jangan main kat sini, kang duduk dalam kamunting tu.. dekat je dengan kampung ko kat gerik tu... main jauh jauh,,

jangan ikut tuan punya tanah ni..ni ni berani..dari jauh je :D

samoza said...

Erm..bersidang bawah pokok..macam pernah dengar tu...oooo kat negeri pasir dua butir..zam, zam ala kazam..

Anonymous said...

Memang puak2 umno hati dah hitam yg dah sampai tahap ifinity...Taubatlah,taubatlah.taubaatlah...Semuga kebenaran akn menjelma....

Wallahualam...
...................av.............................

Anonymous said...

ramai btol puaka ameno dlm sini...

Anonymous said...

Memanglah ramai kat sini, tak berani pi kat SUK tu....

zali said...

chot selalu sebut 'kuda longkang'

apa kata kalau saya kuda,longkang kakak
awak...lepas tu boleh la awak panggil
saya abang...setuju?

Tok Sidang said...

KAH!!! KAH!!! KAH!!!

Tok nk ketawa pecah perut tgk gelagat ADUN PR,.

Mmg dlm dunia ni ada mcm2 gila,.. tapi yg pling dahsyat skali ialah gila org hilang kuasa,..

hik!! hik!! hik!!!

Masa UMNO hilang kuasa di 4 ngri pun xde la teruk smpai mcm ni,..hehehe,.

Msih anggap diri MB, bersidang bwh pokok,..hehehe,..lepas ni apa??
buat pilihanraya olok2,.. hahaha

Tapi sebenarnya Tok sgt takjub dgn ketegaran puak ini

Mrk ini seolah ada agenda penting sendiri yg xsempat dituntaskan krn kuasa ditarik tiba2,..??

Tapi tok berani gerenti,.. ini bukan budaya kita org melayu. Org melayu akan segera terima qada & qadar Allah,..lalu menunggu peluang lain(PRU13)yg lebih molek.

Org melayu tidak akan derhaka pda Raja Melayu. Klu dibakar jambatan ke Istana,.. dgn apa cara utk kembali jika menang nti??

Tok yakin, "ADA KUASA" lain yg jadi dalang,...

Tok harap pemimpin melayu ini segera sedar akan 'kuasa' yg sedang memukau mrk

zali said...

al balingi [selekehnya nama] kata : Keep
on working bro.

awak sedap je cakap...awak tak tau
tempang perak pecut berapa km/j tadi
dengan laptop dan buntil kain bajunya...

fru kejar.

Anonymous said...

sabarrr...allah snw nampak..
perbuatan yang jahat ni tk kan kekal lama tunggulah masa kejatuhannya, ulamak2 dan kiai ngah berdoa dan aku sendiri berdoa agar kezaliman ini hanya bersifat sementara dimalaysia ini,dan orang yang mencipta kezaliman akan mendapat azab didunia dan akhirat

chot said...

jali tulis...

apa kata kalau saya kuda,longkang kakak
awak...lepas tu boleh la awak panggil
saya abang...setuju???

jali...aku setuju

asalkan ko geng kuda longkang!!!

bangang punya jali!!!!

chot said...

Tok Sidang

nak heran apa...

dlm citer p ramlee bleh

jason king ngamoks...habis di bakar harta benda...
so terpaksa ler besidang bawah pokok...

semua menteri ada...
cuma tok sidang jeks tader...
kalau ada bleh jadi menteri firebriged

hahahahaha...

laksamana do re mi..

tok sidang...hahahaha...

zali said...

betul la tok sidang...

ada misi yang belum accomplish...misi
kuasa puak yang di sokong membabi buta
oleh puak tak reti bersyukur nih...

sebaiknya kuasa tu dulu yang perlu
dijauhi dan tebas dulu...tapi nak buat
macammana...tuan guru nya kata
OK...macai ikut saja.

kaizer said...

tok sidang...tak yah cakap pasal kuasa melayu la tok sidang...geli telinga aku dengar, bila melayu bangsat macam kau dan puak2 umno kau bercakap pasal melayu....kau sedar tak sekarang nie melayu2 kat luar sana sedang dijajah oleh pemimpim2 umno tu sendiri dengan bermodalkan ketuanan melayu...macam kita dijajah oleh british satu ketika dulu...dan kau bersama2 dengan anjing2 umno yang lain boleh la kita sama kan dengan bengali2 putih pada zaman penjajah dulu...

Anonymous said...

Tok sidang kunun... lepas tu jadi tok sidang kat kankang betina... ha ha hahaa

sebab dapat habuan duit banyak dari geng kepala umno... kununnya perjuangkan melayu..

Anonymous said...

haha...byk komen pencacaiii ameno kt cni...
xpg bertumbuk ke???
Pekida...huhu...mmg geng gangster taik kucing ni...
Polis...haha..ni beruk KERAjaan ni..

zali said...

KOTA BAHARU 3 Mac - Bekas isteri kedua
Anggota Dewan Undangan negeri (ADUN)
kawasan Melor, Wan Ismail Wan Jusoh,
hari ini membuat tuntutan di Mahkamah
Tinggi Syariah di sini agar pemimpin
PAS itu membayar mutaah sebanyak RM3
juta.
_________________________________________

pada sapa lagi orang pas nak sujud
kalau bukan pada cina dap bila jadi
hal sebegini...

cina nak berkuasa...
cina mesti tolong...

wa tolong lu...lu tolong wa maa....

chot said...

jali

apa kene sujud pada cina ,india or melayu ni???

melalut2...
mantul lebey??...isap gam lebey ke?

aku hanya sujud pada Allah...

yang ko ni sibuk dok politik ni kuda longkang tader race ke ari ni?

bangang!!!!!!

jali kapten kuda longkang....

Anonymous said...

to do zali dun melor tu orang pas ke orang umno?

sepat_ronggeng said...

ahaksss...

Setiap persoalan harusnya di jawab dengan fakta dan kebenaran... mesti ada bukti..

Baik di pihak Darth Vader atau pun di pihak Master Yoda sendiri.. samer je...

Ahaksss... Buangkan tabiat mencarut dan memaki hamun didalam blog ini.. bukakan minda bahawsanya hanya dengan mencarut dan memaki hamun tidak akan mendapat apa2 kejayaan.. ahaksss...

Cuba masing2 berdebat dengan cara yang lebih tinggi tarafnya sebagai manusia yang mempunyai akal... x perlu di heret mak bapak atau ahli keluarga sehingga menjadi bahan cercaan ( babi hutan..babi laut.. kuda longkang dan sebagainya... )

Mana puak yang benar dan cukup sahih dengan buktinya dan faktanya.. maka dialah yang boleh diketegorikan sebagai pemenang... Ahaksss...

Darth Vader dan Master Yoda releks je... pengikut je yang lebih..

al-Balingi said...

Kpd Saudara Zali,

al-Balingi dinisbahkan kpd tempat di mana saya di lahirkan. Saya anak jati Baling, Kedah dan saya berbangga dgn tempat kelahiran saya. Kalu selekeh pun nama saya, bukan nama awak. So

Zali pulak apa maknanya ya?

al-Balingi said...

Salam bro,

Tadi TV3 ada melaporkan berlakunya pertengkaran dan cabar mencabar antara penyokong pakatan rakyat dan 'pemerhat-pemerhati' lain. Btol ke pemerhati2 lain? ke penyokong pparti yg satu lagi.

Details! Details!

Anonymous said...

HEBAT SANGAT KE GENG2 PEKIDA TU...HARAPKAN KAD AHLI SAJA...ILMU DIDADA CUKUP KER....DTG RAMAI BERANI LER...MCM GENGSTER CINA DAHULU KALA...KALAU BERANI DTG SORANG2...LAH....TAK PAYAH BERLAGAK AHLI PEKIDA KALAU ILMU TAK KUAT...DOK KAT SURAU BACA ALQURAN...BYK2.....BARU ADA PARANG TERBANG....

Anonymous said...

Wahai ikan sepat ronggeng apalah kamu ni. orang kat sini dah cakap merapu.. Orang Yahudi guna internet buat duit bertrillion sampai bungkus USA.... Darth vader dan master yoda adalah jelmaan kaum yahudi yang bijaksana lagi cerdik dengan minda yang terbuka untuk $$$$$$$$$.... kamu pun dah terpukau dengan minda virtual yahudi yang dijual dengan keuntungan berbillion..

Apa Orang melayu buat sekarang dan hala tuju mika.... Hancus,... dan pengikut mika semua hancus... aku malu jadi melayu....

minta Keadilan dan hak yang sahih habis di jahanam kan.. yang menjahanamkan adalah orang melayu juga.. secara jujurnya pabila mika berjaya menjahanam, mika dapat duit, kuasa dan PU$# perempuan.. Lambang kejayaan......

Anonymous said...

Zali sibuk dengan ke'MELAYU'an dia tu... tak sedar MB haram Perak tu keturunan apa?

Kenapa tak pilih 'Melayu jati' jadi MB Perak, dah tak ada 'Melayu jati' ke yang boleh memimpin dalam UMNO... terpaksa import dari India?

Inilah Melayu kampung, tak pernah bergaul dengan orang lain,

adie said...

wahai sahabat2 PR sekalian,xguna kita berbahasa dengan org yang dh digelapkan hatinya dengan rasuah,fitnah dan sebagainya.marilah kita bdoa pd Allah mg2 dibuka dan dibersihkan pintu hati depe untuk melihat kebenaran..

sasaudengo said...

Zali... ko dah lari kat thread ni plak? Komen aku kat thread sebelum ni ko tak jawab lagi, ni aku paste kan semula.

--------------------------

Zali...zali!

Ni la tahap pemikiran orang UMNO. Cerite yang ko cakap tu, belum jadi lagi... fitnah tu!!!! (Berite gampaq Nizar dan Nik Aziz bunuh diri)

Ko nak dengo cerite yang dah jadi kat puak UMNO...!!!

1. Untuk mendapatkan kuasa dalam UMNO, Datok Mokhtar Hashim bersama Rahmat Satiman telah dijatuhkan hukuman penjara seumur hidup kerana membunuh.

2. Untuk dapatkan kuasa, pemimpin UMNO, ADUN Raub Dato Mazlan, sanggup menyembah Mona Fendey untuk menguasai ilmu hitam sehingga dibunuh dan dikerat 18....

Banyak lagi contoh ketakutan puak-puak UMNO bila hilang kuasa... contoh yang telah terjadi bukan fitnah... so ZALI BAGHAL, BANGANG, BINGAI, BENGAP, BODOH, BEDENGOL...BARUA! Cilaka punya ZALI....ape komen ko?????

March 3, 2009 11:08 AM

Anonymous said...

Salam sahabat, aku rasa zali tengah "zambri teh tarik unea" pekena dengan roti banjir parpu kari, sambil makan lepak tepi longkang.

Anonymous said...

PEKIDA SUCKS

sepat_ronggeng said...

Ahaksss...

Anom 234..
Cuba nyatakan nama penuh anda dan no ic anda di blog ni.. kalau anda betul malu jadi melayu...( itu pon kalau and berani la... )

Kerana Master Yoda khuatir anda bukan Melayu.. ahakssss... Berani kerana benar...

Memang hari ini senarionya melayu keseluruhannya sedang gila kuasa.. gilakan kuasa yang mmg sudah ada ditangan cuma x tahu di manfaatkan.. Sebodoh mana pon Melayu itu.. hakikatnya ia adalah bangsa yang anda warisi dari nenek moyang anda.. dan x mungkin anda boleh mengubah hakikat yang anda adalah Melayu... ( kalau anda melayu lah.. )jadi jgnlah malu untuk mengaku yang anda itu Melayu tetapi sebaliknya perbaikilah Melayu itu kalau ianya sekarang ini tidak cukup baik bagi anda...

Sejarah kata... kalau xde pedagang arab yang datang ke Tanah Melayu dulu.. x tau le lagi Melayu skarang ni Islam ke tidak agamanya...

Tapi kalau nak mengklasifikasikan individu Melayu itu Islam tulen ke atau tidak.. bukanlah fakulti Master Yoda yang nak menentukannya... tapi pada pandangan saya bab itu lebih kita serahkan pada ALLAH S.W.T sahaja..

Kesimpulan hakikatnya Melayu ini kebanyakannya adalah terdiri daripada yang beragama Islam.. yang sepatutnya menjadi bangsa teras yang menegakkan agama Islam... Jadi sekali lagi anda tidak perlu malu untuk menjadi Melayu...

Yang memisahkan orang Melayu hari ini hanyalah kerana fahaman politik...itu sahaja..

adie said...

aku setuju sepat ronggeng..

buat ape malu ngaku jd melayu,

tapi pada pendapat akula sepat,kalo puak2 ni mengaku melayu tp xmemperjuangkan agama Allah,menentang hukum Islam dilaksanakan,menyokong org yang zalim pd rakyat,

aku rasa la,elokla puak2 ni xngaku jd org melayu,nanti sape yg malu?????kita org melayu islam ni jugak yg malu

Anonymous said...

itu sepat,, politik melayu faham sudah pecah memang adalah tapi itu batu kepala juga duduk.. apa saya kata itu melayu sudah tak da jalan mahu jadi jujur adil dan saksama macam orang yindia juga..

awak kalu itu pegi yindia mana ada ini macam... parlimen banyak ada duduk saja.. tak ada suka angkat tangan sajalah...

saya mari datang mahu kasi nama bikin apa... ini dunia alam pusing lah jadi apa bikin semua mahu cakap itu perasaan.. hati mahu rasa adil, mahu jujur dan mahu itu bersih macam hindraf.. itu saja mahu melayu saya bikin mahu.. itu saya mahu itu melayu jadi macam orang amerika, yahudi,, maju terus maju... jangan jadi penipu dan belit itu macam ular... kalu tak de itu baik.. cuba tukar dan jadi baik...... itu saya kesian sama itu melayu umno... sudah tak de itu oommmmph....

Anonymous said...

sudah sudah kamu semua asik nak gaduh aje.. macam anging dan kucing.. ni aku nak pesan nniiii

Adduuuuuuuh.......


Allah.......

Abdul Umno aku nak pesan kamu yang sulung aku pesan kau uruskanlah harta tanah melayu dengan adik kau abdul Pas dan Abdul PKR...

Abdul Pas.....

Abdul.......

sasaudengo said...

ZALI MANA KO...???!!!

adie said...

zali p sembahyang la....

kang sia2 pulak perjuangan dia membela orng melayu kalo xsembahyang..

kalo membela org melayu yg beriman ada gak pahalanya,kalo membela org melayu yg meruntuhkan iman aku xtau la pulak..

ada sape2 blh tlg jawabkan????

sepat_ronggeng said...

Ahaksss...

Anom 320..
Orang Yindia ka... Pathekaliwuru umbudek... Jadi anda terkecuali lah.. kerana anda bukan Melayu...

Buat yang Melayu... Kalau anda rasakan Melayu hari ini kurang baik.. perbaikilah... Perbaikilah dengan cara yang berilmu... Jangan lah di tambah rosakkan lagi Melayu itu...

Hanya sekadar cadangan... andai dapat dikurangkan yang mencarut.. memakihamun... berdemonstrasi.. berhimpun dan caci mencaci... sebaliknya di tukarkan dengan cara yang lebih lembut dan penuh hemah.. Andai benar caranya.. Insyallah akan bertambah ramai lagi yang akan menyusul memberikan jiwa...

Ahaksss... Darth Vader banyak tengah upload cerita tu..

sepat_ronggeng said...

Ahaksss...

Anom 320..
Orang Yindia ka... Pathekaliwuru umbudek... Jadi anda terkecuali lah.. kerana anda bukan Melayu...

Buat yang Melayu... Kalau anda rasakan Melayu hari ini kurang baik.. perbaikilah... Perbaikilah dengan cara yang berilmu... Jangan lah di tambah rosakkan lagi Melayu itu...

Hanya sekadar cadangan... andai dapat dikurangkan yang mencarut.. memakihamun... berdemonstrasi.. berhimpun dan caci mencaci... sebaliknya di tukarkan dengan cara yang lebih lembut dan penuh hemah.. Andai benar caranya.. Insyallah akan bertambah ramai lagi yang akan menyusul memberikan jiwa...

Ahaksss... Darth Vader banyak tengah upload cerita tu..

Anonymous said...

elo brader itu Tanjung Rambutan itu apa ada... itu kepala pusing punya orang boleh ada itu duduk ka,

Itu Kamunting itu apa ada..... itu siapa bikin mahu duduk itu di Kamunting...

Itu j w birch itu mati orang melayu kasi bunuh.... itu siapa punya kerja...

Itu cina punya orang itu biji kolek lama sudah bikin itu ada betul ka...

Itu tanam getah itu bapak saya yindia mari .. di perak ada torehh.. itu ada betul ke....

Itu kalu zali mahu kasi jawab sikit saja saya mahu...

sepat_ronggeng said...

Ahakssss...

Anom 348..

You tanya pada Zali ye...
Soalan you sangat berhemah.. tiada unsur carutan...

Zali.. sila jawab dengan penuh hemah juga... jgn men atau ter carut...

Ahaksss... Master Yoda tunggu Zali menjawab..

Anonymous said...

alo itu sepat.. itu bikin perempuan cina gambar baju tak de pakai itu orang melayu juga. itu apa name elisabat wong .....

itu perempuan melayu masuk itu oxford sudah jual kerang sama itu orang putih itu ada betul ka...

itu melayu budak juga sekolah mari tunjuk baju tak de pakai makan pisang orang punya badan macam orang miskin ada betul ke...


Itu semua melayu ada betul kepala..ka... itu sebab tanjung rambutan itu mari duduk dekat perak... ada betull ka...

pemandu teksi said...

zali ni kan melayu kafir..
bela cina lagi baik dari bela melayu bangsat umno ni..

sepat_ronggeng said...

Ahakksssss...
Anom 401

Keterangan yang you berikan semuanya betul... tanda Melayu hari ini dah jauh tersimpang...

Jadi perbaikilah bagi mereka yng ikhlas nak memperbaikinya.. Kerana kalau hanya bijak nak nak mencari kesalahan pon x berguna jugak...

Bangsa lain pon banyak yang lagi teruk daripada itu.. cuma tidak di highlight kan sebab ia bukan Melayu... Nasib you Yindia... kalau you Melayu mesti you pon malu...

Tapi Master Yoda kata.. Melayu masih boleh di perbaiki.. cuma belum muncul mereka yang benar ikhlas nak perbaiki Melayu...

chot said...

aduhs...

zali ni dia belon...dlm blog umno pon dia taruk..dlm blom PR pon dia balon..

dia ni parti komunis

hehehe

taper2...jali hang layak untuk komen selagi ko bleh internet
kadang2 komen ko bleh pakai..

tp most of the time komen ko cam longkang...tp kalau tader komen ko..aku pon tak best le...hahaha



adik sepat...

tak kisah ler dak vader ke...dak yoda ke dak itam ke...ko ckp lah ko nak jadi apa...nak jadi doraemon pon ko bleh...

bagi aku mudah saja...ni citer politik...politik ni bleh jadi apa2
so toksah penin2..

ni aku nak cadangkan pada bloggers umno dan PR dan pada TV9

patot di adakan debat terbuka....

amacam??





so hangpa kalau hero

sepat_ronggeng said...

Ahaksss...

Chot.. Master Yoda suka nama tu...
Nama panggilan Pak Sedara Master Yoda...

Debat terbuka... bagus kalau dapat di adakan dalam waktu terdekat.. Itu pandangan dar Master Yoda la.. sbb dapat sedikit sebanyak merungkai permasalahan..

Cuma adakan tapisan dari dua dua pihak untuk calon yang nak berdebat... supaya tidak berlaku kejadian men.. ter.. sesaja carut nanti...

Master Yoda kata lebih gentleman...

chot said...

sepat

cun2

aku suka kalau ada debat2 terbuka
antara bloggers umno dan pr

nanti tunggu apa kata saudara topeng perak..sbb aku tumpang dia punya blog

suh pak agus jd pengerusi...

baru le gempakss...



hahahahaaaaa

Anonymous said...

penulis blog ni mmg penakut