"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, April 04, 2009

Pendedahan Eksklusif: UMNO Tipu Melayu..! - malaysiakini

Reactions: 
Dalam diam-diam, bro Mat Saman Kati pi masuk gua jumpa dengan Pak Nawi... hangpa nak tau apa info Pak Nawi bagi..?

Hangpa klik dekat [sini].

3 comments:

priory of jenin said...

citer zambry kadiaq kat port weld

http://prioryofjenin.blogspot.com/

Anonymous said...

Tak ada ke pencacai UMNO nak komen pasal post ni.

Kalau tak komen maknanya "IYE" lah tu.
Teman nak meng"IYE"kan sebab teman kerja kat salah satu pejabat yang terlibat tu, mula-mula teman baca surat tu dulu, teman terkejut berok juga sebab MB haram ni main beri arahan ikut suka dia saja tanpa mesyuarat. Bila teman tanya kat bos teman dia kata biasalah ni memang stail orang UMNO. Teman cakap kat bos "ni tak betul ni", Bos teman cakap apa "kita ni kalau nak sign surat kena guna SYMP", apa nak buat "goverment servant".

Nota kaki:

SYMP = Saya Yang Menurut Perintah.
Servant = hamba abdi kot (macam Apartied tu, tapi rasanya lebih teruk dari Apartied, macam Kunta Kinte, nenek moyang Obama).

Anonymous said...

Anonymous said...
YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK CHAIRMAN) MAKES BUDDHIST & MCA SHAMEFUL!


敬爱的马来亚佛总理事先生Buddhist Maha Vihara, Brickfields, Kuala Lumpur, Malaysia佛寺理事先生以及佛教信徒.

自从Yip Kum Fook (MCA Gombak Chairman)当任主席, 有预谋的迫走本地和尚(吉兰丹), 而遠聘缅甸和尚, 当任主持之后Samnak Sambodhi Thai Buddhist Temple No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong 52100 Kuala Lumpur, Malaysia(暹廟)就一直发生种种的是是非非, 以引起方民間議論纷纷.

其因是Yip Kum Fook (MCA Gombak Chairman)所领导的理事会, 勾结外耒的缅甸和尚, 以啇業経营, 不依佛法的精神办事, 只借宗教之名捞取权和私利所引起………. 最近又自行一套商业手法, 规定任和人, 若想出家当和尚修道者, 必先供给RM400大元, 否则免谈. 這种啇業手法, 已引起广大的信徒愤怒而不满.

Samnak Sambodhi Thai Buddhist Temple (暹廟)是佛总之联会, 而身佛堂之主席Yip Kum Fook (MCA Gombak Chairman)不以佛陀的教誨, 修心養性, 却反其道而行, 接着权势, 无悪不做, 三妻四妾, 骗财骗色, 破坏別人的家庭.....现在他的排聞满天飞, 不但给佛寺帶耒不好的名声, 也間接的耻辱佛教信仰者.

所从我们祈望马来亚佛总与Buddhist Maha Vihara, Brickfields, Kuala Lumpur, Malaysia理事同仁, 给以关注, 共創義举, 维护佛法

此致, 并
祝安康, 工作愉快.