"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, April 23, 2009

SPR a.k.a UMNO Cawangan Putrajaya - malaysiakini

Reactions: 
SPR a.k.a UMNO Cawangan Putrajaya akan melaksanakan peraturan baru menghadkan penyokong parti politik yang bertanding ketika hari penamaan calon dan juga sedang dalam proses mengkaji larangan berkempen ketika hari pengundian...

Bodoh gila punya peraturan... aku tak paham... pasai apa nak kene buat peraturan macam ni? selama ni benda-benda ni mengganggu perjalanan pilihanraya ke?

Tandus idea sungguh parti komponen UMNO nih...

Kah kah kah kah kah... makin lama makin lawak...

12 comments:

Orang Tanjung said...

Dah makin terserlah yang prinsip DEMOKRASI di Malaysia dah kaput.

Hak rakyat nak kluar menyokong bakal pemimpin dia telah DISEKAT.

BODOH PIANG org umno ni tapi tak mau mengaku.

LanaBulu said...

LAW of the JUNGLE is COMING..!!

SatriaMuda said...

siapa ada perasan surat khabar hari ni. syarat ikuiti 30% bumiputera dalam 27 sektor dan tidak terpakai @ dihapuskan oleh Najib Tun Razak.

http://satria-muda.blogspot.com/2009/04/liberalisasi-sektor-perkhidmatan-tanpa.html

Anonymous said...

suruh diorang buat penamaan calon ngan undi di pejabat SPR Putrajaya je la.... Lagi senang.... kalu tak de kat umno tak leh nak masuk bangunan tu...

bodik said...

umno dah jadi beruk dlm hutan. penakut...lps ni x tahu apa lg undang2 yg akan dibuat.

Anonymous said...

dah agak dah. Bila sokongan makin nipis mula la gila babi jadi puak UMNO ni. Nanti tengok la, deposit calon pun naik. Pastu calon kena buat aku janji taat setia kat SPR.

IRON MASK said...

salam.....

bagus bagus bagus....biar semua tak yah nak kempen sepanjang menunggu pilihanraya....UBN pun tak bleh buat projek mee segera utk rakyat....kalau mcm ni aku setuju....kalau buat jugak...geng PR kena bawak lari buldozer...humban dlm parit atau sungai
hari pencalonan tak bleh ikut lebih dari 10 org....bagus...

kalau jadi mcm ni...PR iaitu PAS,DAP n PKR kena fikir apa cara nak wat kempen cara senyap...ziarah menziarah rakan sedaerah yg nak mengundi misalnya.mula dari skrg la...jgn lena lagi....buat program utk rakyat bnyk bnyk...sebulan sekali misalnya...sebab apa....org yg kalih masuk n sokong PAS, DAP n PKR ni jarang duk kalih balik pi UBN....

Anonymous said...

jimat duit rakyat....

aza203 said...

Lagi haru sistem SPR, lagi bnyk le rakyat sedar. Seeloknya pengerusi SPR tu sendiri yg jadi calon dkt 'Penanti' @ TDM.

Anonymous said...

alah, spr nak buat pendaftaran on-line jer.

takyah ade penyokong berarak.
berarak on-line jer la.

ngundi pong on-line
ngempen pong on-line
mancing pong on-line
merayu pon on-line
check IC pong on-line

dapatla YB on-line...
spr jadi tmnut!! duduk lam berokban aka baruaband

bodik said...

lepas ni suruh spr aje yg undi calon2 umno...tunggulah, spr akan buat keputusan yg gila babi pulak lepas ni.

Sayanik said...

SPR..oo..SPR...

hangpa ni memang...

Ntah ape lagilah peraturan dorang tambah...