"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, April 23, 2009

Majlis Hi-Tea Bersama DS Ir Nizar - malaysiakini

Reactions: 
Majlis Hi-Tea Bersama Menteri Besar Perak Dato' Seri Hj Ir Mohd Nizar Jamaluddin.

Tarikh : 3hb. Mei, 2009.

Masa : 4:00 - 7:00 petang.

Tempat : Restoran Sabar Menanti (Berhampiran Stadium Indera Mulia, Ipoh, Perak).

Tiket Berharga : RM20 Seorang.

Emailkan Tempahan Tempat Anda (Tempat Terhad) Melalui syaomel85@gmail.com atau albanjari_online@yahoo.com atau hubungi +6012-402 6129.

Tarikh Tutup Tempahan : 2hb. Mei, 2009.

Anjuran : BloggersNetwork@Perak

13 comments:

Anonymous said...

maaf kiranya komen teman ni keluo tajuk...hari ni edisi internet utusan meloya dah mula buka gelanggang/cerita....PENANTI:PELUANG BN BELA RAKYAT.....oiiiiii pengampu bn sudah sudah lah tu...sebenarnya apa ya g koeang buat tu semua hanyalah ibarat mengasah pisau sembelih.....untuk menyembelih bn supaya cepat mati....semua media pakat puji bn...bagi teman barang baik x perlu dipuji dan diiklankan....rakyat akan tau juga....bn cakap x serupa bikin...mendokong islam konon...tuuuu yang gambo sahrizat dengan jambul perang dan lipstik tebal tu.....tak tutup aurat...dokong islam apenyeee...SUDAHLAH BN...DI ULANGI SUDAAAAAAAAH LAAAA BN.....PIIIIIIRAHHHHH

Anonymous said...

Majlis membodek Nizar. Semoga dapat habuan dari Nizar.

bodik said...

anon 1037...knplah bangang sgt ko ni. nizar ni x mcm pemimpin2 bangsat umno, rakyat nak bersama dgn pemimpin yg baik, bkn tujuan membodek. kami semua x mcm pengikut2 UMNO jilat punggong pemimpin haprak. kalau punggung bernanah pun puak umno ni sanggup jilat...janji ada projek. kalau buat perjumpaan mesti kat tempat mewah, hotel 5 bintang. ko tgk nizar buat kat restoran aje. umno yahudi ni kalau x sentuh duit rakyat x sah...tp ingat segala yg kamu buat akan d hisab d padang masyar. ikutilah pemimpin yg beriman dan memahami penderitaan rakyat!!!.

pengliporlari said...

siri jelajah kemenangan P059
tarikh:30 apr 09
tempat:markaz pas Masjid Tinggi Bagan Serai,PK
masa:9mlm
penceramah:DS Nizar(MP bukit gantang)
V.Sivakumar(speaker DUN perak)

Anonymous said...

hi-tea bersama Menteri Besar Perak??? kah!!!kah!!kah!!

org gila ni masih mengaku MB Perak

Anonymous said...

National Press Club akan anjurkan FORUM RAKYAT ttg krisis di Perak,. mlm ini(24 April) jam 8.00 di Town Hall Ipoh

Mohon BloggerNetwork sebarkan,. semoga rakyat faham situasi sebenar,.boleh bertanya soalan dan berhujjah

iqah said...

Bro...takkan hi-tea kat sabar menanti sampai RM 20? Confius la..

sya said...

IQAH..jangan risau kos yang dibayar akan jadi berbaloi nanti insyaallah..sebab aktiviti yang disediakan memang padat...mcam-macam ada!!!!

Anonymous said...

Bodik,..

tempat xde bintang,.. tapi harga 5 bintang,. byk untung nmpak

Anonymous said...

tpt tu memang sesuai dgn namanya, harap semua dapt bersabo le ye menantikan mknn yg kdg2 x sampai lgsg

bodik said...

anon 1052, zamrey haram tu lg dasyat...dah lah haraam jadah pulak lg!!! ada niat d hati nak minta restu rakyat...kah3...dasar lanun2 jugak. bkn nak ikut cara islam bg pd raakyat buat keputusan...baru cantik mcm zaman rasullah. ini zaman umno bangang rejim yahudi...baghal punya anon.

bodik said...

anon 209...nak kata untung tu x lah, tp x adalah mcm puak2 umno yahudi, duit rakyat pun dia sesah jugak. x apalah...yg ini keluar poket sendiri...janji ikhlas. x mcm umno bangang...mentekedarah duit rakyat..aku rasa duit anak2 yatim pun ada sekali umno cekik.

Anonymous said...

baru aku tau rege 20 henggit tu kire rege 5 bintang kehkehkeh

oittt anon 2:09PM kalo nak tanak join tu dok diam jer lah

jgn smpi menampakkan kebodohan sendiri cittt podahhhhh