"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, August 22, 2009

Gambar Aktiviti Calon PAS N11 - Bazar Ramadhan Kubang Semang.

Reactions: 

5 comments:

Anonymous said...

gua calon PAS nama Salleh Man sudah 6 kali bertanding pilihanraya semua kalah..ini kali harap dapat menang lah.....sebab itu Kereta Mercedes S320 biru gelap Salleh Man punya siapa kasi? mana dpt duit? Lu pikir la sendiri!

Anonymous said...

PAS SEMAKIN MAJU>ALHAMDULILLAH!!!JGN TERKEJUT UMNO NGOK>
JELES R TU.

BERUKnyerr UMNO said...

DAH TENTU MEMBER 2 BUSINESS MAN..DIA ADA DUIT..NAK PAKAI FERRARI PUN DIA MAMPU..UMNO KALAU X MENYAMUN..X MERASA..

Anonymous said...

tahniah! man.. dsai dah umum klau kau menang akn dijadikn kpala maipp
kalau menang tapii nmpak gaya kau ni akan kalah round ke 7 itu takpe

tapi awas! kau,dsai tu macam trtarik je kat kau ..habie kau dibungkui

Anonymous said...

bumi ni kami wariskan kpd hamba2 yg bertaqwa penegasan Allah dlm al quran,jenis2 penyamun curi tender2 rakyat cara batil ya...ampun habislah kau org.