"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, August 22, 2009

Gambar Aktiviti Calon PAS N11 - Bubur Lambok

Reactions: 
Hari ni kita layan gambar je...

Majlis kacau-kacau bubur lambok depan masjid Sama Gagah...

2 comments:

Anonymous said...

man man man.. kau ni dah tahu tukang masak nak jdi plak wakil rakyat@yb, jngan lah balik je kat rmah bantu bini msak kat rumah

dah 6 kali dah.. kau tanding kalah je takkan nak msuk 7kali insaflah taubatlah,bolan poasa pung kau nak bebohong..

ako dah nasihatkan kat kau kalah tu.. ada maknanya Allah SWT taknak kat kau bukannya keran rakyat tolak kau jangan lah buat dosa!

sebab parti pas kau tu @ tok guru ..dah jamin kau masuk syorga..

Anonymous said...

aku sokong BN sbb leh masuk kedai nombor,pusat hiburan,leh minum arak,leh berjudi,leh main pompuan....leh makan rasuah...leh romen dgn bini org..
jom lah amalkan islam sekular... dh 52 thn merdeka kita hidup mcm ni... maner leh berubah weiii..
masjid kalau nak penug suruh lah org pas penuhkan... kitaorg nak beratur ambik duit zakat dan bubur lambuk jer... apa lah.....khikhhkikikih... sedihnya sbb islam hadhari dh dilupaka.....uhuhuuh ..
aku nak sangat tgok dato sri najb jadi imam sembahyang tarawih... leh gak aku masuk syurga...