"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, August 22, 2009

Gambar Aktiviti Calon BN N11 - Tukar Naskah

Reactions: 
Gerombolan berjalan kaki membuat lawatan rumah ke rumah...
Keluar dari rumah penduduk, muka nampak sugul... tak tau kenapa... mungkin tuan rumah tengah makan...
Rohaizat disapa oleh petugas PAS... Assalamu'alaikum...
Bertukar-tukar naskah...
Rohaizat sempat meluang masa meneliti dan membaca naskah Warta Permatang Pasir keluaran Unit Penerangan Pakatan Rakyat.
Akhir kata dari Rohaizat... "Undilah Mohd Salleh Man, calon PAS mewakili Pakatan Rakyat di N11..."... itulah calon terbaik untuk DUN Permatang Pasir...

9 comments:

Bikir Perak said...

Kesian pulaK, tengok muka ikan sadin si Loyor Buruk ..sebab I Malaysia dah tahu AKU CALON P.PASIR WAKIL UMNGOK PENIPU Taraf Antarabangsa..punya class.

Wahid Standard Umngok, kalau tak GITU bukan wajah kami, TIDAK MENIPU bukan ler namanya KERAJAAN BARISAN UMNO NGOK.

Anonymous said...

UNDILAH CALON PAS, Salleh Man yg dah bertanding 6 kali tapi tak pernah menang..pasai apa bertanding di Permatang PAsir supaya itu kubu kuat PAS bagi camlah dia nak jd YB macam Anwar gila nak jd PM...

Media Cyber said...

artikel murahan. sape nak percaya

Anonymous said...

ROHAIZAT LAGI XBOLE PERCAYA

Anonymous said...

BAWAK MUKA PENIPU KE HULU HE HILIR >>MALU LA

BINI PUN X NGAKU said...

BINI SENDIRI PUN X NGAKU..APA PUNYA MAKHLUK LA MAMAT NIH..

Anonymous said...

UNDILAH CALON PAS, Salleh Man yg dah bertanding 6 kali tapi tak pernah menang..pasai apa bertanding di Permatang PAsir supaya itu kubu kuat PAS bagi camlah dia nak jd YB macam Anwar gila nak jd PM...

Anonymous said...

aku sokong BN sbb leh masuk kedai nombor,pusat hiburan,leh minum arak,leh berjudi,leh main pompuan....leh makan rasuah...leh romen dgn bini org..
jom lah amalkan islam sekular... dh 52 thn merdeka kita hidup mcm ni... maner leh berubah weiii..
masjid kalau nak penug suruh lah org pas penuhkan... kitaorg nak beratur ambik duit zakat dan bubur lambuk jer... apa lah.....khikhhkikikih... sedihnya sbb islam hadhari dh dilupaka.....uhuhuuh ..
aku nak sangat tgok dato sri najb jadi imam sembahyang tarawih... leh gak aku masuk syurga...

Anonymous said...

memang benar undilah calon PAS...org yg boleh urusan dunia dan akheraT...kalau mati pun boleh tolong imam solat jenazah ..tak lari macam amno ...amno untuk dunia memang jaguh..jaguh serba.