"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, August 28, 2009

Izat... Jangan Mengaku..!

Reactions: 
Pssst... Ijat... jangan mengaku Jat... kalau dari awal kau dah start dengan "tak de" kau kene konsistent sampai mampus jawapan kau tetap "takde". ini baru real penipu..!

Nasib baik la dia ni tak dipilih sebagai ADUN Permatang Pasir hari tu... kalau tak, mampuih penduduk Permatang Pasir dok kene tipu je...

Tapi ake respek kat Ijat pasal berani..!

Berani menipu 1Malaysia, salah 1 ciri bakal pemimpin UMNO..!

7 comments:

kemboja said...

Apa punya jenis laki la cam ni...
Dah pakai tak mahu ngaku....
Belum pakai merenget2...gatai sana sini...

Memang patutpun kalah dlm PRK yg lepas....

Anonymous said...

Macam playboy je mamat ni.

Anonymous said...

Padan muka kalah..menipu lah lagi

BOND 0134331159 said...

baca tiru sora upin dan ipin

BETUL BETUL BETUL

Anonymous said...

Hehehe...kesian beb...tu tengah gaduh dengan b1n1 nombor 1..kalau macam cerita P.Ramlee Madu 3 okay la...tapi ni sbb dah 1Malaysia tau...mana mau sorok muka...Lain kali sebelum berbini2 belajar la ilmu poligami...ramai je yang boleh ajar....kat dalam blog ni pun ramai...hehehe

Anonymous said...

unmno penipuuuuuuu

Penegak said...

Erotomania: also known as De Clerambaults' syndrome is usually described as a rare delusional syndrome that characteristically involves a woman who believes that a man, typically of a higher social, economic or political status, is in love with her.

hahaha...that rafizah is one crazy woman....apa orang Melayu cakap…'GILA BAYANG'…godaan dah ditolak mentah-mentah pastu nak mereka-reka cerita yang kononnya Rohaizat dah ajak dia kawin sebab terlalu tergila-gilakan Rohaizat…siap ajak mak bapak dia bersubahat sekali…aparrrah korang semua ni pegi pecaya pulak! Itu fitnah semata-mata!

Penegak Kebenaran – Pulau Pinang