"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, October 07, 2009

N-31 Bagan Pinang: Terbengkalai Lagi...

Reactions: 
Malas dah nak tapi apa-apa... tengok gambar je la... yang ni pun di Bagan Pinang jugak...
Kawasan perumahan yang terbengkalai ni jugak dikatakan menjadi port untuk para penagih dadah melepaskan gian, budak-budak sekolah ponteng dan pada bulan puasa pulak lagila meriah... port terbaik untuk ponteng puasa...

Bagus betul KERAjaan UMNO/BN sebab sediakan tempat-tempat macam ni...

14 comments:

dulukini said...

ishk ishk UMNgok UmNgok.bangsat punya parti. orang suruh memerintah baik2...tapi perabis duit rakyat pulak.

Anonymous said...

aku tahu nie kat mane... depan politeknik PD ahahaa.. memang port baik punyer ahaha,

teringat zaman aku blajar di situ dulu, kami selalu lalu disini untuk pegi pantai untuk bersukan n beriadah

Anonymous said...

Ini semua rumah hantu isa samad dok lepas gian masa tak jadi MB dulu, frust punya pasal.

Anonymous said...

Ini satu lagi projek swasta yg terbengkalai..tiada kena mengena dgn kerajaan...

TP, pls siasat and do your home work first, you bloody idiot TP!!

Hang mampuiihh lagi, TP!!

det said...

http://darulehsantoday.blogspot.com/2009/10/jawapan-bagi-menjawap-fitnah-pas-dan.html

Anonymous said...

halal bagi Pas Go Bala Kris Nan baca ayat al-Quran tak lurus/betul Tajwid,sarjana barat yang bukan islam baca dan kaji al-Quran untuk kebaikan _sarjana Pas pulak Go Bala Kris Nan baca al-quran untuk menangkan 'POLITIK' Pas kompom memang menyesatkan..

Anonymous said...

nampak sangat penipuan hipokrit kepalsuan Pas lihat sahaja Dr. Hassan Ali bersalaman sambil pegang bahu Ronnie Liu seakan2 hndak memeluk Ronnie sedangkan Ronnie hanya hulur tangan dan sambil memalingkan muka.. ini lah perjuangan sebenar Pas pada hari ini hanya mementingkan kemenangan survival politiknya dan tak perdulikan lagi perjuangan Pas sebenar Parti Islam SeMalaysia

Anonymous said...

Entah la...payah apabila orang tidak boleh membezakan projek swasta dengan projek kerajaan. Hotel terbengkalai pun nak kata kerajaan tak buat kerja. Rumah terbengkalai pun nak salahkan kerajaan. Developer lari pun nak salahkan kerajaan. Macam ni senang la buat kerja.


Anak lari rumah atau bini kena bawak lari pun...marilah kita salahkan kerajaan berama-ramai.

romy125z said...

kecoh la,rumah terbengkalai kat kelantan x pulak di paparkan yek....

benciUMNO said...

projek swasta buat dan tinggal..kerajaan negeri biarkan aje..mcm takde apa2 plak kan negeri sdri jadi kawasan terbengkalai..NK CKP PAKAI OTAK...

romy, apsal ko tak tunjuk je gmbr rumah terbengkalai kat kelantan kalau ada..jgn tunjuk rumah yg nk roboh ko kata rumah terbengkalai plak..hahahhaa

Anonymous said...

port dickson diperintah BN/umno dah berkurun...

tapi masih tak sehebat PANTAI MELBOURNE, PERTH ATAU PALING BODOH PHUKET...


BN = BODOH NGOK 50 TAHUN AKAN DTG

UNDI BN SUPAYA RAKYAT DI PERBODOHKAN SAMPAI KIAMAT

Anonymous said...

Ya Allah! Hancurkan calon rasuah........Allahu Akbar

HangNadim said...

Kah!Kah!Kah! Nak tergelak besar aku bila aku baca komen-komen dari pukimak barua-burua UMNOBN ni. Semua haprak. Woit! Ketua perang sarap dan sampah sarap UMNOBN! Nko tukar ler barua-barua yang lain. Dorang tu dah penat merapu tu ... kesian. Bagi can ler barua-barua yang lain buat duit. Kasi ler bayaran overtime lebih skit. Atau tambah ler beer lagi kat sebelah dorang tu.. supaya dorang dapat banyak sikit idea bila nak menulis. Atau aku cadang nko hidangkan barua-barua ni dengan sup hidung babi yang aku rasa bersepah kat tempat nko tu. Bagi otak dorang lebih cergas dan cerdas. Kah!Kah!Kah!Kah!

Anonymous said...

Ya Allah! Hancurkan calon rasuah.