"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, October 07, 2009

N-31 Bagan Pinang: Lagi Samseng UMNO Buat Gila Babi..!

Reactions: 
*Kecederaan pada mata mangsa yang kesan dari pembelasahan beramai-ramai oleh Pemuda UMNO.
Petang tadi, telah berlaku satu Insiden pergaduhan yang melibatkan petugas PAS dan juga Petugas UMNO di Taman Dato' Hj. Abdul Samad, berhampiran dengan taman permainan.

Mangsa Mohd Sahid, dipukul beramai-ramai oleh lebih kurang setelah dikepung oleh hampir 100 orang pemuda UMNO ketika kejadian berlaku di Taman berkenaan.

Beliau yang ketika itu cuba melarikan diri telah dihalang oleh pemuda UMNO Pulau Pinang dengan mengepungnya beramai-ramai dan para Pemuda UMNO berkenaan telah bertindak memukul beliau beramai-ramai sehingga mengakibatkan Beliau mengalami kecederaan yang teruk.

Beliau juga telah dibawa ke Hospital Port Dickson bagi menerima rawatan.

Selepas itu, bertempat di Markaz Induk PAS, YB Salahuddin Ayub telah mengadakan satu sidang akhbar bagi menyatakan kekesalan Beliau berhubung apa yang berlaku.Mangsa juga telah membuat laporan Polis berhubung kejadian ini.
Sedikit kesan kecederaan dan calar pada bahagian belakang telinga akibat dibelasah beramai-ramai oleh Pemuda UMNO.
Kejadian pada awalnya berlaku susulan dari kejadian pada tengahari tersebut dimana para Pemuda UMNO telah merampas motorsikal milik adik kepada pemuda PAS (Mohd Sahid) tersebut. setelah diberitahu oleh adiknya kejadian tersebut, Mohd Sahid telah bergegas ke tempat kejadian dan cuba mengambil kembali motorsikal milik adiknya yang telah disimpan didalam salah satu markas UMNO disitu.

Ketika beliau cuba membawa motorsikal adiknya dari tempat tersebut, Pemuda UMNO yang berada di situ yang berjumlah hampir 100 orang telah bertindak mengepung beliau seterusnya memukul beliau beramai-ramai sebelum beliau sempat melarikan diri.

Agaknya virus selsema babi masih belum hilang lagi di Bagan Pinang dan aku dapat rasakan virus-virus tersebut masih berada didalam tubuh badan Pemuda-Pemuda UMNO berkenaan. virus-virus inilah yang telah mengakibatkan Pemuda UMNO mudah hilang kawalan diri...

Elok UMNO buat sesuatu sebelum virus tersebut menular ke Wanita UMNO dan juga Puteri UMNO... aku risau kalau orang perempuan berbaju merah dan pink masuk hantu... bahaya sangat-sangat...

56 comments:

Anonymous said...

padan muka..

USNO said...

yeke.wow seratus orang kepung pastu pukul.nasib baik hidup lagi.jahatla UMNO ni.tak baik tau pukul orang.

Anonymous said...

Haa.. baru kena buku dengan ruas. Selama ni balaci PASberg yang bangsat je berlagak samseng, nak tunjuk taiko. Sekarang apa rasa... Oren..????

Anonymous said...

Nampak sangat pembohong. Kalau 100 orang, tak macam tu budak tu. Dah tentu mak bapak dia tengah bersiap2 nak buat kenduri tahlil. Terlupa plak. Ko kan seorang fasik yang membawa sesuatu berita... Tahniah lah buat ko orang fasik. Buat budak malaun yang malang, lain kali sarang tabuan jangan dijolok..
Padan muka kau setannnn.......

Anonymous said...

Dah kena pukul pun sempat kira lagi tu... 1,2,3,4,5,6....96,97,98,99,100.

Anonymous said...

Sepatutnya yang kena belasah seperti itu adalah Azeez mamak bukannya Mohd. Sahid. Tak payah nak berlakun dalam hospital.

Kes seperti membelasah orang secara beramai-ramai ini sememangnya dasar samseng kampongan. Bacul dan pengecut.

Kita memang tidak tahu secara terperinci punca kemalangan tersebut namun tindakan yang dilakukan itu melambangkan bahawa UMNO mahu mengambil jalan terakhirnya iaitu perang saudara.

UMNO tidak takut pada undang-undang, apakah kita amat takut pada kekuatan UMNO...?

Ketua Polis Negeri Sembilan berserta Menteri Dalam Negeri mesti dipertanggongjawabkan diatas insiden ini kerana mereka tidak bertindak secara adil terhadap penyokong-penyokong parti yang bertanding.

Kita cabar pihak polis untuk menyelesaikan segara pekara ini sebelum ianya menjadi parah.

"Lawan tetap lawan"

det said...

haa....haa...haa...

padan muka.

Anonymous said...

kurang2nya ada gak bukti dia kena pukul. ni mamak aziz tu taklat kena tepuk je berlakon bukan main siap berbalu leher nak mati kat ispital.

lawak badut la umno ni

Anonymous said...

hahahahaha..padan muka..
ambik habuan.dah kurang ajar sangat.

hoi perisik rakyat jangan bohong la..aku ada kat sana..budak tu yang mula cari pasal..

janghoben said...

nasib baik tak mati..kalau mati mesti masuk syurga hahahahahahaha

Anonymous said...

aku pon ada kat sana gak.

umno yang snegaja nak cari gaduh. dah hari2 dia provokasi kasi umpan budak tu naik angin.

samseng nak mampos umno ni. org bagan pinang bisik2 dah meluat tengok perangai umno jakun ni yang perasan hebat. tapi tak sedar diri tu macam mat rempit bacul yang berani je bila ramai

Anonymous said...

blah la umno. perangai macam budak setan. tak sedar parti dah nak pupus. perangai pon dah macam orang zaman batu

romy125z said...

ala....sapa suruh kacau anak dara org,kalau ko kacau adik aku pun aku belasah....

AIZAT BARON said...

kesian btoi....
1oo belasah sorang?????
ish ish ish agak2 la...nk buat citer...5 pukul 1 bole mati ni lak 100....ni la keje korang,,buat bohong je tawu....kalo sembahyang cukup pn tp nk menfitnah je keje.....mmg ptut pn mtak kat nik aziz nk masuk syurga.

Anonymous said...

celaka punya pemuda UMNO N9, hampa dtg perak kalau jd PRK nnt hampa tau lah. hampa tak kenal lagi org Perak.

lunas oh lunaih said...

Aizat Baron..hehe bodoh nye hang..dia DI KEPUNG hampir 100 org..bukan di pukul 100 org...bbodoh lah puak2 AMENO ni...haha

Anonymous said...

aku ingat lagi masa di Bukit Gantang, kami naik kereta di bukit gantang, semua dlm kereta pakai kopiah puteh, kami lalu depan kem petugas UMNO N9, depa tunjuk penumbuk, kami cuma gelak aje, kami buat tak layan dan terus beredar.

Anonymous said...

aku pun tak tau lah, apa yg ada dlm hati pemuda UMNO N9, sampai sanggup buat macam tu, masa PRU12 di Perak aritu kat tempat aku ketua pemuda UMNO caw boleh tlg ketua pemuda PAS pasangkan poster, takde pun gaduh2. kat Perak ni pemimpin aje yg kurang ajar merampas, pemuda UMNO dikampung2 cukup harmoni, boleh ddk makan dan bersembang semeja dgn pemuda PAS.

syyyi... walaupun diaorg ada jawatan dlm pemuda UMNO tapi diaorg pangkah PR.

benciUMNO said...

PEMUDA UMNO BANGANG..ORG TULIS DIKEPUNG HAMPIR 100 ORG, LAIN PLAK DIBACA. MENTALITI ORG UMNO NMPAK JELAS BAB DUIT HARAM JE..BAB2 LAIN DIE KABUR..ADA BTUL SMUA...
-yg kata kat PASberg tu, stakat UMNO sponsor duit kat mat rempit utk jadi balaci, pastu malam2 mabuk, lu sdri pk la..

Anonymous said...

Pemuda UMNO negeri 9 ni makanan utama diaorang selain RASUAH ialah BABI yg mudah didapati kat Bkt Pelanduk tu...tu pasal perangai diaorang pun mengalahkan babi jer....

Anonymous said...

..nie baru btol2 kes pukul...yg azeez dakwa kene tumbok hari tu berlakon aje tu..biasala xde modal,,nak buruk-BURUKkan pembangkang.Berkenaan kes nie pula,spt yg diketahui.. pondan UMNO telah bertindak beramai-ramai memukul petugas PAS..ini ke anak jantan??Nie bacul@pengecut orang panggil!!Poodahh!!Samseng taik kucing!!Klau terjadi kat KELANTAN benda mcm nie...alamatnya naya la Pondan UMNO TU...xcukup tanah la lari kena kejar NANTI,

Anonymous said...

Poji!!, kalau jd bubar DUN Perak nnt, jgn lupa ambil gambar kandang2 Pemuda UMNO N9, bagi tau lokasi kat mana, aku nk tengok hebat mana pemuda UMNO N9 ni.

Bukan apa, kalau boleh kita pagar kandang2 diaorg ni, takut nnt babi2 dlm tu mengamuk susah org Perak.

Anonymous said...

inilah yg dipanggil "Pemuda UMNO Cilaka"

PemudaUmnoCilaka said...

ketua putera umno kena belasah tak berdarah pun, kenape ek pemuda pas kena belasah lebam dan berdarah? sapa tipu sapa dan sapa kena tipu hah?

Anonymous said...

Salam semua,
Boleh saya katakan disini Azeez lah segala puncanya. Provok org supaya bergaduh.
Bodoh punya UMNgOk, brani kalu 1 lwn 1 la. khakk ptuii

Anonymous said...

Memang budaya UMNO, kaki samseng. Orang yang kata PAS samseng, cuma baca dalam paper dan tengok TV jer, tapi tak pernah keluar rumah kalau nak tau kesamsengan pemuda UMNO. Bukan kata orang PAS, sesapa pun kalau dah kena provokasi banyak kali memanglah naik angin, kita bukannya nabi. Kes Datuk Azeez serahkan pada yang ESA. Kita ni nak lari mana, satu hari nanti kita pasti mati, cuma kita taj tau apa yang terjadi kat dalam sana.

Anonymous said...

woiyt pencacai.. orang tu kata kena kepong ngan >100 orang dan dibelasah beramai2. baca balik statement tu betul2. takan tue pun takleh paham kot.

apa yg pasti luka tetap ada.. lainlah mcm mamak tue.

Anonymous said...

salam..........
sapo2 yang asal luar n9 silo2 lah keluar yoooo....den tak suko org luar ...buang boreh jo korang.. blik tgok2 kan kg halaman korANG.....hampeh tul...dtg pukul org kg n9.Ramai2 lak tu....pemuda umno n9 tak ada maruah... harapkan pemuda umno luar suruh pukul...mcm tak ada tolo....hampeh tul buek malu org n9 bersuku adat perpatih.

Anonymous said...

100 Vs 1 ??

Tahap tu je la keberanian um-NGOK TOTOK nie?

Exco pemuda um-NGOK TOTOK yang berperut BOROI kena tepok bahu dengan orang PAS yang kurus kering tapi mengadu seantero alam kena belasah ngan 9 orang, siap masuk Hospitak naik wheel chair lagi tu.

HAPRAK TAHAP CIPAN PUNYA um-NGOK.

-Zackry-

Najis Razak said...

Allah itu maha besar... dalam pada si hitam azeez dok tuduh penyokong PAS ni samseng... kena balik batang idung sendiri... Allah tunjukkan siapa sebenarnya samseng dalam arena politik Malaysia ni. Jahanam UMNO...

Anonymous said...

ari 2 ckp penyokong umno majoriti budak2 sekolah...xkan ngn budak sekolah xleh nk makan kot..hahhaha

Anonymous said...

time mamat ni kene tibai ngn org umno mana penyokong fanatik pas yg lain...depa kan lebih ramai dari umno hahhahaha

Anonymous said...

kpd anon 9:55

penyokong gile pas yg lain xberani masuk campur coz xda teloq.....dieorang berani pukul curi je...hahhahha

Anonymous said...

lawak la posting ni.....kawan2 jgn caye la kt posting mengarut ni ...bodoh...bodoh punye TP.....HAHHAHAHA

Anonymous said...

untuk bukti yang lebih kukuh:

sila analisis rakaman video yang boleh dilihat di :

http://www.pisau.net/2009/10/n31-bagan-pinang-gemparpas-dapat-buah.html

tengok jgn tak tengok.....

Anonymous said...

Kena sikit kecoh satu Malaya. TP ni sebenarnya dah takde kes dan takde isu nak diketengahkan utk membantu kempen PRK ni...Jadi ambil jalan mudah buat cerita..Semua cerita TP dlm kempen Bagan Pinang ni tipu belaka..TP ni dah korup idea dan dah korup segala-galanya. Disebabkan ego yg amat terlampau tinggi, terpaksalah buat cerita...tapi itu semua tipu dan fitnah..

Tolak PAS kedlm laut..Jangan undi PAS, parti penipu dan parti yg telah menyesatkan umat islam dinegara ini...

Anonymous said...

anon 10:06 betul ak setuju ng pendapat ko....TP mmg dalam ketandusan idea....

Anonymous said...

Kepada Anon 10.06 ...

Siapa yang patut tolak kedalam laut .....UMNO
Parti mana yang banyak menipu rakyat/melayu ? kalau bukan UMNO..

Permainan UMNO rakyat dah boleh hidulah time mengundi hulur bantuan, pecah tanah,tambak jalan....bile abis je senyap terus... tapi aku rasa ko nie mungkin tak dapat hidu sb hidung ko tersumbat kah.. kah..

Ko kata PAS parti menyesatkan Islam HADhari tu ciptaan sapa??? kalau bukan UMNO say NO

Anonymous said...

Fauzi oh fauzi......exaggerate, fitnah...is your speciality....I wish you are the lauk.....Go on...spread the JE with all your intellect-sucking articles...an animal carrying Nipah Virus like you like you shud be place 6ft under at Bukit Pelanduk.....

Topeng Perak® Unmasked said...

Anon 10:24 AM - Fitnah..? the hell with the photo..?

I wish u be done...

AnaK BugiS said...

Dorang brani sebab kuasa dorang pegang.. kalau report pon nt polis cakap yang salah orang pas gak, dah dasar berat sebelah.. harap 1 hari nanti bila pr dapat memerintah, kita belasah plak dorang cukup2..

Anonymous said...

ramai juga pencacai umngokk dalam nii
ala bodonyerr ngko orgg ni semuaa
mcm siall laa
ko org ni umngokk ader buktii pon boler kasi ilanggg inikann taderr lagi sennaggg
umgokk kalo boler belasahh laaa lagii
boloh ponyaa olanggg

Anonymous said...

TP.....

BUKAN UMNO GILA BABI....

TAPI MEMANG BABI pon.....

mtgbertam said...

Yg dok sokong umno ni dapat la seratus dua. Umno bagi khemah, hampa duduk 4-5 orang, buka blog lepas tu bagi ulasan. Nampak mcm banyak, tapi ip sama je.

Trick tu dah lapuk wahai pencacai UMNO, sama seperti lapuknya UMNO.

Anonymous said...

WOI BODOH. APA BUKTI DERANG ORANG UMNO? SIMBOL BN YANG DIBAWA MEREKA TAK MEMBUKTIKAN MEREKA ORANG UMNO. TAK CAYA TANYA NIK AZIZ. NIK AZIZ YANG CAKAP MACAM TU! BODOH! PADAN MUKA!

Anonymous said...

bulldog punya umno..mmg dasar kafir harbi!!da tebalik..la ni DAP da jd kafir dzimmi..

Anonymous said...

ameno2... mai sini utara kalu hangpa nak rasa penangan kami...

Anonymous said...

Kesian geng Umno. Kononnya nak buat pahala termasuklah belasah orang. hahahahaha

HangNadim said...

Anon 1:14 PM, ni satu lagi spesis bingai yang aku dapat kesan. Baik nko balik dan suh mak atau bapak nko botakkan kepada nko supaya lebihan oksijen dalam kepala nko dapat keluar dengan senang. Nik Aziz cakap macam tu sebab si barua parpu Azeez tu kata dia kenal pakaian orang PAS dari ujung rambut sampai ujung kaki. Si legam tu tak cakap pun orang yang dia kata pukul kat tenkok pendek dia tu pakai baju ada simbol PAS.

Dalam kes ni berbeza la bodo. Orang yang buat keja bodo pukul orang PAS tak tentu pasal dan tak der hala bukti tu pakai baju yang ada lambang dacing pukimak. Dah tentu dia orang BN. Orang PAS sampai mampus pun tak sudi nak sarong baju ada lambang haram jadah ni.

Otak orang PAS ni lebih bergeliga dari otak nko yang dah berulat sampah dan berbau busuk. Pantang hulur duit -- daging babi pun korang rasa macam daging ayam. Itu pasal otak korang mengecut akai pendek. Orang makan daging lembu korang tibai otak lembu.

Anonymous said...

woi UMNO pondan hampa ni puak UMNO sama ja dgn puak yahudi jahat x kira sapa penipu bleh kt hampa ... belagak sombong mcm terer sgt gempaq rata no x pa hampa aku paham jenis x dak teloq mmg mcm tu pakat ramai2 balin org x kira sapa ...kalau blaku dpn aku rempit bodo mcm ni aku belah dgn qeta bg mampuih mcm tu ja tambah2 pakai baju UMNO lg awai ishhhh x sabar nk p esok ni lama x begaduh ketagih la plak bestnya mcm pggl p mkn kduri...biar haru biru tmpat hampa mau sgt no pukul org ye hmmmm tggu x pa kami akn jgk d sana aku dah print gmbar muka2 taiko x ckup kedarah tu mcm hebat sgt x leh tgah jln d umah pun kita ambk biar dia rasa plak hehehhe...nk gaduh sgt no...lagak mcm hero riuh skmpung tp muka mcm pondan hahahaha

Anonymous said...

lpas ni kita buat jmputan geng UMNO n9 mai ke kdah kita tgok hebat sgt ka pukimak punya UMNO... menatang dato' azeez pukimak tu bkn berani pun melilau dlm kedah tu belagak ja lbh takut nk mampuih tu hampa pnykong UMNO jgn pcya dia kaki kuat auta sembang mcm dunia ni dia ja hebat cis kpl butuh rempit ni....bngsa daje 7 keturunan...haramjadah punya UMNO .

KEMBOJA said...

DARI DULU SAMPAI SEKARANG MELAYU-UMNO NI MEMANG CILAKO...

DULU DI PERAK DIPUKULNYA HAMBA ALLAH (PETUGAS PAS) SAMPAI MATI...TAPI...DGN SILAP MATA POLIS KES DI TUTUP.

MEMANG BANGSAT....CILAKO2 NI

Anonymous said...

Ya Allah ! Hancurkan calon rasuah. Allahu Akbar

BEER END said...

Anak Lenggong said...

MALAS AKU NAK ULAS ..MANA LAA DIANGKUT MAT REMPIT BERTONCANG..NI..MEMBAR SEBALUT TP@TAGEH PUNGKOQ KUT..KALAU NAK BERLAKUN TU BUAT LAA REAL SIKIT KAH KAH KAH...SEBENARNYA ISU NI DIBUAT DISEBABKAN CERAMAH PAS DI BAGAN PINANG TAK MENDAPAT SAMBUTAN DARIPADA PENDUDUK SETEMPAT..SO TERPAKSA LAA BUAT PROVOKASI SUPAYA PENYOKONG TEGAR DAN LEMBU DARIPADA LUAR KAWASAN DATANG UNTUK MEMENUHI CERAMAH PAS...SO KALAU RAMAI BOLEH LAA DITUNJUK KEPADA PENYOKONG NYA BAHAWA PAS MENDAPAT SOKONGAN DARIPADA PENGUNDI..LAGI SATU..PARA BLOGER UPAHAN PAS DAN KEKERINGAN PULUS SO..KALAU RAMAI IMPORTED PAS TURUN KEBAGAN PINANG BOLEH LAA DIULUQ UNCANG UNTUK KUTIPAN DERMA...

me said...

.....xpayah nak megarut la Anak Lenggong....hipotesis yg xbermakna dari kau tu...buat adik aku yg umur 10 tahun ketawa aje.........lu pikiq la ...melayu sama melayu pun nak berbalah jugak ka??..Dalam bnyk2 kes..puak2 parti dokongan kau tu yg mula dulu..biasalah pemimpin parti yg kau dokong nie sumenya mcm sampah..ada yg perasuah..pemakan rasuah,perogol,penipu(cth:AJIZ),si putat-belit,si pengadu domba,PEMBUAT FITNAH,perompak,SAMSENG dan bnyk lagi..dalam bnyak2 amalan@budaya negatif yg disebutkan tu...budaya samseng yg dipelopori oleh sesetengah pemimpin parti sampah kau tuu..btoi2 mendapat tempat di hati para pengikut parti lu skrng dan ramai yg berkiblatkannya!! ..buktinya lihatlah apa yg berlaku skrng.budaya samseng sudah bermaharajalela ..ini sume cth dari pemimpin la nie!!!!Pemimpin dah mcm DAJAL...pengikut mcm setan!!PEACE!!

Anonymous said...

Ya Allah! Hancurkan calon rasuah. Menangkan calon amanah. Allahu Akbar

Anonymous said...

memang padan muka ko la PAS..masuk kampung orang buat lagak samseng korang..kalau ko masuk kampung aku dengan motor2 tu sekali aku bakar..bunawe punya manusia munafik..pakai kopiah hijau tapi hati busuk..bawak fitnah serata alam..nasib baik kat bagan pinang korang tak bleh bawak dakyah busuk korang..memang buku bertemu ruas..memang padan dgan muka korang.