"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, October 07, 2009

N-31 Bagan Pinang: An Envelope Containing Cash -+RM300..?

Reactions: 
I received a call from Port Dickson to confirm that the people who attend the recent function where PM Najib had announce the renaming of Port Dickson as the Army Town had received an envelope containing cash worth RM300.

How fortunate are these people to be receiving such largesse from our generous PM, and if only I knew, I wouldn't mind lining up among the mass to receive the cash that is more than sufficient to pay off my petrol expenses.

Rasah lagi.

5 comments:

Anonymous said...

Mak Aih sonang Mak Bapak je nak belanja duit Rakyat ye.

Tu yang belanja nampak, yang belanja tak nampak ntah berapa pulak la.Bilion-bilion kot?

MAKIN JAHANAM MALAYISA DIBUATNYA.

-Zackry-

Anonymous said...

bukti plz..

AnaK BugiS said...

Aku ingat toksah tanya bukti, aku ni bukti, dok dlm kerajaan, memang aku berani cakap benda tu memang btol2 berlaku..

HangNadim said...

Anon 10:17 AM,

Kalau setakat cerita UMNOBN bagi duit nih tak payah ler nak tunjuk bukti. Percaya jer. Bagi bukti pun tak guna. Polis bukan nak buat apa pun. Bila cerita pasal jahanam punya UMNOBN bagi rasuah, korang mintak bukti. Bila bukti dah ada depan mata korang buat perangai bodo bingai haram jadah. Isa Samad bantut tu dah terbukti bagi rasuah, pukimak punya UMNOBN dok sokong dia jugak. Tu yang aku cakap tu, perangai dan otak bodo haram jadah.

Anonymous said...

Ya Allah! Hancurkan calon rasuah. Allahu Akbar.........sebarkan