"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, October 10, 2009

N-31 Bagan Pinang: UMNO/Beer eNd Gagal Jawab Persoalan

Slogan "Anwar Pengkhianat Melayu’ dan ‘PAS peluk DAP, khianati Melayu” yang dimainkan oleh UMNO/Beer eNd dijangka tidak lagi menjadi bahan kempen kerajaan disini.

Ini ekoran dari pendedahan terbaru PAS, bahawa Isa Abdul Samad sewaktu menjadi Menteri Besar selama 22 tahun telah banyak menggadaikan tanah rizab Melayu, terutamanya dikawasan pinggir pantai Port Dickson.
Naib Presiden, PAS Salahuddin Ayub pagi tadi meminta Isa Samad menjawab, ke mana perginya tanah rizab Melayu seluas 20 ekar di Batu 6 Telok Kemang.

“Tan Sri Muhyiddin (TPM) tidak perlu menuduh pemimpin kita sebagai pengkhianat Melayu kerana bilik gerakan UMNO Telok Kemang itu sendiri pun sebenarnya di atas tanah rizab Melayu yang telah tergadai akibat kerakusan dan pengkhiantan Isa Samad sewaktu beliau menjadi MB Negeri Sembilan.”

“Siapa kroninya (yang mendapat tanah rizab) itu? Rakyat mahu tahu..!” tegas Salahuddin.
Beliau yang juga Ahli Parlimen Kubang Kerian memaklumkan bahawa salah satu daripada tanah rizab yang telah tergadai sewaktu zaman Isa Samad menjadi MB Negeri Sembilan ialah lokasi dimana Marina Bay Resort didirikan dan tanah rizab tersebut telah berpindah milik didalam zaman pemerintahan Is Samad.

Beliau juga meminta Isa menjawab, mengapa tanah wakaf (berdekatan Politeknik Port Dickson) yang sepatutnya dijadikan tapak perkuburan Islam yang baru, akhirnya dijadikan tapak pembangunan komersial Taman Intan Perdana.

Isa Samad sepatutnya menjawab segala persoalan tersebut jika beliau adalah seorang yang bermaruah, bertanggungjawab dan benar-benar membela dan mempertahankan hak dan kepentingan rakyat seperti yang diwar-warkan.

Tambahnya lagi, sikap berdiam diri Isa Samad bukan sahaja menjadikannya ikon pembangunan palsu, malah "Maskot" atau "Ikon Rasuah"..!.
Sejak hari pertama berkempen, PAS telah mendedahkan beberapa isu yang melibatkan kepentingan rakyat setempat. antaranya ialah isu perparitan, jalan raya, kebersihan, alam sekitar, pantai awam, tanah rizab, kronisme, rasuah dan banyak lagi namun tidak satu pun dijawab Isa atau mana-mana pimpinan UMNO/Beer eNd.

Implisitnya, beberapa pendedahan itu mengukuhkan kepercayaan rakyat terhadap peribadi kurang baik Isa Samad, hatta tidak mustahil Isa Samad bakal menempa kekalahan di kubu kuat UMNO/Beer eNd sendiri.

48 comments:

Anonymous said...

TAKEBEER....TAKEBEER....TAKEBEER....

http://darulehsantoday.blogspot.com/2009/10/militan-pas-mengganas.html

Anonymous said...

poie mampus la pas kali ni..pengundi2 bagan pinang dah tak mkn sogok syurga nik najiz lagi. kah kah kah

Anonymous said...

Secara ringkasnya jika kenyataan ini benar maka kesimpulannya Isa Samad telah gagal dalam pentadbirannya yang lalu. Adalah lebih baik beliau bersara dari politik saje, sebab kubur dah kata mari, rumah dah kata pergi.

Ini di sahkan oleh bangunan2 terbengkalai yang banyak di Port dickson. Kalau masih pilih dia, maka ternyata melayu negeri 9 buta perut.

Anonymous said...

nak promote laman web pencacai umno tak perlu di sini, sebab laman web pencacai umno siapa pun tak mau lawat. Macam juga ceramah umno, hanya bangku sahaja yang sudi mendegar cakap bohong umno.

Anonymous said...

Kepada pengundi Bagan Pinang,

Segala keterangan dan bukti telah terpapar dihadapan mata... tepuk dada tanya iman apakah ISA SAMAD layak jadi wakil rakyat Bagan Pinang...?

Atau calon dari PAS sememang layak menjadi wakil rakyat di Bagan Pinang ini...?

Kalau dulu Isa Samad telah melakukan banyak kerosakan dalam Negeri Sembilan, apakah anda akan memberi peluang kali kedua untuk beliau merosakkan lagi Negeri Sembilan khususnya di Bagan Pinang..?

Dalam pemerintahan Mohd. Najib UMNO sudah bertambah teruk dengan berbagai skandal dan jenayah. Dan beliau dilihat tidak mampu melakukan reform terhadap parti itu untuk dilihat bersih dan dihormati. Malahan setiap hari dalam tv, beliau dilihat "cakap tak serupa bikin".

Bagan Pinang perlu berubah dari idealogi UMNO dengan pembangunan yang tidak membangun. UMNO mesti dikalahkan. Jangan beri undi pada Isa Samad.

Anonymous said...

Salahuddin Ayub sepatutnya bertanggungjawab keatas penipuan yang dia lakukan tentang " mamat kebal". Kalau dah nama Pembohong buat apa nak layan apa yang dia cakap, tentunya ada unsur-unsur pembohong. PAS Nizar semasa memerintah Perak telah memberi geran Tanah 999 tahun kepada kroni DAP , itu kan mengadai Tanah Negeri PERAK.

Anonymous said...

wei anon 12.12am... apsal ko nak kecoh pasal geran tanah 999 tahun tu? ko ni biar ada fakta.. ni la dia kalau dok baca media pecacai je.. yang nizar luluskan utk org2 melayu tu lagi bnyk la wei... pastu bantuan utk sekolah2 agama diberikan semula.. sape yg tarik balik bantuan utk sekolah agama kat perak kalau bukan Beer End tuh!! - Neo

ABG NUAR said...

X PER LA BG LA BLOG BEBAL NE BG POSTING DLU,ESK DA KALAH DA..
HAHAHAHAHA!!

BYE2222.........

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Ada lagi anak-anak babi negara UMNOBN berkeliaran kat sini. Ni kira dapat upah daging babi salai lebihan semalam ler tu. Las kopek, malam nih tentu bos-bos korang jamu dengan sekotak penuh tin-tin beer sorang satu pastu jamu pulak dengan puki-pukimak puteri UMNOBN. Esok letih sakan ler, balik kat umah bagi tau mak bapak kununnya semalam kerja kuat nak kasi parti melayu haprak haram jadah nko tu menang. KAH!KAH!KAH! KAH!KAH!KAH!.

Anonymous said...

SEMOGA ALLAH MEMBERKATI PERJUANGAN INI -nurul iman

PUTRA MERDEKA said...

Karpal Singh Benggali Tua
Wan Azizah Nasib Tak Menjanda
Ikut Nik Aziz Masuk Syurga Dia
Ikut Anwar Masuk Gua...Gua Mana?

Roket Berkawan Bulan
Orang Tengahnya Parti Keadilan
Biasanya Perempuan Bermadu Perempuan
Siapakah Perempuan Bermadu jantan

Nik Aziz Seru Berkawan Setan
Halal Dan haram Buat Ikut Dan
Siapa Perempuan Bermadu jantan
Dia lah Presiden Parti keadilan

Siapa Perempuan Bermadu Jantan
Dialah Presiden Parti Keadilan
Walau Juboq Bernanah dan Bentan
Sebab Syok Tak Boleh Tahan

Walau Juboq Bernanah dan Bentan
Sebab Syok Tak Boleh Tahan
Kalau Perangai Dah Macam Setan
Itulah Feel Itulah Amalan

Kalau Perangai Dah Macam Setan
Itulah Feel Itulah Amalan
Memang Dirancang Dalam Pakatan
Kerana Syurga Adalah Jaminan

Memang Dirancang Dalam Pakatan
Kerana Syurga Adalah jaminan
Pengundi Bagan Pinang Akan Buktikan
PAS Dan Pakatan Tersungkur Di kaki Setan...

Lu Fikir La Sendiri!

Eden Undi BN!
Hidup UMNO!

Anonymous said...

esok eden ngundi BN.HamPAS poie mampuih..eden nk kemajuan bkn nk dongar ceghamah bodoh koghang..hak hak hak tuih...poie blaja cagho2 nk tadbir negori dlu..

Anonymous said...

haha..buang masa ko jer pojie..balik la..pas kalah dah.. keh keh keh

Anonymous said...

kalau Beer End menang esok, aku cadangkan Bagan Pinang ditukarkan kepada Bangang Piang.

Anonymous said...

sedarlah org Bagan Pinang, ekau tu dekat dgn laut, lupa dah ke peristiwa tsunami tu, bala Allah bila2 je boleh dtg, ingatlah jgn disokong org yg zalim, ternyata kaki rasuah, kalau tak takut bala sokonglah si ISA Rasuah tu... asal perut kenyang.

benciUMNO said...

brapa RM la yg pencacai BeerEnd ni dapat utk satu posting haprak mereka kat blog ni..hahahahaha..
dasar murahan blh dibeli dgn wang Rm

Anonymous said...

Hari ini aku nak undi orang amanah. Aku tolak orang rasuah. Umno kuat rasuah. Aku dah solat hajat semalam. Aku juga puasa sunat hari ini. Aku pasti Allah akan tolong calon amanah. Aku sangat pasti Allah hancurkan calon rasuah. Allahu Akbar

Anonymous said...

Sian putra merdeka. Ade lagi die. Ingatke dah ke batu 2 nogori 9.

Anonymous said...

Pagi ini masih boleh nak niat puasa sunat. Lepas solat zohor terus solat sunat hajat. Insya Allah, pasti Allah akan hancurkan calon perasuah.
Allahu - Akbar Allah Maha Besar

Unknown said...

Pembangunan???apo yang ekau org Port Deksen dapat...takhabih2 52 thn tak sampai lagi ko pembangunan....lagi torukk lagi ada ehhh..sepatutnye..org port deksen kena dapatkan pembangunan Rohani baru mantappp...nak pembangunan konon..apo yg ekau paham pasal pembangunan...buduh ko apooo.....pegi port deksen dah macam tompek muziumm je aahhh...kalu takdo pantai tu..port deksen lebih kurang macam pokan podehh joooo...

Anonymous said...

PAS suka buat fitnah.

perompak harta rakyat said...

aku puasa sunat arini, dan baru pas abis baca Yassin. aku jugak taknak bagi komen yang kutuk @ maki sesapa sepanjang arini....Cuma aku nukilkan sedikit doa yang tak seberapa untuk bekalan kita menghadapi peperangan sebentar lagi....

Mudah-mudahan ALLAH AZZA WA JALL memberi kemenangan dipihak yang paling Layak menjadi Pemimpin Bagan Pinang.........

YA ALLAH Ya Tuhanku, Tuhan Sekalian Alam Yang Mencipta Segala Cakerawala dan Bimasakti... Tuhan Yang Menguasai 7 Petala Langit 7 Petala Bumi, Tiada Sebutir pasir ditengah dasar Lautan yang bergerak tanpa izin ENGKAU.... Tiada sehelai daun kering yang gugur ditengah hutan belantara tanpa Pengetahun MU....Kepada ENGKAU Kami Sembah dan Kepada Kepada ENGKAU kami Adukan Permohonan kami untuk meminta Pertolongan....

Ya ALLAH.......Seandainya memang benar Isa samad pernah Merompak Harta Rakyat, menyelewang dan melakukan pelbagai kerosakkan demi kerosakkan pada rakyat Negeri Sembilan khususnya suatu masa dahulu ketika ENGKAU Amanahkan dia dengan jawatan Menteri Besar...... KAU kalahkan lah calon dari Gerombolan United Malay National Organisation, Parti Warisan Penjajah British ini dengan penuh kehinaan Ya ALLAH....


Tetapi mereka ternyata lebih kuat dari kami dari segi kelengkapan Perangnya Ya ALLAH..... Mereka memilikki akhbar dan media perdana untuk menipu orang kampung dengan mencipta cerita-cerita karut yang tak masuk akal ditambah wang ringgit kepunyaan rakyat pembayar cukai yang disalah guna untuk merasuah para pengundi.... Disamping kami juga terpaksa berperang dikawasan yang secara tradisinya Kubu kuat mereka .....Tidak ketinggalan juga Undi Pos yang diragui ketelusannya .....

Tetapi tiada apa yang mustahil bagi ENGKAU Ya ALLAH..... KAU sama sekali Tidak memerlukan izin makhluk ciptaan MU untuk laksanakan apa yang ENGKAU kehendakki.... ...

Dan Seandainya Zulkefly Mohd Omar yang lebih ENGKAU Redha dan sukai untuk KAU amanahkan sebagai wakil rakyat di Bagan Pinang.... KAU berikanlah KEMENANGAN keatas calon kami Ya ALLAH....

Sesungguhnya Kemuliaan, Kehebatan, Kekayaan , Keagungan dan Kebesaran MU tidak akan tercalar ataupun berkurang sedikitpun walau sebesar Zarrah seandainya KAU gunakan QudratuLLAH MU untuk memenangkan kami Ya Allah......

Kami Merayu KAU berilah Kemenangan manis pada PRK kali ini pada kami yang bakal menjadi Pemangkin buat rakyat Malaysia menolak Barisan Nasional yang telah Menjajah negara lebih 50 tahun secara total pada PRU ke 13 nanti Ya ALLAH....

Amin...Amin.. Ya Rabbal'Alamin....

CHAIRMAN KAGA said...

KITA LIVE!!
KITA LIVE!
IKUTILAH PERKEMBANGAN TERKINI DARI BAGAN PINANG -MESTILAH KAGANEWS

Anonymous said...

Nujum Pak Belalang meramalkan PAS akan menang dengan majoriti sebanyak 1,000 mengalahkan ISA(tak mau I.S.A) dari Barisan Najis Monggolia.

PAS MAKAN BABI said...

WOI PUKIMAK PAS,PKR & DAP.DASAR ANAK HARAM.
MAK BAPA ENGKO ORANG TAK HAJO KE?DASAR PUKI....
TUAN GURU..WOI FUCK LU LAAA...MASUK SYUGA KONON...MASUK LUBANG KUBOLAAA.

KEPADA MUSLIMAH PAS.....PAKAI SAJA TUDUNG,MASUK KHEMAH KANGKANG PUKI DEKAT DAP & PKR..LEPAS TU BUAT ANAK HARAM...SEBAB TU PR SUKA BUAT DEMO,SEBAB SEMUA ANAK HARAM..
BODOH PUNYA PAS BAIK NGAN CINA..KAWAN DENGAN HINDU PARIA..NANTI BOLEH MASUK SYURGA DENGAN CINA MAKAN BABI,HINDU PARIA SEKALI..PUKI MAK HAMPA PAS,PKR & DAP MALAM NI ..BN AKAN TUMBANGKAN PAKATAN RAKYAT....LAKHANAT

Anonymous said...

Untukmu Putra Merdeka!

Mahataik Mamak Tua
Rosmah Puaka Nasib Tak Menjanda
Ikut Muhyidin Yassin Masuk Syurga Dia
Ikut Najib Masuk Neraka...Neraka Mana?

Keris Berkawan Bintang
Orang Tengahnya Makkhal Sakhti
Biasanya Paria Bermadu Paria
Siapakah Paria Bermadu Mamak

Najib monggolia Seru Berkawan 1Malaysia
Halal Dan haram Buat Ikut suka Aku (I.S.A)
Siapa Paria Bermadu Mamak
Dia lah Presiden Parti Umno Najib Monggolia

Siapa Paria Bermadu Mamak
Dialah Presiden Parti Umno Najib Monggolia
Walau Juboq Belengas dan Bertahi
Sebab Syok Tak Boleh Tahan

Walau Juboq Belengas dan Bertahi
Sebab Syok Tak Boleh Tahan
Kalau Perangai Dah Macam Setan
Itulah Feel Itulah Amalan

Kalau Perangai Dah Macam Setan
Itulah Feel Itulah Amalan
Memang Dirancang Dalam Barisan
Kerana Rasuah Wang Adalah Jaminan

Memang Dirancang Dalam Barisan
Kerana Rasuah Wang Adalah jaminan
Pengundi Bagan Pinang Akan Buktikan
Umno Dan Barisan Najis Tersungkur Di kaki Setan...

Lu Umno Takde Otak!Otak Lembu

Eden Undi PAS!
Hidup PAS!
PAS MENANG MAJORITI 10000, UMNO MAIN TAHI LEPAS TU.

PAS MAKAN BABI said...

WOI PUKIMAK PAS,PKR & DAP.DASAR ANAK HARAM.
MAK BAPA ENGKO ORANG TAK HAJO KE?DASAR PUKI....
TUAN GURU..WOI FUCK LU LAAA...MASUK SYUGA KONON...MASUK LUBANG KUBOLAAA.

KEPADA MUSLIMAH PAS.....PAKAI SAJA TUDUNG,MASUK KHEMAH KANGKANG PUKI DEKAT DAP & PKR..LEPAS TU BUAT ANAK HARAM...SEBAB TU PR SUKA BUAT DEMO,SEBAB SEMUA ANAK HARAM..
BODOH PUNYA PAS BAIK NGAN CINA..KAWAN DENGAN HINDU PARIA..NANTI BOLEH MASUK SYURGA DENGAN CINA MAKAN BABI,HINDU PARIA SEKALI..PUKI MAK HAMPA PAS,PKR & DAP MALAM NI ..BN AKAN TUMBANGKAN PAKATAN RAKYAT....LAKHANAT

Anonymous said...

hahaha... woi..panas pungkoq ka dok maki hamun kat sini? Pi la melabun kat blog pro-UBN tuh... budak2 takleh mai sini..gi main jauh2, syoh2... - Neo

Anonymous said...

Kesiannya pencacai Umno. Dah semakin parah dah. Ya Allah! selamatkanlah mereka dari bajingan Umno. Amin....

Anonymous said...

Masih sempat nak puasa sunat. Lepas zohor boleh solat hajat berjamaah dengan Imam dimasjid seluruh negara pohonkan agar Allah menangkan calon amanah dan hancurkan calon rasuah. Allahu Akbar - Allah Yang Maha Besar

Anonymous said...

Puteri-puteri umno banyak dah jadi bohsia sebab projek takde dah kat negeri-negeri Pakatan. Makan wang haram semua keturunan mereka anak haram. PAS menang majoriti 1000.

Anonymous said...

Kalau tak tahan pungkok kena paku pi la melalak kat laman umno ParpuPapedom wahai UmnoPIGS.

AntiBeerN said...

Memang tabie geng BeerN...

Tulih komen mcm budak darjah satu. Semua sampah. Bila dah tak leh melawan, MENCARUT jadi pilihan...

adf55650 said...

Mencarut ni kan ajaran PAS.
Tu la ikut parti tapi tak ikut perkembangan.
Mari lah ramai2 tinggalkan Agama PAS tu. Tak tenteram dunia akhirat.
Tok Guru pun Bala n Ngah Kor Ming.
Memang Parti Ajaran Sesat.

Anonymous said...

Sempat lagi solat hajat sebelum solat Asar. Ajak seluruh rakyat one Malaysia solat hajat berjamaah. Pohon agar Allah menangkan calon amanah dan hancurkan calon rasuah.Allahu Akbar

Anonymous said...

Bukan disini semua ahli PAS, kami penyokong PR, mencarut pencacai umno yang mulakan maka kami di PR pun dah belajar mencarut akibat terkena jangkitan B1N1 (Barisan 1 Najis 1).

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Berkeliaran lagi anak-anak babi negara haram jadah hotak macam pukimak bersepah kat. Woit barua!! Kalau nak jual daging babi salai lebihan semalam sisa makanan calon rasuah Isa Pendek tu baik nko pi jual kat pondok panas UMNOBN haram jadah tu. Kat sini kitorang tak makan babi ler bodo. Dasar keturunan pukimak haram jadah. KAH!KAH!KAH! KAH!KAH!KAH! KAH!KAH!KAH! Hidup PAS!!

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Kelakar lak aku baca statement barua-barua UMNOBN. Marah pulak org PAS kawan dengan Cina la, India la, Kapir la, la la la. Woit! Bingai!! Dah rasa terpinggir ker? MCA, Gerakan, MIC dah nak tinggalkan BN tu yg nko meracau tu? Semua kawan2 kapir UMNOBN sekarang ni dah rasa dah, UMNOBN dah tak kuat, bau babi lebih kuat. Tu yg dorang berani sarung selipar kat leher mamak parpu mahadey tua.

Tu ler, tinggalkan jer UMNOBN tu. Dorang tu semua kaki kongkek. Kaki Mabuk, Kaki Beer, Kaki Judi, Muka Babi -- Babi Kaki Pendek (Yg jadik calon kat Bagan Pinang sekarang ni). Isk .. jijik sungguh puak-puak ni.

Woit Bodo! Barua-barua UMNOBN yg sebenar anak haram. Sebab, mak bapak korang makan duit upah haram. Duit tu bagi anak-anak belanja. Tu yang semua keturunan korang tu keturunan haram jadah!! KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Woit! adf55650! Bahasa mencarut ni memang sangat-sangat ditujukan untuk orang macam nko. Pakai bahasa sopan dengan barua-barua UMNOBN ni memang tak guna, telinga dah macam telinga babi. Makanya sesuaikan lah hidangan bahasa yang memang dikarang khas untuk penyokong pukimak haram jadah UMNOBN. Aku belambak lagi idea nak maki korang. KAH!KAH!KAH!

YusofGDI said...

Bahasa yang kasar memang tidak dapat mengubah pendirian seseorang. Tapi mungkin dapat memberi impak dalam usaha untuk menyedarkan manusia.

Anonymous said...

aku pasrah pagi nie telah ku undi jua calon ku Zul@Pas walau dengan keberatan hati ini,aku pasti calon ku kalah.. dalam perebutan kali ini maaf memang Pas kalah!

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH! Apa punya komen ler ni. Macam bodo jer.

Anonymous said...

Dengan ini menunjukan akan kebodohan rakyat negeri 9 dalam memilih wakil rakyat.....

HangNadim said...

Tak per, tak per. bukan semua rakyat negeri 9 tu bodo. Mungkin sebab telebih bau daging babi salai hidangan barua-barua UMNOBN yang membuatkan mereka mengundi si pendek tu. Lepas ni kita tengok pula si pendek tu begaduh sakan dengan MB Negeri 9. Dorang tukan suka rebut kuasa. Kang ada lah lagi dorang punya wakil rakyat yang mati sebab dorang tu suma spesis banyak hutang dengan kongsi gelap. Mati kena tembak ke, sakit jantung ke .. kita doakan lah. Untuk kebaikan.

Anonymous said...

anon 755
orang nogorei tu bijak2 belaka,bukan macam kau mangkok bahlol mereka cerdik pilih calon diorang nak kemajuan ingat! kemiskinan akan membawa ke jalan kufur macam kau bodoh! 1juta x

Anonymous said...

kalau tanah tepi laut di rizabkan lagi mana nak buat hotel untuk pembangunan ekonomi ngok..... cakap serupa orang bodoh kan sebelum rizab melayu di tuakr milik konon kena lah ada land swap atau pengganti yang mana di ujudkan dengan keluasan yang sama untuk tebus pakai....

kalau rizab melayu mana boleh nak bina hotel dan juga restoran untuk berniaga ... ada jugak orang pas meniaga kan kat dalam gerai gerai majlis yang ditebus guna....

cakap serupa orang bangang .... cari modal lain lah..... macam kat kelantan dan kedah tu tak di tebus guna tanah? tanah melayu?

Anonymous said...

Sallehudin Ayub,balik Kelatelah jaga kawasan kau sendiri macam2 hal kau buat kat kawasan kami PAS tak kalah kalau Ustaz Nasa Pengarah Pilihan Raya Pas Menang InsyaAllah ~Sallehudin Pengarah Pilihan Raya Kalah!

Anonymous said...

Teruskan solat hajat dan puasa sunat. Orang Umno tidak akan senang selagi orang beriman berdoa agar perasuah dihancurkan oleh Allah. Allahu Akbar