"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, January 06, 2010

Bubar DUN Perak: Pakatan Rakyat Dah Bersedia..?

Beberapa Minggu Lepas...

MB UMNgOk Perak, Zambry dikhabarkan berkampung di 1 kawasan pedalaman iaitu penempatan orang asli.

Beberapa Hari Lalu...

Beberapa ADUN UMNgOk dikhabarkan berada dalam beberapa program kemasyarakatan dan kebanyakannya meyampaikan ucapan ala-ala kempen pilihanraya dalam program masing-masing - menyeru para tetamu supaya mengundi UMNgOk/Beer eNd dalam pilihanraya akan datang.

Kelmarin...

Kakitangan SUK Perak diminta supaya menyemak nama masing-masing didalam Daftar Pemilih Pilihanraya dan bagi yang belum mendaftar, diminta supaya mendaftarkan nama masing-masing dikaunter SPR yang dibuka ditingkat bawah SUK Perak - Agak pelik bila SPR yang sebelum ni tak pernah membuka Kaunter Daftar Pemilih, membuka Kaunter tersebut didalam bangunan SUK Perak.

Semalam...

1 Program Pilihanraya telah diadakan di Manjung.

Rasanya Beer eNd Perak dah mulakan kempen pilihanraya di Perak. Pakatan Rakyat Perak pulak macam mana..? katakan DUN Perak dibubarkan bila-bila masa dari sekarang, dah bersedia ke Pakatan Rakyat Perak..?

5 comments:

Anonymous said...

hoho.. tu macam ka?

kena amik stok nih, nak berkampung kat perak yop!!!

ngundi yop! ngundi!!!

Anonymous said...

pr..pas/dap/pkr meroyan.

Sape PR/UMNO/BN yg nak panjangkan zakar? said...

Takbirr!!

Anonymous said...

Sape nak percaya si Keling Zombie tu lagi? Lepas ni aku nak tengok dia boleh menang atau tidak. mengaku macam Nisan Mandela tapi kalu aku jumpa dia dengan ular, aku pukul dia dulu, sebab menyampah aku tengok muka dia.

Anonymous said...

yeob,
kalau nak bubar DUN tunggu la PR13.
tak perlu nak gila kuasa sekarang.

terima laaa seadanya sebab meme PAS/PR KALOH.

3 KERUSI MELAYANG BEB. 3 kerusi sokong BN, BN laa yg menang kerusi pulok. jadi siapa berhak jadi kerajaan. ada ker dalam perlembagaan tubuh perak kata kerajaan yg kalah kerusi kena bubur DUN?. lain kali bila nak pilih calon tu
cari laa yg ok sikit.baru tak lompat sana sini.