"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, January 12, 2010

Puteri UMNO Anjur Bengkel Menutup Aurat

Reactions: 
Bila timbul isu penggunaan kalimah Allah dan seterusnya membawa kepada pembakaran beberapa buah gereja, semua pihak menuding jari kepada UMNO dan dari pihak UMNO pula bermati-matian menafikan penglibatan mereka dalam hal tersebut malahan UMNO bermati-matian juga mengatakan bahawa UMNO adalah pembela agama Islam yang sebenarnya di Malaysia.

Hakikat itu tak dapat diterima oleh kebanyakan warga pro Pakatan Rakyat dengan hujah masing-masing dan hari ini aku terpaksa mengatakan kebenaran bahawa UMNO sememangnya adalah pembela agama Islam berdasarkan pada bukti bergambar dibawah.

Ini adalah salah satu dari beberapa siri program penerangan "Cara Menutup Aurat Mengikut Islam HadHari" yang dianjurkan oleh Puteri UMNO.
Amacam..? ada can tak masuk syurga dengan cara macam ni..?

Aku dapat "kompom"kan bahawa tukang rasmi Majlis ni (korang baca la sendiri sapa) dah tempah 1st. flight ke Neraka Jahannam... hahaha..! Hidup UMNgOk...!!!

Khak Ptuih..!

Sumber gambar - :: RUANG BICARA PRIA MALAYA ::

12 comments:

Sendiri Mau Ingat said...

Apa la punya jahil Ketua Puteri Umno...Nak pertahan Kalimah Allah pulak..wa rasa nanti lu orang kena laknat baru lu orang tahu..

Bro..mohon jasabaik tlg linkkan blog wa yang tak seberapa ni..tima kasieyyyy...

Topeng Perak® Unmasked said...

Done...

FaridShah said...

Ingatkan Ketua Wanita join sekali..

potong betoi lar !

Anonymous said...

peeeewwiiit......
ini aurat zaman batu ni zaman melayu purbakala masa Abang TUAH tengah top ni.

yang laki t'shirt hitam pakai spek ray ban ni mesti si JEFFRY.

-P.175-

Anonymous said...

Jefrry tengah sibuk memperjuangkan perkataan ALLAH ... jgn sampai lupa menegakkan syariat dan suruhan ALLAH.

Taknak perjuangkan hak wanita Islam ni sama ke...?

Sambut Tahun Baru ke, Maal Hijrah si Jeffry ni?

Anonymous said...

Gambar ni yang si Jeffry dan Anak Lenggong Buluh Betang serta sikadam Zali suka tengok. Mesti boleh buat wallpaper kot wahai three stooges?

Anonymous said...

tuan TB!
Etika berdakwah:
1.Dakwahkan diri dulu!(hargha padi tughun!!!!!-nak dakwah oghang!!!!)
2.Dakwah ahli keluarga!
3.Dakwahkan sesama jemaah!-Tolong dakwahkan tuan kickdefella sat!!!Sekapai dengan hang!!!Bini dia,nik amalina dok pertikai!!!!kepala takm dak tudunggg!!!Tu yang kena kapak tu kot!!!!! Takut kickdefella kata kat hang balik!!!Hang pun sama!!!!!!!!

Anonymous said...

Funny again, korang maki or puji, ... dosa, pahala, tanggung sendiri... yet it doesn't seemed to be that way in this blog.

Perhaps, walk the talk is the best answer.

Anonymous said...

Ini negara demokrasi. Nak maki ke nak menyumpahkan, asalkan untuk kebaikan di bolehkan pada sesiapa pun. Kalau duduk bisu pun, macam tunjuk bagus saja tapi membiarkan kejahatan di depan mata berlaku lebih baik pi mampos.

Harris said...

Haha!Btol tu bro!!Kite bantah ape yg x btol!Klu x makin menjadi2 la benda2 yg pelik n menjijikkn kt negara ni..Nak harap umNGOK??Khakk..Ptuihh!!Bleh BLAHH!!Pembela agama kunun!!

Anonymous said...

si perempuan badan ketak2 ni mmg sesuai dengan TP hehheheeh mantop!!!

Anonymous said...

Like u said brother, it's a democratic country. If u must know, i'm in the business of education. I'm doing my part to educate our younger generation. Hopefully, they become a better man than any of you. Amin.