"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, February 18, 2010

Rosmah Kecewa Ibu-Bapa Abaikan Anak Dirumah Kebajikan...

Reactions: 
Utusan Malaysia Online lapor:
Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor kecewa dengan ibu bapa yang langsung tidak mengambil tahu perkembangan anak mereka setelah dihantar ke rumah kebajikan.

Malah, katanya, mereka dengan mudah menyerahkan segala tanggungjawab memelihara anak kepada penjaga di rumah kebajikan.

"Kita tahu mereka ada masalah sehingga tidak mahu membela anak sendiri tetapi jangan terlalu mudah melepaskan tanggungjawab.

"Saya merayu ibu bapa berkenaan supaya datanglah menjenguk anak mereka yang begitu memerlukan kasih sayang daripada keluarga sendiri," katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.
Sungguh besar sifat "keIBUan"... terserlah sungguh...

Yang ni pulak saja aku letak sebagai penyedap cerita..?:
Azrene dan Dr. Fazley…Sah berkahwin…Dr. Fazley bila ditanya, dengan tersenyum memberitahu wartawan bahawa Azrene Soraya (anak Datin Seri Paduka Rosmah Mansor) adalah isterinya - sumber berita lama disini.
Apa khabar anak-anak..?
*gambar sekadar hiasan...

43 comments:

mankeldai said...

ringgit dan kuasa punya pasal anak sendiripun sanggup ditinggalkan!

Awang Dogol said...

Weiiii...bangang,

Takkan rumah-tangga orang lain pun hampa nak korek woiiii. Depa tu dah kawin la. lantak pi la depa..

Pasai Datin Rosmah yang aku hormati dan sayangi (sbb isteri PM), dia tentu ada sbb buat maacam tu. Walau bagaimanapun...di Azrene tu tetap anak dia.

Kau orang tak boleh la tuduh yang bukan2 pada isteri PM tu. Lihat lah betapa perihatinnya beliau terhadap anak di Malaysia. Kalau itupun dia boleh zahirkan...dah tentulah sangat lebih pada anak sendiri. Takkan dia nak tunjuk kot pada hampa macamana dia belai anak dia...macamana dia sayang anak dia.

Haiiiii....bangang betoi la hampa ni. Sikit2 nak buruk2kan orang....sikit2 nak burukkan orang. Jenis busuk hati betoi la hampa ni. Memang betoi la hampa ni jenis manusia bertanduk.


+Bangang....+Bangang

Tak Dogol said...

Awang dogol tahu hati nurani Big Mama ya dahsyat Awang Dogol ni. Oii si dogoi kami menilai apa yang dizahirkan, mudah sahaja. Sekian.

storm62 said...

perempuan puaka, anak sendiri pun sanggup meninggalkan.....mcm mana nak jaga kebajikan anak2 rakyat pulak?

Leadership by example?...kah kah kah.

seliparjepun said...

woi dogol!

...x berlaku org x berkata!

'betulkan diri sendiri baru ajar orang lain...'

Anonymous said...

AWG DOGOL..DLM PEROT ALTANTUYA PON ADA ANAK TAU..SAMPAI HATI AWG DOGOL SURUH ORG LETUP KAN DGN C4..PASTU ANK ALTANTUYA KT MONGGOLIA TERTANYA2 KENAPA MAK NYER DI BOM OLEH ORG MALAYSIA..MANA DIA SIFAT KASIH SAYANG YG SIBUK DIPERKATAKAN KINI

P/S APA PULAK AWG DOGOL NK KATA ?

Lwn Awg Dogol said...

woooiiii, Awang Dogol February 18, 2010 3:36 PM

bukan aku nak kata sangat, w'mcmana pun ada orang tua2 kata:

Cerdik tak boleh ikut,
Bodo tak boleh ajar.

kalau tak bagi tahu kau tak tahu, bila dah bagi tahu, otak kau memang beku.

hidup melayu.

Awang Dogol said...

Woiii...Bangang sekelian,

Lihat lah betapa manjanya Datin Sri Rosmah dengan anak itu. Beliau sanggup duduk bersama dengan mereka dan bertanya khaber. Beliau juga telah mencadangkan kepada kerajaan supaya diberi peruntukan untuk menguruskan anak2 ini. Beliau begitu perihatin tentang masa depan anak2 malang ini. Tidak kah itu menzahirkan betapa perihatinnya beliau. Sebagai seorang isteri perdana menteri, takkan beliau akan menunjuk2 pada rakyat bahawa beliau sangat perihatin pada anak2nya saja. kau orang kan tahu...masalah keluarga sepatutnya jangan dicampurkan dengan masalah politik....nanti orang kata apa pulak...melebih2kan anak daripada rakyat. Nanti hampa yang busuk hati tu akan kata la...jadi isteri PM nak mengayakan anak bini pulak. Hampa ni bukan boleh harap....jenis hati busuk...oang buat baikpun hampa kata tak baik.

Untuk Datis Sri Rosmah....pedulikan apa yang manusia bertanduk ini kata....teruskan khidmat pada masyarakat. Saya dan kami penyokong2 UMNO akan sentiasa berada di sekeliling kamu.

Hidup Datin Sri Rosmah...

Sebenarnya puak2 bertanduk ni jaleous sbb keterampilan Datin Sri yang penuh gaya dan mempunyai identiti sendiri. Memang mengkagumkan.

Puak2 bertanduk ini akan terus bangang dengan kebangangnya. Sebab tu mereka2 ini tak tahu membezakan siapa pembunuh sebenarnya. Woiiii...bangang, takkan hampa tak tengok berita kot...takkan hampa tak baca paper kot...yang membunuhnya ialah budak polis dua ekor tu....bukan nya Daruk Sri Najib....Hampa ni bangang ka. mahkamah kan dah jatuhkan kesalahan tu pada mereka berdua.

Haiiiii....+Bangang betoi la hampa ni. Telinga hampa tuli kot...mata hampa buta kot. Seluruh duini dah tau la woiiiiii siapa pembunuhnya.

Anonymous said...

woi awang dogol yg bengong ko ingat duit tu mak bapak laki mak tiri rosmah puaka punye ke.....nak tunjuk baik tp pkai duit rakyat. pkai ler duit sendiri. baru boleh nak kata puaka tu ikhlas...bodoh punya awang dogol....ko dah tengok filem baiiiik si puaka??????aku rasa ko dah tengok pasal aku nmpak kepala dogol ko masuk lubang bu**** dia...ha...ha...ha...dogol main lu****** b****** puaka patut dah jd gila.....ha...ha...ha...

JEBATSDK said...

lama dah aku hidup..tapi baru kali ni aku jumpa manusia paling bangang dalam sejarah manusia...itu la dia Awang Dogol...memang dogol pun

Anonymous said...

oii!
1.Dr fazley pun tak kata apa tentang mak mertua dia!!hangpa pulak lebih-lebih!!
2.Azrene tu balik australia tau!ngaji kat sana!!banyak belanja oii!sapa tanggung!!
3.yang hangpa tu dok harap koata kelantan dan dasar DEB jee!
4.Dapat la ngaji kat UPSI atau mana-mana!!tu pon jurusah yang kena lelong jee!!!yang oghangg lain tak mauuu!!
5.Kalau nak ikut dasaq meritokrasi!!puak hangpa! dok merempit dan motong jee lani!!!
6.kalau tidak!!dok kghabattt pokok nyokk laa!!
7.Yang YB pas yang sakit kat Mekah tu apa cerita!!cerai- beraiii!!anak kecik lagiii!lebihkughangg rosmah la!!

SuperBoroi selamatkan org hampir lemas??? pakai kain pun boleh berenag, mmg SUPERB.... said...

kah... kah... kah.... ok la ade mak mertua macam Rosmah tu, KALAU dpt mak mertua bersuamikan SuperBoroi tentu sedih je, pas menang p/raya boleh dpt ibu tiri muda remaja sebaya anak gadis SuperBoroi pulak. Err... nk panggil ummi ke?? @ U and ME??? kah... kah... kah....

Awang Dogol said...

Weiii bangang,

hampa tak nampak ka apa yang Datin Sri Rosmah buat? Dia wanita pertama M'sia kini tau. Beliau begitu aktif membantu masyarakat...berjumpa rakyat sana dan sini, memberi sumbangang tenaga dan wang ringgit....itupun hampa tak nampak ka. Aku tak pernah jumpa wanita pertama isteri PM seaktif beliau tau. Beliau memang boleh duduk diam di rumah aja....tapi....itu bukan lah ciri wanita pertama malaysia. Beliau mesti bergerak seiring dengan suami beliau. Suami beliau menumpukan perhatian dalam pentadbiran....manakala beliau menumpukan perhatian pada kebajikan. Itu tugasnya.

Jadi...buang la sikap buruk sangka hampa tu pada Datin Sri Rosmah yang kita sayangi. Selagi hati busuk hampa tu bermaharaja di mata dan fikiran hampa...selagi itulah apa yang baik...hampa akan tengook macam yang buruk.

Tapi...betoi jugak noooo....hampa ni kan jenis manusia bertanduk...memang suka pun tempat2 yang busuk....dan masuk dalam Tong Busuk....sbb tu hati hampa sentiasa busuk

+ Bangang....+Bangang

Anonymous said...

awang dogoiii
1.Kalau hang dapat pi usrah atau dakwah sikit kat rosmah !boleh!
2.ala!sughuhhh dia pakai tudung sattt!small matter jee!kan!!
3.Bini agong !!pun pakai tudung tau!!ayu kannn!!
4.Oghangg kampung bila tenguk gambaq rosmah dalam tv!depa pakat kata jahilll betuii!!
5.yang tu saja!nak minta tolong hang!!boleh ka!!
6.Yang lain!aku sokong hang!!hang bantai depa cukup-cukup!!

melor45 said...

Tak usah kata mengata antara kita sesama melayu dan Islam,malam nie malam jumaat dimasjid putra jaya solat isyak nanti akan diimamkan oleh imam jemputan Datuk Sri Najib PM Malaysia manakala pagi esok khas untuk kaum hawa ada kelas taranum yang akan dipimpin oleh Datin Sri Rosmah Mansor.Datang jangan tak datang.Pakat-pakat ambil berkat dari pemimpin nombor wahid 1 Malaysia.

Anonymous said...

awang dogoi karat ni bangang xabis2.. bodo piang.. dia buat baik tu pasai nk buat bekal masa pru13 nanti la biol, lagi pon bukan guna duit poket dia.. hang ni saja2 buat bangang ka memang dari spesis keturunan yang bangang.. nak jilat pon agak2 la..

Namaku RPK, kerjaku kencing org selalu..... said...

anon 8:02pm...
1.Kalau hang dapat pi usrah atau dakwah sikit kat bini RPK !boleh!
2.ala!sughuhhh dia pakai tudung sattt!small matter jee!kan!!
3.Bini agong !!pun pakai tudung tau!!ayu kannn!!
4.Oghangg kampung bila tenguk gambaq bini RPK dalam tv!depa pakat kata betuii ke bini RPK ni org Melayu !!
5.yang tu saja!nak minta tolong hang!!boleh ka!!
6.Yang lain!aku pun x sokong hang!! kalau hang bantai hamPAS cukup-cukup lagi baguih!!

Awang Dogol said...

Woiiii...bangang,

Isu pasai pakai tudung pun hampa nak main noh. Muftipun tak kata apa....hampa ja yang lebih2. Dia tak pakaiu tudung dia punya hak la. Hampa yang sibok2 apasal?

Lagi satu cuba hampa tengok...mana ada isteri2 PM negara lain yang pakai tudung...cuba kau tengok isteri PM Amerika...isteri PM Britain,...Isteri PM German dan sebagainya....tak dak pun pakai tudung....hampa nibetoi2 buat kecoh la.

Woiiii....sekarang zaman moden la...tak perlu semua tu. Lagipun Malaysia ni panas...pakai tudung nanti berpeluh..busuk masam pulak. nanti kalau rambutpun busuk....malu la pada deligasi2 atau rakyat bawahan. Jatuh la standard.

Weiii...bangang,
Dulu orang naik kenderaan pakai unta....tapi sekarang orang naik kereta. Zaman dah berubah la brother. Jangan lah ketinggalan zaman sangat....!

Sikit punya anggun dan lawa ka Datin Sri Rosmah macam tu. Orang yang anggun dan cantik macam Datin Sri tu kena la kekalkan penerampilan beliau di mata masyarakat. Lagipun itu identiti dia dari dulu sampai sekarang. Beliau menjadi idola kebanyakkan rakyat Malaysia. Itu hakikatnya.

So....jangan ketinggalan zaman wahai bangang2 woiiii..Jangan mendahului mufti bengong woiiii..mufti tak kata apa...hampa yang lebih sudu dari kuah

+Bangang....+Bangang

Anonymous said...

nama mu RPK?

1.bini RPK tu dok ikut contoh xbaik rosmah la tu....
2.ala...sughuh rosmah pakai tudung sat!!!small matter je tu....
3.bini agong pon pakai tudung..ayu kan!!!!
4.org kg tgk tv dok pakat2 tanya...betui ka rosmah ni oghang ISLAM!!!!
5.yang tu saja nak ckp kat hang...!!boleh naaaa...
6.yang lain..aku pon xsokong hang..usrah xjln dakwah pon xbuleh jugak hang bantai la rosmah tu cukup2 aku pon xheran....

Raja pembohong sunat ANUaww said...

Kah.. kah.. kah... anon 9:17pm

1.bini RPK tu adalah contoh 'kejayaan' Islam yg di ajar oleh RPK..
2.ala...sughuh bini RPK pakai tudung sat!!!small matter je tu....
3.bini agong pon pakai tudung..ayu kan!!!!
4.org kg tgk tv dok pakat2 tanya...betui ka bini RPK ini melambgkan isteri pemimpin Pakatan Rosak yg sering pencacai hamPAS agung2kan!!!!
5.yang tu saja nak ckp kat hang...!!boleh naaaa...
6.yang lain..aku pon xsokong hang..usrah xjln dakwah pon xbuleh jugak hang bantai la bini RPK tu cukup2 aku pon xheran....

Anonymous said...

awang dogoiii
1.mufti takut nak habaq!!
2.nanti kena penampaqqq!!!

Anonymous said...

Awang Dogol ni jelmaan si roh-roh si Zali, Jeffry dan Anak Lenggong Buloh Betong. Mereka ni dah tak terdaya nak melawan kuasa sakti dari penyokong PR. Jadi Awang Dogollah pahlawan Umnongok terakhir dalam blog perisik rakyat. Mari kita gelarkan awang dogol dengan nama baru, Pahlawan Awang Dodol.

Anonymous said...

raja pembohong?

1.bini RPK tu cth 'kejayaan' islam yg ditunjuk ajar rosmah dan ameno la..
2.sughuh rosmah pakai tudung sat! rosmah tu islam bukan kapir masuk islam..ala... small matter je!
3.bini agong pakai tudung..ayu kan!!
4.org kg tgk dok pkt2 tanya betui ka rosmah islam yg diagong2kan ameno hadhari?patutla bini RPK ikut!!
5.yang tu jugak la nak ckp kang hang...boleh na!!!
5.yg lain mmg xpernah sokong hang..usrah xjln dakwah xjln hang bantai rosmah pon aku xheran.

Anonymous said...

betui la apa yang hang ckp awang dogoi...bini PM kafir senua mana pakai tudung ye x. macam tu hang dah buleh la suruh rosmah p minum arak kat bar...ha...ha...ha...baghu malaysia buleh maju sbb dah x ikut ajaran islam mcm chedet ckp dulu * org islam xkan maju bila hukum hudu dilaksanakan* ha...ha...ha..nampak nya x lama lg kita buleh tengok plak rosmah pakai bikini kat tepi pantai...woooo seksi gilo tu.....

Osmah said...

Tak kisah ler pompuan aper, tapi pompuan gambar hiasan baju oren memang cun sekali.....cari kat web mana yer ?

Sedapnye RPK peluk minah saleh..... said...

kah.. kah.. kah.. anon buat lawak lagi...

1.bini RPK tu cth 'kejayaan' islam yg ditunjuk ajar rosmah dan ameno la..???? RPK tu ajar Islam ape pada bini dia????
2.sughuh rosmah pakai tudung sat!??? Nape suruh rosmah je pakai tudung sat??? Nape x suruh bini RPK pakai tudung selamanye???
rosmah tu islam bukan kapir masuk islam..ala... small matter je??? Bini RPK tu agama ape pula??? Kah.. kah.. kah...
3.bini agong pakai tudung..ayu kan!!
4.org kg tgk dok pkt2 tanya betui ka rosmah islam yg diagong2kan ameno hadhari?patutla bini RPK ikut!! Nape bini RPK ikut UMNO pula??? bukan dia pun penyokong PKR ke??? Suruh suami botak dia la yg dakwah sket pada dia...
5.yang tu jugak la nak ckp kan hang...boleh na!!!
5.yg lain mmg xpernah sokong hang..usrah xjln dakwah xjln hang bantai bini RPK pon aku xheran.

Kah... kah.. kah... lupe pulok, si botak RPK tu dh ade 'AWEKS' lain kat England, mane reti nak dakwah bini dia suh pakai tudung... x gitu??? Kah.. kah.. kah..

Anonymous said...

RPK peluk minah saleh?
kah...kah....silawak buat lawak lagi

1.sinajib tu ajar islam apa kat bini dia?
2.suruh rosmah pakai tudung sat...rosmah yg islam xnak pakai tudung. tu pasai bini RPK yg mualaf ikut.nape xsuruh rosmah pakai tudung selamanyer...
3.bini agong mmg ayu bertudong bukan mcm rosmah
4.bini RPK agama apa? rosmah tu islam ke? knp xtutup aurat? kah...kah..kah...
5.nape rosmah tunjuk cth xbaik kt bini RPK?Bkn dia org islam ameno hadhari ke? suruh la suami dia yg botak jugak dakwah kt dia.....
5.yang tu jugak nak ckp kat hang naa...
6.nak pesan... lepas no.5.. no.6!!!
7.yg lain mmg xpernah sokong hang..usrah xjln dakwah xjln hang bantai rosmah pon aku xheran.

Kah... kah.. kah... lupe pulok, si botak najib tu dh ade 'AWEKS' lain kat monggolia, mane reti nak dakwah bini dia suh pakai tudung... x gitu??? Kah.. kah.. kah..

Sedapnye RPK peluk minah saleh..... said...

kah...kah....anon bongok buat lawak lagi

1.si RPK tu ajar islam apa kat bini dia? Anak2 dia pula agama ape??
2.RPK tu blajar Islam dari mane? tu pasai bini RPK yg kononnya mualaf x ikut2.nape xsuruh bini RPK pakai tudung selamanyer... kah.. kah.. kah.. tiru ayat je la
3.bini agong mmg ayu bertudong bukan mcm bini RPK
4.bini RPK agama apa? agama islam ke? knp xtutup aurat? kah...kah..kah...
5.nape bini RPK tunjuk cth xbaik kt anak RPK pulok?Bkn dia org islam ikutan N.ajis ke? suruh la suami dia yg botak jugak dakwah kt dia.....
5.yang tu jugak nak ckp kat hang naa...
6.nak pesan... lepas no.5.. no.6!!! Kah.. kah.. kah.. dia yg letak lepas no.5 tetap no. 5... bute kot.
7.yg lain mmg xpernah sokong hang..usrah xjln dakwah xjln hang bantai bini RPK pon aku xheran.

Kah... kah.. kah... lupe pulok, xnk deny ke??? si botak RPK tu dh ade 'AWEKS' lain kat England, berpeluk sakan lagi, 2 org pulok tu, mane reti nak dakwah bini dia suh pakai tudung... x gitu??? Kah.. kah.. kah..

Anonymous said...

sedapnya najib pelok minah monggol....

kah...kah....sibongok buat lawak lagi

1.si najib tu ajar islam apa kat bini dia? Anak2 dia pula agama ape??
2.najib tu blajar Islam dari mane? tu pasai bini RPK yg mualaf ikut2.nape xsuruh bini najib pakai tudung selamanyer... kah.. kah.. kah.. tiru ayat je la
3.bini agong mmg ayu bertudong bukan mcm rosmah
4.rosmah agama apa? agama islam ke? knp xtutup aurat? kah...kah..kah...
5.nape rosmah tunjuk cth xbaik kt bini RPK pulok?Bkn dia org islam ikutan ameno hadhari ke? suruh la suami dia yg botak jugak dakwah kt dia.....
5.yang tu jugak nak ckp kat hang naa...
6.nak pesan... lepas no.5.. no.6!!! Kah.. kah.. kah.. dia pon letak no.5 tetap no. 5... bute kot.
7.yg lain mmg xpernah sokong hang..usrah xjln dakwah xjln hang bantai rosma lakibini pon aku xheran.

Kah... kah.. kah... lupe pulok, xnk deny ke??? si botak najib tu dh ade 'AWEKS' lain kat monggolia berpeluk sakan lagi, siap bagi hadiah C4 pulok tu, mane reti nak dakwah bini dia suh pakai tudung... x gitu??? Kah.. kah.. kah..

RPK peluk minah saleh lg syiok dari Marina.. kah.. kah.. kah.. said...

kah.. kah.. kah.. anon bengong.
Bile pulok najib peluk sakan org monggolia ni?? ade bukti ke?? gambar??? Kalu dh kene kencing selalu Raja pembohong tu memang patut le otak dh x reti nk bagi fakta, cakap pun berbelit2...

kah.. kah.. kah...

Perisik rakyat said...

Fuyoh.. wanita mane dengan jantan kabaret ni???? klik sini

Anonymous said...

Pelok minah monggol lagi syok dari ROSMA...
kah.. kah.. kah.. sibengong.
Bile pulok RPK peluk sakan MINAH saleh ni?? ade bukti ke?? gambar??? Kalu dh kene kencing selalu PM pembohong tu memang patut le otak dh x reti nk bagi fakta, cakap pun berbelit2...
kah.. kah.. kah...

Siapa Michael Danby??? said...

Kawan baik ANUaww dari Australia seorang berbangsa Yahudi dan pejuang utama golongan GAY dan LESBIAN??? Ya, Allah.....Biar btul.....


http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Danby


http://www.danbymp.com/documents/summer04.pdf

Siapa Michael Danby??? said...

Danby was the only Jewish member of the Australian Parliament until 2007, when Mark Dreyfus was elected. He has frequently spoken in support of Israel and in opposition to antisemitism and other forms of racism. In 2005 he was critical of a book by a Sydney Jewish atheist journalist, Antony Loewenstein, about the Australian Jewish community and its attitudes to the Israeli-Palestinian conflict which he regarded as anti Israeli propaganda. In a letter to the Australian Jewish News, Danby called on the book's publisher, Melbourne University Press, to "drop this whole disgusting project." He also called on the Jewish community to boycott the book. "I urge the Australian Jewish community, and particularly the Australian Jewish News, to treat it with dignified silence," he said.

Siapa Michael Danby??? said...

Since his election to federal Parliament in 1998, Michael Danby has become a leading advocate of changes to Australian laws which discriminate against gay men and lesbians, and against same-sex couples. He has concentrated particularly on discrimination against same-sex couples in superannuation and veterans’ affairs.

Anonymous said...

siapa rosma al munsuri?

kawan baik setfool bukhori??? bangsa melayu agama islam tapi xtutup aurat? pengikut ameno islam hadhari xngaku anak sendiri?

nak link? cari sendiri la...jgn mls mcm ameno////

ANUaww & Jijah kawin lari ke Siam??? said...

kah.. kah.. kah.. x berani nk sentuh pasal ANUaww, cerita pasal org lain pulak. Bese la kan, pencacai Pakatan Runtuh... mane seronok kalu cerita aib sendiri. kah.. kah.. kah....

Anonymous said...

ANUrosma....& ANUsetpol...pok jib lari pegi monggol?
kah.. kah.. kah.. x berani nk sentuh pasal rosma, cerita pasal org lain pulak. Bese la kan, pencacai ameno berok.. ameno mmg seronok kalu cerita aib org.mcm kah Mah ckp ikut nenek moyang bkn ikut ajaran islam kah.. kah.. kah....

Perosak rakyat said...

Fuyoh.. wanita mane dengan jantan kabaret ni???? klik sini

Anonymous said...

Ameno Perosak.....
Fuyoh.. wanita dan jantan ameno mmg kaki kabaret..xnak tutup aurat mcm semah....

jgn mls mcm ameno!!!jgn suka bukak aib org mcm ameno!!1Link cari sendiri...Klik saja.....

Fuyoh, bertuah jadi RPK.... 2 betina sekali said...

Anon 8:49pm

Fuyoh.. wanita dan jantan Pakatan Runtuh mmg kaki kabaret..xnak tutup aurat mcm bini RPK....

jgn mls mcm hamPAS!!!jgn suka bukak aib org mcm hamPAS!!

Kah.. kah.. kah...

Anonymous said...

Fuyoh...betuah jadi rosma...2 jantan buat laki....
kah.. kah.. kah.. x berani nk sentuh pasal rosma, cerita pasal org lain pulak. Bese la kan, pencacai ameno berok.. ameno mmg seronok kalu cerita aib org.mcm kah Mah ckp ikut nenek moyang bkn ikut ajaran islam kah.. kah.. kah....

Anonymous said...

awang dogol pembodek tua......dia nak jadi puaka bodek tapi sekupang pun tak dapat.