"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, February 18, 2010

SOLAH HAJAT & CERAMAH PERDANA SELANGOR

Reactions: 
Nota Editor: Rekod Tok Guru Nik Aziz memerintah Kelantan 20 tahun menunjukkan bahawa senjata ampuh beliau menentang kezaliman UMNO adalah dengan mengadu kembali kepada Allah SWT.

Kerajaan negeri Selangor sekarang ini sedang diserang dalam dan luar. Maklumat saya dapat dari dalaman UMNO, pihak atasan UMNO masih belum berpuas hati selagi Selangor belum jatuh kembali ke UMNO.

Alhamdulillah, setiap percubaan mereka gagal dan makan tuan. pembunuhan Teoh Beng Hock. Penggunaan SPRM untuk melemahkan serta mensabotaj Kerajaan Negeri juga gagal. Percubaan Suwardi Yaakob untuk menjatuhkan MB juga menemui kegagalan yang luhur sehingga ke tahap Nazlee GERAK masuk PKR. Namun, segalanya adalah ketentuan Allah SWT dan bukan kerana kekuatan kita.

Solat hajat ini WAJIB dihadiri oleh SELURUH RAKYAT MALAYSIA tidak kira agama atau bangsa. Saya berharap untuk melihat Stadium Melawati dipenuhi bukan sahaja dengan orang Islam tetapi juga orang bukan Islam.

Dicadangkan keseluruhan Kepimpinan DAP dan PKR yang bukan Islam juga turut hadir menunjukkan sokongan. Pakatan Rakyat adalah lemah dan hanya bergantung kepada kekuatan Allah SWT. Biarlah Allah SWT melindungi kita dari kezaliman dan kejahatan UMNO dan Barisan Nasional

Tulang Besi
PROGRAM : SOLAT HAJAT & CERAMAH PERDANA BERSAMA MURSYIDUL AM PAS - TUAN GURU NIK ABDUL AZIZ NIK MAT, PENASIHAT UMUM PKR - DATO' SERI ANWAR IBRAHIM & MENTERI BESAR SELANGOR - TAN SRI KHALID IBRAHIM

HARI/WAKTU : SABTU MALAM AHAD, 20HB. FEBRUARI, 2010, 7 MALAM

TEMPAT : STADIUM MALAWATI, SHAH ALAM, SELANGOR

ANJURAN BERSAMA : PAKATAN RAKYAT SHAH ALAM

42 comments:

Anonymous said...

Hj Hadi, Ustaz Nasha, Dr Harun Din, Mustafa Ali, Hasan Ali tidak dijemput ke?
Itulah dia awal-awal lagi dah tunjukkan favourtism, kronism, dan sikap memilih bulu. Hanya mereka yg sebulu saja dijemput. Belum lagi mulakan solat hajat, orang dah tahu dgn niat dan hasad busuk yg telah terpancar dari hati hitam pekat dari golongan durjana ini.
Solat hajat utk apa ha? eloklah buat solat hajat utk mintak hidayah dari Allah supaya bersihkan hati dari sifat dengki khianat serta dendam sesama islam yg tak sudah-sudah. Jangan rasa diri itu kononnya telah dianiayai dan dizalimi. Mengadulah kpd Allah tentang kelemahan diri, tentang kebersihan hati dan jiwa dan mintak bersih dari segala kekotoran yg telah berkarat dihati utk sekian lama..

Anonymous said...

Najib turun ke pandamaran ari sabtu gak.. walaupun dibantah oleh penduduk sana.. kita tengok mana lagi ramai kat stadium ke atau pandamaran..

Anonymous said...

Anon 11.30am, takyah tgu jemput.. kalau ada rasa tanggungjawab, diorg patut hadir sama..nak kena jemput baru nak dtg, susah la.. kata nak bersama rakyat.. - Neo

HijauBulat said...

Bagi Anonymous (aminal) yg kat atas tu...

Dia buat ayat tanya: Hj Hadi, Ustaz Nasha, Dr Harun Din, Mustafa Ali, Hasan Ali tidak dijemput ke? --- Ini ayat tanya yg dibuat sendiri dan yg kelakarnya dia sendiri yg membuat komen berdasarkan jawapan yang dia sendiri reka cipta iaitu dia org (Hj Hadi, Ustaz Nasha, Dr Harun Din, Mustafa Ali, Hasan Ali) tu TIDAK diajak.
Mana hang tahu diaorg tidak diajak? Mana hang tahu diaorg free ke tak time tu?

Pesan aku... kalau tanya tu tanya la... tak perlu jawab sendiri dengan jawapan ikut sedap rasa kau je. Dah le tu... siap hurai dengan akal sendiri.

Cth lain: Anonymous (aminal) hensem ke tidak. Maka kau dah huraikan dah siap2... ramai awek nak.. bini dah nak masuk 3 bla.. bla...
baik tak payah komen bro. Buang masa je org2 Amno ni.

Najib turun? Yg mana lebih ramai? Mengikut pengalaman aku... kalau di Kelantan ni.. kalau si Najis ke.. sapa2 org Amno ni... kalau tidak cikgu2, pegawai2 kerajaan persekutuan tu tidak di paksa pergi. Jawabnya ramai dgn kerusi kosong je la. Kat selangor pun dah ada dah kes2 yg mcm tu. Kakitangan kerajaan di paksa.

Anonymous (aminal) yg tak tahu apa2.. dok terlopong tgk org yg nampak mcm ramai... kesian hang.. tertipu.

Anonymous said...

anon 11.30..yg lain mungkin ada program lain..tak kan sume nk dtg. sama la cam program bn. tu pon x bole pikir ker ??

Anonymous said...

biarlah dia datang beramai-ramai solah hajat. dia dah nak insaf dan taubat kut. nak mintak ampun dengan allah (bukan allah 1+2), sambil nak bersihkan hati yang hitam pekat yang penuh dengan hasad dan dengki, pendendam, tamak dan gila kuasa.

dino.yp@gmail.com said...

Solat hajat ramai2 ni tak bida'ah ker? tak pernah dalam sunah nabi atau sahabat solah hajat ramai2...pelik2, kalau untung kat depa semua BN buat bidaah, kalau rugi kat depa semua depa buat tak bida'ah...

Anonymous said...

inilah taktik pembangkang sane asik nak berpolitik je keje nye..ceramah sana, ceramah sini, berbuir mulut sane, berbuih mulut sini..

tp tajuk dia " solat hajat "..kena jadi tajuk pangkal dia..agaknye kalu tulis "ceramah perdana" aje was2 org nak dtg..so terpaksalah guna pentas keagamaan utk berceramah politik..dgn kata lain, mempolitikkan agama..sama mcm slogan "merakyatkan ekonomi", "mahkamah rakyat" etc..

tp malangnye kemajuan negari yg ditadbir tak seiring pemcambahan "ceramah2 agama PAS" ini..

agaknye berapa byk pulak kutipan "pow" malam tu yeks?..selangor ni beb, sure lagi byk ongkos nye..sedikit2 lama2 jd bukit, leh la byr saman Rm800 juta tu hendaknya..

hahahahahahahahaaha

Anonymous said...

solat hajat beramai2 sambil mengutuk, tuduh menuduh, mencaci2 org sane sini lg byk fadhilat dia dari me"mulia"kan Rasul& Nabi Muhammad...tak gitu org PAS..tu sbb diorg tak sambut maulidur rasul tu..sambutan ceramah politik lagi byk fadhilat dia..

agaknye berapa kali nabi wat solat hajat beramai2, ade sape yg tau? nik ajis tau..pas ni dia cakp, solat hajat sorg2 tak sah..dia kan "nabi" sure dia tau..hehehe

doa pecah perut lagi byk fadhilat dia, untung2 dapat royalti minyak, billion2 tuh..

Tulang Besi said...

Kita solat hajat minta Allah hapuskan agama UMNO

Anonymous said...

Orang UMNO tak boleh doa atau solat hajat juga ke? Takrifan zalim PAS ikut kamus Pakatan Rakyat.

Anak Lenggong said...

Elok gak tu...tolong doakan sama supaya ditunjukkan kebenaran kes liwat nuar...

Apa nak hairan sekiranya perkara ni dilakukan oleh melayu pas dan PKR semua nya betul dan siap kasi alasan baik nya serupa juga dengan pagi ni diluar mahkamah kes liwat nuar penyokong siap dok baca surah yasin lak tu...

Anak Lenggong said...

Sorry bro keluar topik sikit tapi yang ni tak nak komen ke:...

Idham Lim hina orang Melayu

Betapa hinanya Melayu di kacamata seorang Adun Cina mualaf bernama Khalil Idham Lim. Dia lupa agaknya bahawa kemenangannya di DUN Titi Serong pada 2008 lalu adalah hasil sokongan majoriti kaum bernama Melayu.

Hina sangat Melayu hingga Idham melebalkan bangsa itu sebegini - “Melayu tidak boleh lari daripada tarian. Melayu tidak boleh lari daripada kebaya. Melayu tidak boleh renggang dengan songkok, biarpun hendak pergi berlaga ayam. Melayu tidak boleh 'miss' dengan cendul, biar pun 'miss' duduk saf pertama semasa solat Jumaat, asalkan jangan 'miss' cendul”.

Katanya lagi “Melayu tidak boleh 'miss' bubur Asyura. Jangan tidak buat moreh, begitu juga biarpun solat Isyak di rumah jangan sesekali 'miss' solat terawih. Melayu tidak boleh 'miss' berarak MaulidirRasul, Melayu tidak boleh keluar kampong kalau tidak boleh bermarhaban, jangan keluar kampong kalau tak hafal tahlil. Kalau tidak khatam Al-Quran? Oh itu tak mengapa, bila hendak bernikah 'esok' boleh buat majlis khatam Al-Quran (walaupun tak khatam)”.

Penghinaan dan cacian Adun Cina mualaf ini ditujukan kepada Melayu – tak kiralah Melayu itu menganut ideologi Umno, ideologi PKR, ideologi DAP, ideologi Gerakan, ideologi PBB, ideologi PBS, ideologi Nahdatul Ulama malahan ideologi Pas.

Apakah Idham mahu menceritakan hanya yang buruk mengenai sekelompok Melayu, dan menyembunyikan keagungan ilmuan dan peradaban yang dibina oleh kelompok Melayu lainnya yang bergelar ulama’ dan umara’?

Terlalu canggung apabila Idham yang Cina itu menyifatkan “UMNO tidak boleh lari daripada Melayu. Melayu tidak boleh lari daripada UMNO. Dan UMNO tidak boleh lari daripada budaya Melayu. Kalau UMNO lari daripada budaya Melayu ibaratnya macam Si-Tanggang, dikategorikan men'derhaka'”.

Dia bukan hanya menghina Melayu yang mengundinya di Titi Serong, malahan terhadap segenap Melayu di serata pelosok dunia.

Catatan Idham Cina mualaf itu boleh dibaca diblognya Cina Islam di sini http://idhamlim.blogspot.com/2010/02/tolong-kirim-salam-pada-umno.html

mr PAS GANG PR said...

akum,elok lah kalo tak jemput gang2 yang dok kata sekarang umno dah baik,agama dan umno dah tak pisah lagi dah,dah ada anjakan paradigma,hehehe huhuhu,geli,mual nak muntah.
jangan ajak gang ug nnti dia doa bagi pakatan rakyat hancur.
wslm

man toba said...

gua sokong lu ,mr pas, puak ug nih memang suka kalo pr hancur sebab jalan mudah untuk dapat jd menteri kupang tembaga umno/bn,yang suruh Pas perak join umno buat krajaan tuh lg lah,takan dia nak doa bagi PR hidup.
Kalo boleh lah dalam saf tu jangan ada langsung puak2 gila ke umno nih.
Din tawi,nasha,stopa,abc,udris, haron2,pi main jauh2 bawa asan ali skali,pi berarak maulud nabi pimpinan abu lahab moden nuh.

Anonymous said...

byk betul firaun2 kat blog ni..hehe..

Awang Dogol said...

Weiii...bangang2 sekelian,

Depa nak sembahyang hajat itu depa punya pasai la....itu hak depa...memang baguihpun.

Tapi.....takkan setakat sembahyang aja.....awat hampa tak nak bawak ke mahkamah lepas tu. Takkan harappkan doa aja. kan hampaa sekarang ni masih ada saksi penting yang masih hidup mengenai perjanjian tu....jadi bawak la ke mahkamah. Takkan hampa nak tunggu saksi dah meninggal...baru terhegeh2 nak bawak ke mahkamah. Sekarang tengah kuat ni....saksi engah hidup.

Woiiii....pelek betoi la alu tengok hampa ni. Bertahun2 dah aku dengaq hampa buat ceramah pasai ni. Berkali2 dah hampa dah panggil orang suruh buat sembahyang hajat....Tapi....mana tindakan hampa lepas tu...????? Mati tang situ saja.

Woiiii...bangang2 sekelian,
Duit bukan datang bergolek la...hampa kena usaha la sikit.


Haiii...+Bangang....+Bangang

matkambing said...

siapa kata solat hajat tak berkesan, diperak sebok mengatakan ada adun bn yang akan mengistiharkan diri mereka sebagai adun bebas. jika benar terjadi dapat mb barulah lagi negeri perak! dengar zambry panggil mesyuarat tergempar umno perak hari ini, betul ke?

Anonymous said...

Woi awang dogol yg suka yahudi jgn nak tunjukkan kebanganggan ko kat cni la...

Anonymous said...

"Jadilah!" maka terjadilah ia.

Kalau Allah takdirkan Pakatan tetap tumbang di Selangor, siapa kau si tulang besi nak menolak. Jadikan kes nizar sebagai iktibar, siap solat hajat lagi tapi bila tewas 5-0, tak nak terima takdir @ ujian Allah. Dengarnya parti tu penuh dengan ulama2, takkan depa tak ajar si nizar untuk terima takdir @ ujian Allah. Andai kata Selangor tetap kembali kepada UMNO/ BN...

Ingat..."jadilah!" maka jadilah ia.
Semoga Allah cucuri rahmat ke atas mu Tulang Besi.

mankentut said...

wahai anon 4.44pm, bn memerintah perak dengan memperkudakan badan kehakiman dan ajensi kerajaan untuk terus berkuasa setelah membeli 3 ekor adun katak! sekarang nyawa bn bergantung atas katak-katak tersebut dan sudah ada adun bn pula dak menjadi katak untuk memerasugut bn memberi ganjaran yang lebih. dun perak akan menjadi cacarmerba pada persidangan yang akan datang ini!

Anonymous said...

Si Bro.CIFUT tu siapkanlah kerusi roda. Nampak masa kat mahkamah macam tak larat sangat. Dulu kuat sangat "BERGUSTI" kot.... kalau ada K-Y Jelly boleh baik semula kot...??? cuba la mana2 yang patut. Niat sekali kesejahteraan N.Ajis dan Al-Menantunya.... boleh tempah kek black forest fruit untuk jamuan. TQ

Penulis skrip said...

Bila sebut pasal sembayang hajat, ianya seperti pekara luarbiasa pulak kerana sebelum Pakatan Rakyat memerintah beberapa kerajaan negeri pekara ini mungkin ada tapi tidak kedengaran langsung.

Sebagai umat yang mengaku beragama islam, mengamal rukun islam dan sentiasa mendisiplinkan diri dengan tidak melakukan pekara yang dilarang oleh islam, bermohon kepada Allah adalah kesemestian, keutamaan dan perlu diiktifkan dalam hati setiap detik kehidupan.

Kenapa mesti sembayang hajat...? Semestinya seseorang itu dalam kesusahan yang mengharapkan pertolongan atau bantuan dari kuasa hebat yang boleh memberi pertolongan.

Apakah hajat yang dipohon melalui sembayang itu makbul atau tertunai..? Pastinya setiap sembayang dan doa yang khusyuk itu akan dinilai oleh Allah melalui ketentuan takdirnya.

Sama ada cepat atau lambat atau langsung tidak berlaku apa-apa hasil dari sembayang dan hajat itu juga ketentuan Allah.

Jika kerajaan negeri selangor dalam kesusuahan kerana dizalimi oleh kerajaan persekutuan yang dipimpin oleh Barisan Nasional... maka itu adalah jalan yang terbaik bagi orang islam.

Ketika ini tiada siapa yang boleh diharapkan untuk membantu melindungi kezaliman yang dilakukan oleh kerajaan BN walau pun polis, sprm, spr, hakim dan mahkamah dikatakan memberi khidmat kepada rakyat dan kerajaan negeri.

Mereka itu sudah dikuasai oleh nafsu sehingga mereka sanggup bersubahat dan menipu, hanya Allah saja yang mampu mengawal atau menjahanamkan nafsu itu dari bermaharajalela dimuka buminya.

Dan hanya Allah saja yang tahu dan tidak perlu memberitahu pada kita cara bagaimana Ia menghukum orang-orang yang zalim.

Oleh kerana itu datanglah beramai-ramai keprogram SOLAT HAJAT & CERAMAH PERDANA sebagai tanda kita ingin perlindungan dari pada Nya.

Awang Dogol said...

Alaaaaaa....!!!
Kalau setakat tonggang-tonggek buat sembahyang hajat tapi tak nak usaha bawak ke mahkamah....tak dak maknanya jugak. Buat letih ja badan...buat penat ja pegi jauh2 kat sana....Buat habihkan minyak ja...dah la minyak mahai..

Takkan "tawakkal" aja....tak mau usaha lebih bangang woiiii. Orang kalau nak makan nasi....kena la masak/beli....mana boleh setakat doa aja.

Haiiiii...+bangang....+Bangang

Anonymous said...

smyg hajat utk menolak kalimah ALLah digunakan oleh org kafir dan melindungi Muslimin & MUslimat daripada dikafirkan takde la pulak..

smyg hajat utk terus gile kuase nak pulak..

agaknye da ade ke draf undang2 hudud kelantan tu yeks?..kot kot nanti da topple government sedia ade, takde la terkebil2 baru nak draf undagn2 hudud tu..

16 Sept, ya! we have the number!..kat Perak, ya! we lost the number!..to ADUN BOTA bila kuar BN - baguih2 adun bota ni..bila adun ni masuk balik BN, termasuk yg da jadi bebas, mcm2 sebut, katak lompat la, itu la ini la, letak jawatan la..etc..

kelakarr laa firaun2 "kecil" kat sini ni..

yobdogol said...

anon 5.55pm, hang dah terase ke bn akan kalah diperak?

Kapal sink peguam tangguh menangguh said...

kah... kah... kah...

Tulang Taik berkata: Rekod Tok Guru Nik Aziz memerintah Kelantan 20 tahun ... bla...bla.. bla..adalah DENGAN MENGADU KEMBALI KEPADA ALLAH.

------------------------------------

Bile 2 orang bersengketa pula x di suruh kembali ke jalan Allah?? ttpi lebih bersikap pilih kasih walau org yg bersalah tu dari kwn2 @ pengikut, yg dirasakan benar dihenyak2 walaupun bukti jelas di depan mata. Itulah perangai Tok Gundu pemimpin utama hamPAS, Presiden hanya zipkan mulut sahaja. Ade presiden pun hanya layak jadi SuperBoroi je.

Kah... kah... kah....

sape nak hadiah spender dari ANUaww???? said...

yobdogol... kalu bn kalah diperak sekalipun, bukan Nizar berok tu akan jadi MB Perak lagi. Nizar tu layak jadi MB berok bawah pokok demokrasi je. kah... kah... kah...

member ANUaww di Aussie gay rupenye... said...

kah... kah... kah... penulis skrip cerita bodoh... kalau sembahyang hajat tu sepatutnya menghadap arah mane???

kalau menghadap arah Madagascar agak2nye doa tu dimakbulkan x?? Kalu ikut Tok Gundu, sembahyang tu sah kot, sebab yg jadi imam tu org hamPAS kan??? Kah... kah... kah....

yobdogol said...

dulupun dah ada adun melayu dari parti dap dalam dun perak! tak caye baca sejarah dun perak. orang pheghak dah berubah pemikran deme.

Kapal sink xtau nak berhujah dgn Saiful??? said...

kah... kah... kah... yobdogol nak ADUN DAP pulak jadi MB Perak. Lagi senang Nga-Ngeh nak cucuk hidung melayu jenis cmtu. Nmpk tak keruan je bile sebut Nizar berok tak mgkn jd MB Perak lagi... Kenape?? risau Nizar berok terbalik lagi kat depan jln istana lepas kene TULAH dr Sultan ke??

Kate sblm ni, Nizar berok baik dengan sultan, raja muda... hakim2 pun berpihak pada dia, tp at last.. hampeh, rakyat Perak mcm hang kene kencing je. Kah.. kah... kah....

anakkuale said...

ds nizar adalah bakal pm malaysia, tak faham lagi ke? giliran pm dari perak akan menjadi kenyataan tak lama lagi!

Anonymous said...

woi tulang besi....bagus2 nak buat sembahyang hajat...kau nak ajak yg kafir pun datang gak...bagus2...aku nak tanya kat kau sikit...nanti anwar yg tak nak bersumpah gan nama ALLAH tu...nak sembahyang hajat sembah ALLAH yg mana...ALLAH yg maha ESA...atau ALLAH orang kristian diimamkan oleh paderi gereja khalid samad ke...memang PR ni memperalatkan agama ISLAM untuk perut masing2...semoga nanti ALLAH timpakan musibah pada mereka yg berhati busuk di stadium shah alam pada pukul 7 ptg 20 feb 2010...amin

Anonymous said...

Buatlah apa saje...NAMUN ALLAH MAHA MENGETAHUI NIAT KITA walau pun sekecil debu. DAN jangan nanti bila Allah mentakdirkan 'kemenangan' kepada pihak lawan kita tuduh Allah pula tidak adil. Nauzubillah. Belajarlah menerima qada dan qadar.

Ice

zsj said...

Aku rasa PAS dah silap strategi dlm Pakatan Rakyat. Dulu beria-ia tentang hudud & negara Islam. La ni senyap seribu bahasa. Kembalilah ke perjuangan asal. Jgn takut dgn DAP. Takutlah dgn Allah.

passwordku : Mokhtar said...

Kah.. kah.. kah.. baguih la. Mlm tu boleh dengar celoteh ANUaww sekali, nk suruh bersumpah mcm2 dalih pulok. Tapi jgn lupe pada semua hadirin, sebelum ANUaww mulakan celoteh, doakan supaya kes liwat ANUaww tidak ditangguh2 lagi. Takut celoteh ANUaww tu jadi bahan liwat untuk hadirin pulok...

Kah.. kah.. kah...

dulukini said...

ade2 saja kaki balaci BN bagi komen. kekekekke.

iceman said...

komen org bn umngok suma bodo2 belaka..sama cm pemimpin mereka yg bangang bangang belaka

Anonymous said...

kes Anwar dieksploitasi habis-habisan untuk cover-up isu-isu nasional yang lain. Kekayaan negara jangan terlepas kepada rakyat jelata, rakyat cuma digunakan untuk mengekalkan kuasa dan diperkudakan untuk menampung perbelanjaan golongan pemerintah melalui pelbagai cukai yang begitu membebankan. Memberi kesakitan total kepada rakyat dan menghulurkan ubat sedikit demi sedikit agar rakyat berterus-terusan membuat pergantungan. Padahal Malaysia negara yang dikategori kecil keluasan tapi kaya hasil buminya. Pendatang asing dibela rakyat terus teraniaya dek kerana wang yang tidak pernah cukup-cukup.

oh tidak, solat hajat fitnah 2 tangguh pulok said...

Ape?? TANGGUH pula??? Memang perangai ANUaww le ni..... kah.. kah.. kah...

Anonymous said...

Sepatutnya kita boleh sama-sama bangunkan negara kita yang kaya ekonomi dan toleransi hidup yang amat tinggi ini. Duduk semeja Alternatif dan Pemerintah, bekerja bersama2 dan tidak saling curiga mencurigai antara satu sama lain .. 1malaysia.

Anonymous said...

Wujudkan balik Angkatan Perpaduan Ummah (PAS,UMNO,PKR & NGO2 ISLAM bermuzakarah).
Teruskan perjuangan utk menegakkan ISlam dlm APU.

Sementara itu dlm PR (PAS,DAP & PKR) teruskan perjuangan utk menegakkan hak2 rakyat.

Dlm Pakatan Rakyat & BN , suara ISlam tenggelam....

Ust Hadi & T.G Niz Aziz perlu lebih proactive dlm memulakan muzakarah dgn UMNO.
Cari titik persamaan.