"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, February 18, 2010

Video Anak TGHH Selamatkan Mangsa Lemas...

Reactions: 
Yang berenang selamatkan mangsa tu, anak Presiden PAS, TG Haji Hadi Awang.

Herman dapat cerita dari mana aku tak tau sampai Ali marah-marah... mungkin dia dapat dari Utusan Malaysia...

p/s - sape nak belajar ilmu kipas-kipas boleh hubungi Herman Samsudeen.

9 comments:

Anonymous said...

orang yang suka marah-marah ni biasanya petunjuk sebagai seorang ahli neraka...

nak marah-marah kenapa?? cukup bulan ada gaji ke kerja marah-marah ni?

biskut rendang kopi 'o'... jangan kecoh!..
kau garang.. ada lagi garang...
kau dogol..ada lagi lebih dogol..

Anonymous said...

Ini pemimpin jiwa rakyat..

malaysiabaru said...

malaysiabaru.com said,

hi hi hi hi

aku setuju bebenor dgn TP...

mangkuk ni bakal calon MP titiwangsa ooooo...

p.s apa akan jadi kpd pakatan bila ANWAR takde?
mai kita pakat sokong supaya anwar dibebaskan

matkambing said...

persepsi itu penting bro!

Anak Lenggong said...

Kah..kah..kah..disebabkan takde isu hadi tolong angkat orang lemas pun dijadikan isu besar dan berita..siap ambik video lak tu...lain kali ko boleh buat cite ..tok ajis tolong angkat anjing ditepi jalan pulak...yeee..

Anonymous said...

woi anak lenggong @ benggong kalau dari puak ko yang buat kebanjingan bukan main heboh lagi satu malaya
contoh macam Big Mama terima saguhati dari kerajaan arab saudi kerana terjumpa "BARANG"
ko tak kecoh pulak. TGHH tak mintak pun diperbesar-besarkan hal nie … Ko ni dasar pencacai taik dari lubang bontot Sayfool lah…

Anonymous said...

1.aku hairan juga dengan mamat yang ambik video nii!!
2.ada oghang yang setengah mati!tengah lemaih!
3.Dia syokkk jee!ambik gambaq!!
4.tak dak instink nak tolong oghang ka mamat ni!!
5.Pak hajitu kira oklah juga!ada perasaan nak tolong oghanggg!!
6.Hangpa tak baca dalam paper ka!mangsa dah kata!pak haji yang taghikkk tangan dia!!
7.Nak dengaq cakap sapa!cakap mangsa sebenaq atau hangpa!!

Meera name he SuperBoroi he... said...

kah.. kah.. kah.. x pernah aku jumpe org pakai kain blh berenang, ini boleh masuk segmen 'PELIK TAPI BENAR', hanya SuperBoroi saje yg boleh lakukan itu semua, berenang pakai kain sambil tlg selamatkan org.

Kah.. kah.. kah...

AzamDean said...

najib lak die mesti tanggal sume kan meera superboroi.. hahahaha
..apa2 pun..u r the hero of the day....OMG moment of Malaysia...ala si lenggong banyak cakap sbb die tak reti berenang..