"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, February 09, 2010

Terkini Nizar vs Zambry..!

Reactions: 
Terkini dari Mahkamah - Keputusan Mahkamah Rayuan telah memihak kepada Mamak Zambry dan DS Ir Nizar telah meminta agar Lembaga Disiplin PAS mengambil tindakan terhadap Mamak Zambry... Kah kah kah kah kah kah kah...!!! Sabar la woi..!

82 comments:

Anonymous said...

marilah kita berdoa...

tapi kita juga kena banyak bersabar andai keputusan yang keluar nanti tidak memihak pada kehendak rakyat Marhaen....

lanbb88 said...

hampeh...

Lan said...

Apasal banyak sangat Geng2 Baju Kuning kat tepi mahkamah tu.
Samseng2 pulak.
Muka macam Geng2 'PUKIDA' yg buat kecoh itu hari.
Cuba tengok....ada tak mamat samseng yang pakai songkok hitam tu lagi..

Zul said...

hahaha.. ko memang hampeh poji :D

PAShamPAS said...

kah.. kah.. kah.. kah.. buat solat hajat pula depan mahkamah, kate dah konfem menang 4-1 . Kah.. kah.. kah.. kene kencing dgn nizar berok maknyeh je la.

PAShamPAS said...

kah.. kah.. kah.. apepasal aku tgk muke ore Kalate je kat mahkamah ni?? Kecek Kelate je, oooiii.. ni untuk rakyat Perak je la.. solat hajat mengadap mane lak tu?? kah.. kah.. kah..

Anonymous said...

kata mamak tak mai? betui ka???

nak bakaq pail kot...

PAShamPAS said...

ADUN Sekinchan, Ng Sue Lim, sedang disiasat polis berkaitan dengan satu kemalangan di persimpangan lampu isyarat berhampiran Universiti Industri Selangor (Unisel) Seksyen 7, Shah Alam pada 12.30 pagi, 8 Februari 2010.

Menurut sumber, kemalangan yang berlaku pada tengah malam itu membabitkan seorang pelajar universiti tempatan. Pelajar Melayu tersebut dalam keadaan koma sekarang. Sehingga petang tadi belum ada laporan dibuat oleh pihak keluarga mangsa terbabit. Manakala Ng Sue Lim dikatakan telah membuat laporan dan menyalahkan pelajar terbabit.

Seorang saksi yang memberi maklumat menyatakan YB Ng Sue Lim mungkin berada dalam keadaan mabuk berikutan kesan bau arak yang cukup kuat ketika bercakap di tempat kejadian dan ketika membuat laporan polis.

Bagaimanapun terdapat tanda tanya mengapa Polis Seksyen 11, Shah Alam yang menerima laporan tidak mengarahkan wakil rakyat DAP itu menjalani ujian alkohol serta-merta

PAShamPAS said...

kah.. kah.. kah.. bagus betul negeri selangor skrang ni, ADUN mabuk pun boleh nak saman pelajar yang dia langgar..... kah.. kah.. kah.. sekadar selingan

dino.yp@gmail.com said...

Kehendak Rakyat = Dr Zambry

dulukini said...

oii PAShamPAS

tak ade ape yang perlu ko banggakan dengan parti rasuah BN ko tu. parti yang telah memperbodohkan Melayu macam ko. hahaha. orang Islam sembahyang dan itu adalah tiang agama bukan mcm ko>??? iye ke???

nape ko melalak kat sini dah tak ade tempat nak tabur fitnah ke???

PAShamPAS said...

kah.. kah.. kah.. dulukini dan selamanye hamPAS. ADUN mabok yang ko sokong ke?? kah.. kah.. kah..

PAShamPAS said...

kah.. kah.. kah.. dulukini dan selamanye hamPAS. Orang Islam solat hajat menghadap Kaabah, org hamPAS solat hajat menghadap Magadascar ke?? kah.. kah.. kah..

Anonymous said...

Woi udahla..BN pasti menang kes mb ni.Kita patut sayang dengan kerajaan bn di bwh pimpinan najib.BN dah bwk byk pembangunan kat negara ni.Tak guna bergaduh sesama kita.Hidup BN!Hidup Najib!

dulukini said...

oiii hampas...

seronoklah ko dengan menyokong parti rasuah BN ko tu . makanlah ko dengan rasuah tu. akhirat kelak lu pikirlah sendiri.

PM ko tu nak suruh kaga enjin pun kantoi....rasuah jangan cakaplah. hahahahah...esok bini ko hilangpun ko sendiri tak tahu.

PAShamPAS said...

hehe.. anon 11:13am, BN tak boleh menang, nanti ade yg akan berguling tgh jalan sambil pegang bendera afghanistan plak. tak gitu dulukini dan selamanya hamPAS?? Kah.. kah.. kah..

PAShamPAS said...

Kah.. kah.. kah.. kaga enjin tu hape?? binatang berbulu ade ekoq kat blakang mcm nizar ke?? kah.. kah.. kah..

dulukini said...

oii hamPAS...

aku tak mahu PM yang tak boleh jaga enjin mcm PM rasuah ko sekarang Najis Razak.dah ler bom orang lepas tu tak mengaku. mcm niepun mmg ko suka sangatlah ek.. ishkk ishkkk.

PAShamPAS said...

kah.. kah.. kah.. jadi Pm hanya untuk jaga enjin ke dulukini hamPAS?? Patut le ANUaww beria2 nak jadi PM, boleh dia keje hanya jaga enjin dan bontot je, tul x?? Kah.. kah.. kah.. jadi PM hanya tahu jaga enjin je...

PAShamPAS said...

kah.. kah.. kah.. Zambry tetap MB Perak dulukini dan selamanyeeeeee..... kah.. kah.. kah..

PAShamPAS said...

kah.. kah.. kah.. kite blh tgk beberapa adegan menarik sepanjang tahun ni lg. Penganut hamPAS berguling2 atas jln raya lagi, mogok lapar bersama Nijar berok maknyeh, nga-ngeh menangeh x berlagu... dan pendek kata macam2 ade... kah.. kah.. kah..

JEBAT MENGKUDA said...

Mari menjolok si daun tepus
Kumpul sabut kebun Pak Amat
BN Umngok memang nak mampus
Hakim Mahkamah BADUT jadi penyelamat

dulu Pas said...

Allhamdulilllah.. Tahniah MB kita dah menang...Padan muka si gila meroyan Nijar Ah Tat hahahahahah.Hidup Zamry..Hidup Umno Daulat Tuanku ..Allahuakbar 3x

MaMa NabIhAh said...

buat Hampas..
ko tak penah p palace of juctice eyh
sebab tu ko tak tau depan poj tu ada masjid besi baru buat

dah betullah dorang solat ikut arah kaabah.. budus!!

PAShamPAS said...

kah..kah..kah.. mesti lepas ni penganut hamPAS akan berkata hakim kene beli lepas Nizar berok dakwa dpt 'keputusan bocor' kononnya hakim berpihak kepdnya 4-1.. lepas kencingan demi kencingan Nijar berok & kekawan buat seluruh Perak, hari ini Allah telah tentukan Nijar hanya layak jadi PENCERAMAH hamPAS saje.. kah.. kah.. kah..

Alhamdullilah, syukur kepada Allah, negeriku terus aman di bawah BN...

dulu Pas said...

Mari menjolok si daun tepus
Kumpul sabut kebun Pak Amat
Nizar bongok memang nak mampus
Habis Mahkamah Geneva pulak nak dijadikan penyelamat??
KAH KAKAkakakaakakakakakakakakakakakaakakakaakkakakakakakaka

Woi Pencacai PAS..org dah tak sokong la PAKATAN ROSAK nie.. pegi mampus la..Tahniah MB kita dah menang...Padan muka si gila meroyan Nijar Ah Tat hahahahahah.Hidup Zamry..Hidup Umno Daulat Tuanku ..Allahuakbar 3x

PAShamPAS said...

kah.. kah.. kah.. buat MaMaK NabIhah, arini mungkin betul arah kiblat mereka, tetapi boleh MaMak sahkan arah solat hajat penganut hamPAS pada persidangan DUN Perak yang lepas?? Aku gerenti MaMaK terkedu lidah untuk berkata2 kan?? Kah.. kah.. kah.. FRUST SEFRUST-FRUSTNYEEEE!! (sori, terpinjam tagline MaMaK)

dulu Pas said...

buat mama bodoh... dah ader masjid gi la sembahyang dalam masjid bodoh.. memalukan agama

Anonymous said...

Terdapat juga pemimpin PAS sedang bantu menghilangkan kepecayaan pengundi tehadap pas kerana kerjasama mereka dengan umno di sambung semula..

Anonymous said...

alahai..
1.Dimakbul oleh Allah!doa sizamry ni!!
2.Doa nik aziz!!dok kena puak sendiri memanjang!!!

dulu Pas said...

Terkini- Ds. Nizar dikatakan memfailkan permohonan supaya kelima - lima hakim dibatalkan penghakimannya...kakakakakakaka memang macam Anuwar..spesis peliwat..keputusan 4-1 tu bertukar masa solat hajat ker??? hahahahahahahahahahahah Boleh masuk raja lawak .

cikgu pencen said...

Allah tetap memehak kepada yang benar

Anonymous said...

5- 0 hahaha kalau keputusan bolasepak tu dipanggil dengan belasah 5- 0 hahahahahah .Takbir !!!

PAShamPAS said...

kah.. kah.. kah.. pelik pulak rasenye.. 5-0 tu, 4 hakim kene beli ke?? ape lagi, buat le repot polis.. opss, polis x blh dipercayai, repot sama Amerika je le.. kah.. kah.. kah..

Anonymous said...

Allah dah beri peringatan jangan takbur...ha ambik ko..Barang yang lepas hai jangan dikenang kalau dikenang meroyan diri..huhuhuh

Anonymous said...

Wa manyak gembira sempena Gong xi fa cai.. Haliah lloo

Anonymous said...

mana org Nijar nie.. kita kena lawan balik...hhmmm tak pun nyalakan lilin la kat mahkamah tu..hahahahaha..

Anonymous said...

woit! PAShamPAS kerajaan 'TAKEBEER' YB Sekinchan tu konpom mabuk,mane pak khalid gereja tu..tak nasihatkan geng dier..

Anonymous said...

PAShamPAS...adik pompuan ko kena pecah dara angkara sapa ye? sapa yg 'kenduri'kan adik pompuan ko tu ye? tu la..ngata org paku serpih..kan dah kena batang idung sendiri.

Kmu warrior

Anonymous said...

Sian Nijar..ko keje kat mahkamah je la

PAShamPAS said...

kah.. kah.. kah.. anon 12:08pm dah mengamok, mane tau aku ade adik pompuan?? mak aku pun dh tak mengandung lepas aku lahir. Mungkin ko tersalah org kot anon 12:08pm, adik pompuan nurul izzah kot yg kene tebok tu... tp bukan kat depan, aku dengar kat bhgn blakang. Pecah juga 'dara' blakang dia tu ye.. kah.. kah.. kah..

Anak Lenggong said...

WOII..5-0 OOO BANYAK TU..SEBELAH TAPAK TANGAN..SINIZAR KATA DIA MENANG 4-1..KAH KAH KAH..BERANGAN TUL MAT JENIN SORANG NI TAK HABIS-HABIS NAK MERAPU..BAIK KORANG BERDOA DAN SOLAT HAJAT SUPAYA NIZAR TU.BALIK KE PERAK ELOK SIKIT MEMANDU TU..TAKUT DOK MEROYAN LAGI..KANG KE LUBANG KUBUR LAK PEGI NYA..

KAH KAH KAH...KATA MAHKAMAH DAN POLIS SERTA SPRM DIBELI TETAPI BILA ADA KES KESITU JUGAK PEGINYA..TENGOK PAGI TADI KES NUAR BRAHI DITUNDA LAGI...

LAGI SATU KALAU UMNO TAK BERGUNA..NGAPE SEKARANG NI TOK AJIS TU TERHEGEH2 NAK DOK SEMEJA NGAN UMNO..DULU PUNYA LA MARAH KAT NASARUDDIN KES YANG SAMA TETAPI SEKARANG NI DAH GOSTAN KEBELAKAN NGAPE EKS..YANG SIHADI PULAK BILA TOK AJIS KATA GITU PUNYA LA SOKONG DULU MASA DIA YANG MENGESYORKAN PERKARA NI DAN TOK AJIS SUMPAH DIA TAK LEH NAK MASUK SYURGA..CEPAT2 DIA KATA KES NI DAH TUTUP MASA MUKTAMAR KAT IPOH...SEKARANG NI DAH BUKAK KITAB BALIK KE..ATAUPUN BARU JUMPA AYAT KAT KITAB TU YANG MENGATAKAN UMNO NI BERGUNA...KAH KAH KAH...

DULU BILA HADI NGAN NASARUDDIN BERCAKAP NAK DUDUK SEMEJA NGAN UMNO..MAKA BERKOKOK SAKAN LAH BLOGGER PAS YANG DIKETUAI OLEH tULANG BESI DAN TOPENG PERAK NI..MENGUTUK KATA ADA PUAK UBN DAN PUAK T'GANU..TETAPI BILA TOK AJIS BERSUARA SAMA SEPERTI TU SEMUA PACACAI PAS KELANTAN NI SENYAP SUNYI PULAK..NGAPE EKS..TAKUT TAK DAPAT TENDER JUAL SELIPAR BERKAT TOK AJIS KE ATAUPUN TAKUT KENA SUMPAH DI TOK AJIS..NANTI TAK LEH MASUK SYURGA PULAK...KAH KAH KAH

NIEEE BARU BETUL AKU NAK PULANGKAN KAHAK NI KEPADAPA POJI ..KHAKKKK TUIIII....

Anonymous said...

Wahai Ahlul PAs...tak berguling ker atas jalan..wei KAt PUtrajaya tu..FAMOUS skit..

Anonymous said...

pasal mak ko takleh ngandung tu la jantan lain berani pancut dalam lubang mak ko. sian ayah ko. wakaka..

kaiban said...

mari kita lihat puak2 UMNO yg tidak ada pegangan berhujah,kita sbagi pejuang2 jalan layan org2 mcm nie,didunia anda bebas berkata,esok lihat shj lidah kamu yg brkata2 time tu soli lah bro..brcakap pasal agama tp tak tahulah 5 waktu mcm mana!!!

Anak Lenggong said...

Kesian betul aku dengan puak Pakatan Kurang Ajar ni...asyik kena kelentong je..

1. Puak nuar dok kempen sampai guna malaysia kini supaya penyokong hadir ke kemahkamah kes liwat nya..semalam dan hari ni penyokong hadir tetapi kena tipu jugak sebab perbicaraan cuma sejam je..sepatutnya kalau dah tau nak lawan hakim dan nak menangguhkan kes tak perlu lah nak ajak penyokong datang mengabiskan borehh je..

2. Penyokong Nizar pulak kena kelentong supaya meraikan kemenangan nizar di putrajaya..puhh..masa datang punya la bersorak sakan ..dok percaya pada kelentong nizar yang tengah meroyan..tetapi kesiannya..balik muka semua munyuk cam ayam berak kapur jee..aku nasihatkan balik kekelantan dan perak tu bebaik sikit kat kjalan raya tu..nanti frust menonggeng punya pasal tak sedar tibai longkang tepi h/way pulak..

TAPI OK GAK KOCEK MASYUKKKKK....

Anonymous said...

hahahah PAS KALAH.. NIJAR meroyan la kamu ...baik gi meliwat ngan ANUWAR huhuhuhuhuhuhu

Anonymous said...

Weh
Sbnarnya orang BN ni takdek telor
Nizar nk pilihan raya orang BN bukan main tentang
Nampak sangat tkdek jantanya
BN kata demokrasi
Dioranglah demokrasi yg menindas rakyat
HIDUP NIZAR

PAShamPAS said...

kah.. kah.. kah.. anon 12:37 PM, cakap ko tu merujuk pada sape?? biar aku teka.. ha, khas untuk ANUaww, Azmin dan Shamsidar ke?? Betul le tu, Azmin punye bini selalu kene pancut dgn ANUaww, tapi Azmin xtau, kesian kat Azmin kan..

Kah.. kah.. kah..

UMNO PEMBELA ISLAM & MELAYU said...

hahahah...nizar sembayang tunging langgang pun tuhan tak restu.....baik pi sembayang tokong je...
tuhan lebih sayangkan UMNO dari pakatan rakyat pukimak..... kerana PM najib mempunyai ciri-ciri kalifah ulul azmi..& boleh mengantikan nabi muhammad kerana membela nasib islam & melayu...hidup melayu umno.....

orang pas sembayang 5000000 juta bilion orang pun tuha tak restu..sebab solat tak sah...tipu rakyat..rasuah..mengata orang macam TGNA..main bontot...hanya UMNO mempunyai ciri-ciri islam syumul & membela nasib orang melayu.......hiduop UMNO & BN mampos pukimak celaka kepala butoh anak haram punya pakatan rakyat kepala pantat....cibaiiiii..isap kote anwar...

pembela Islam & melayu sejati said...

hahahah...nizar sembayang tunging langgang pun tuhan tak restu.....baik pi sembayang tokong je...
tuhan lebih sayangkan UMNO dari pakatan rakyat pukimak..... kerana PM najib mempunyai ciri-ciri kalifah ulul azmi..& boleh mengantikan nabi muhammad kerana membela nasib islam & melayu...hidup melayu umno.....

orang pas sembayang 5000000 juta bilion orang pun tuha tak restu..sebab solat tak sah...tipu rakyat..rasuah..mengata orang macam TGNA..main bontot...hanya UMNO mempunyai ciri-ciri islam syumul & membela nasib orang melayu.......hiduop UMNO & BN mampos pukimak celaka kepala butoh anak haram punya pakatan rakyat kepala pantat....cibaiiiii..isap kote anwar...

UMNO PEMBELA ISLAM dan MELAYU said...

hahahah...nizar sembayang tunging langgang pun tuhan tak restu.....baik pi sembayang tokong je...
tuhan lebih sayangkan UMNO dari pakatan rakyat pukimak..... kerana PM najib mempunyai ciri-ciri kalifah ulul azmi..& boleh mengantikan nabi muhammad kerana membela nasib islam & melayu...hidup melayu umno.....

orang pas sembayang 5000000 juta bilion orang pun tuha tak restu..sebab solat tak sah...tipu rakyat..rasuah..mengata orang macam TGNA..main bontot...hanya UMNO mempunyai ciri-ciri islam syumul & membela nasib orang melayu.......hiduop UMNO & BN mampos pukimak celaka kepala butoh anak haram punya pakatan rakyat kepala pantat....cibaiiiii..isap kote anwar...

PAShamPAS said...

kah.. kah.. kah.. kaiban @ banzai kata brcakap pasal agama tp tak tahulah 5 waktu mcm mana kan?? kan?? Penganut hamPAS x perlu 5 waktu, tapi perlukan setiap 5 tahun, pangkah hamPAS trus dpt lesen masuk syurga Tok gundu.. senang je bai.. kah.. kah.. kah.. BANZAI...

Anonymous said...

Weh nmpak sangat penyokong BN ni sesat sampai ke usus
Najib ke ulamak mana2 tk boleh ganti nabi muhammad
ini laa
Diorang bukan reti agama pon
zzzzzzzzzzz
BN syiah
Tengok penyokong diorang pon dah tahu dah
Pergi mampus laa BN

Anonymous said...

Mana AHLUL PAS nie??? kalah senyap jer?? tak berguling ker kat Putrajaya hingga ke perak??? 16 SEP tak dapat ke Putraja so nikmatilah keindahan Putrajaya puas2..lepas nie Anuwar ker Sg Buloh..tinggal la Nijar ngan Nga NGeh Ngok kakakakakakakakakakaka PAS itu malu dan memalukan ..Takbir!!!!

Anonymous said...

buang masa je aku nak ngamuk...lebih baik aku layan mak ko. psst...PAShamPAS...kim salam kat mak ko ye...ala..aku tau mak ko tgh gersang tu. tak pun bg abg anwar layan mak ko,ok tak?

Kmu warrior

PAShamPAS said...

kah.. kah.. kah.. BN ko kate syiah tu le yang si Tok gundu ko cari utk berbincang. Agak2nye le dalam hamPAS ade syiah juga ke?? Cuba tanye mat sabun berbulu tu... kah.. kah.. kah..

PAShamPAS said...

kah.. kah.. kah.. kmu warrior panggil ANUaww dengan nama manja "abg anwar". Kah.. kah.. kah.. geli aku dengar. Spesis bontot jugak ke?? Kah.. kah.. kah.. warrior kunyit..

Anonymous said...

pashampas...cukup la tu. mencarut je kita ni. owang lain menang,kita dapat apa? pedulikkan la anwar ke, umno ke,pas ke, kita kena sedar,kita dapat dosa kering je ari ni. maaf aa bro...aku cau dulu. zuhur dah dekat ni .salam.

Kmu warrior

dulu Pas said...

PAS senyap di laman sendiri menangis tersedu2.. BN syiah????
hhheeheheheheh BN tu BARISAN NASIONAL la..bukan org ..bodoh betul la Ahlul PAS..PAS itu PARTI AJARAN SESAT..PARTI AMALAN SEKS PARTI AnUwAr Suka...BUBAR DUN??? takkan adernyer kalau Nijar tu menang..ckp org munafik..mana boleh percaya..lepas nie buat la jadual ceramah..banyak2 lagi banyak ko ceramah lagi menyampah org dengan Nijar nie..Dr Zambry dapat MB dia terus cari pelaburan buat kerja..bukan macam Nijar bagi tanah jual tanah.. menderhaka..Nasib baik tak mati accident kalau tidak Nga dgn Ngeh terpaksa nyala Lilin la kat bawah pokok .hahahahahaahahah

Anonymous said...

adakalanya kita bila marah,tak sedar mulut meracau. itu lah namanya manusia. aku pohon 10 jari aku pd pashampas tanda kemaafan. yg lain2 pun boleh berdamai ,ikut cara aku.

PAShamPAS said...

kah... kah.. kah.. peminat ANUaww "abg Anwar" tahu pula nak solat ye. Baguih le, buat solat taubat dulu sebelum solat Zohor kul 1.30 nnt, setengah jam lagi tu. Doakan untuk Nizar juga ye supaya jgn meroyan teruk sgt lepas ni. Kah.. kah.. kah..

PAShamPAS said...

Kmu warrior - Waa'laikumusalam...

Anonymous said...

ko kata pas tu parti ajaran sesat
yg diorang kata pk jib legh ganti nabi muhammad
tu dekat2 syiah dah tuu
syiah versi umno
kat arab kata saidina ali
kat sini kat pak jib

dulu Pas said...

Kemenangan untuk Dr Zambry adalah kemenangan untuk Islam dan Melayu seterusnya...Takbir..Allah benci org macam Nijar..Takbur..berguling 2 Penderhaka..dilaknat Allah

Anonymous said...

Hang Tuah VS Hang Jebat
Siapa pilihan anda
Fikir-fikirkanlah

Anonymous said...

mmm..ini semua ketentuan Allah..tapi kena ingat : berjayanya seseorang itu tak bermakna Allah sayangkan dia dan kalahnya seseorang itu tidak bermakna Allah murka kepadanya. kadang2 Allah datangkan musibah sebab sayangkan umat tersebut supaya tidak terus lalai dan diberi musibah untuk hikmah disebaliknya..tapi kadang2 Allah biarkan kita senang lenang tanpa apa2 musibab,tak bermakna Allah sayangkan kita.kemungkinan Allah murka dan biarkan kita terus lalai..
Dalam kes ini, aku rasa Allah sayangkan DS Nizar dan murka kepada mamak zambry..biar dia terus senang dan lupa diri dengan kezaliman yang dibuat..untuk DS nizar, ingatlah Allah sayangkan kamu dengan memberi kekalahan ini supaya dapat mencapai hikmah yang kita sendiri pun tidak tahu apakah hikmah yang Allah akan berikan kepoada kamu satu masa kelak.TAKBIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!

Anonymous said...

"February 9, 2010 12:33 PM
Anonymous Anonymous said...

pasal mak ko takleh ngandung tu la jantan lain berani pancut dalam lubang mak ko. sian ayah ko. wakaka.."

Ini la pemikir penyokong PAS yang konon menegakkan Islam, mencarut, memaki hala bg dia org... dgn senang menuduh kafir, dan sebagainye...memalukan.
bila selepas sembanhyang hajat, dan dapat ape yang mereka inginkan terus memekik "Allah Tunjukkan Kebenaran" tp bila tidak dapat "Umno punye angkara" andai katakan yang tuduhan2 ini salah banyangkan seksanya balasan akhirat nnt...

Anonymous said...

Sesungguhnya pas tu bukanlah sebuah parti yg sempurna
ada jugak orang pas yg hampes
tapi orang umno lagi banyak hampesnya dari pas
klau dalam berita diorang buat kecoh bakar itu bakar ini
itu dipanggil semangat
tapi klau pr buat demonstrasi
itu memalukan negara
yg peliknya
asal orang bn nk buat ceramah mesti kerah penjawat awam pegi
tkdek orang nk pegi ceramah ker
yg lucunya
nk kasi duit utk budak pmr cemerlang pon smpat lagi kasi ceramah burukkan anwar dkt mk bapak
nk buat pahala tapi dosa dapat sekali
inilah pemimpin umno

Anonymous said...

Menang tak semestinya dia betul, kerana itu adalah ujian yang getir buat umnongok untuk terus kalah dalam PRU13 nanti. Kerana Pada PRU13 nanti bukan hakim2 yang bahlul tu menentukan ia berkuasa kerana kuasa ada di tangan rakyat. Mesti ingat tu janganlah umnongok dok takbur itu adalah menunjukkan BN sedang menanti saat kejatuhannya.

dulu Pas said...

ALASAN la ahlul PAS oi..korang bawak la lilin gi bawah pokok cam Nijar..PRU 13 konon..mimpi la..

dulu Pas said...

mmm..ini semua ketentuan Allah..tapi kena ingat : berjayanya seseorang itu tak bermakna Allah sayangkan dia dan kalahnya seseorang itu tidak bermakna Allah murka kepadanya. kadang2 Allah datangkan musibah sebab sayangkan umat tersebut supaya tidak terus lalai dan diberi musibah untuk hikmah disebaliknya..tapi kadang2 Allah biarkan kita senang lenang tanpa apa2 musibab,tak bermakna Allah sayangkan kita.kemungkinan Allah murka dan biarkan kita terus lalai..
Dalam kes ini, aku rasa Allah sayangkan DS Nizar dan murka kepada mamak zambry..biar dia terus senang dan lupa diri dengan kezaliman yang dibuat..untuk DS nizar, ingatlah Allah sayangkan kamu dengan memberi kekalahan ini supaya dapat mencapai hikmah yang kita sendiri pun tidak tahu apakah hikmah yang Allah akan berikan kepoada kamu satu masa kelak.TAKBIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!



Woi sudah la Allah dari bagi peringatan accident tu..tak serik2 lagi BANGANG betul la Ahlul PAS...takbir2 takbir kafir laknat baca surah salah pun takbir..Orang PAS MEMANG MEMPERGUNAKAN DAN BUTA AGAMA!!!!!!!

Anonymous said...

orang pas kata takbir
org umno pegi reka jadi takebeer
sapa buta agama mempersendakan agama
?????

dulu Pas said...

betul la tu ko anon 3:03 ..org PAS memang buta agama..Agama Islam..Org Umno buta agama PAS..kan ade Surga Pas utk org Pas sahaja..Tak caya tanya la Nick Aziz...owh dia tak leh jawab pasal tengah makan kek Rm 650.00 karang tercekik pulak.haahahahhahahahah

PAs itu sesat dan menyesatkan.NAsib aku dah sedarrrrrrr.

Anonymous said...

nasib laa orang umno nie
sumer yg diorang cakap betoi belaka
aku sendiri sbgai penyokong pr mengakui salah laku bbrapa pemimpin dlm pr itu sendiri
tapi org umno terima sumer pemimpin dier lantaklah bersalah ker tak
yg salah jadik tak
2 org katak lompat kat perak tuu
masa katak tu dduk dlm pr mcm2 org bn ckp makan rasuah / rasuah seks
tapi bila dh masuk bn
bersih sebersihnya
layaklah bn nie parti pembersih najis

setapa said...

Keputusan ini bukanlah muktamad dan keputusan Allah lebih baik.Keputusan ini tidak merubah apa-apa seperti sebelumnya kecuali pilihanraya mesti diadakan.Keputusan ini akan menambahkan lagi kusutnya Zambry.Kalau kita berbangga atas keputusan ini yang memang haram daripada mula tentulah keputusan mahkamah ini tidaklah terkecuali dalam membuat keputusan tersebut.Sebenarnya yang berhak membuat keputusan adalah speaker yang sah.Jadi kita biarkan mereka dengan keputusan yang akan menjerut leher mereka sendiri.Kita tidak usahlah bertekak untuk menentukan siapa yang berhak.Allah telah tentukan semua perkara.Saat kehancuran mereka akan tiba.Kepada penyokong PR semua bersyukurlah kerana Allah telah memberi hidayah kepada kita apa yang tidak dapat dilihat dan difahami oleh penyokong BN.Dan sentiasalah berdoa semoga hidayah yang diberi akan kekal bersama kita.Sesungguhnya untung dunia itu tidaklah seberapa dan kita hanya berusaha sekadar termampu.

dulu Pas said...

SUKA HATI LA KORANG NAK CAKAP APA JANJI MENANG BERGAYA 5 - 0...NAK bawa gi GENEVA hahahahahahahha pegi la...

PAs itu sesat dan menyesatkan.NAsib aku dah sedarrrrrrr.

Anonymous said...

Anonymous said...
"February 9, 2010 12:33 PM
Anonymous Anonymous said...

pasal mak ko takleh ngandung tu la jantan lain berani pancut dalam lubang mak ko. sian ayah ko. wakaka.."

Ini la pemikir penyokong PAS yang konon menegakkan Islam, mencarut, memaki hala bg dia org... dgn senang menuduh kafir, dan sebagainye...memalukan.
bila selepas sembanhyang hajat, dan dapat ape yang mereka inginkan terus memekik "Allah Tunjukkan Kebenaran" tp bila tidak dapat "Umno punye angkara" andai katakan yang tuduhan2 ini salah banyangkan seksanya balasan akhirat nnt...

ASAL ORG PAS JE NMPK JE SALAH..YG PUAK2 UMNONGOK TUH??KO X NMPK PLAK..BODOH BTOL2..X TAU MALU..AGAMA PUN KORANG PERSENDAKAN..HIDUP LA KORANG BERKBLATKAN UMNO TU..MMG COMFIRM SYURGA DUNIA..

Anonymous said...

nizar..nizar..nizar.. berhentilah dari merapu tu.. kalah tetap kalah! lihat siapa disisi engkau tu lim dan ngee muka kominis tu..

percayalah! taubatlah! ketentuan Allah SWT Allah tak akan bagi engkau perintah satu kerjaan walau sekecil biji sawi pun kepada engkau

Allah sayangkan engkau dari terpesong dari pemesongan lim karpal ngee ngah dan geng2nya

jangan lah engkau wahai! nizar meroyan bengong.. siapa suruh engkau gembar genbur akan menang...

jangan mengharap sebab berusahalah engakau tu bukan ahli politik tulin...hanya seorang jurutera jalanraya ingatlah! hahahaha

Anonymous said...

Kepada UMNO PEMBELA ISLAM dan MELAYU harap jangan keterlaluan sampai menghina Nabi. Jangan samakan Najib dengan Nabi. Semuga kamu bertaubat sebelum terlambat. Jangan terlalu seronok kerana seronok tidak kekal.

Anonymous said...

hello kepada yg kaki maki tu kurang la sikit dan kepada yg tak kenal nizar tu jangan cakap lebih lebih tengok la dengan mata dan kepala sendiri jangan maki tak tentu pasal tak baik tau

Anonymous said...

nampaknya juak-juak ameno tengah syok sendiri...kah...kah...kah...