"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, March 22, 2010

Konspirator Di Belakang Blog Anti-Husam

NOTA EDITOR: Saya mendapat email dari salah seorang pembaca saya. Sekiranya benar pendedahan ini, saya meminta supaya penulis sanggup menjadi saksi. Kalau beliau sanggup, saya akan membuat aduan rasmi salah laku kepada SU Agung bagi diambil tindakan disiplin diambil terhadap para konspirator ini.

Sila hubungi saya pada bila-bila masa. Saya bersedia berbincang.
(BERMULA) Salam Tulang Besi,

Syabas sebab dedahkan Dr Shamsuri dalam konspirasi menjatuhkan MB Selangor. Sebenarnya, kes Dr Shamsuri ini lebih mendalam lagi perkaitannya. Saya salah seorang yang menghadiri siri-siri mesyuarat dan perbincangan mereka sebelum pemilihan PAS 2009 (dan selepas).

Blog Anti Husam adalah sebahagian dari perancangan mereka. Ketua kepada Blog Anti Husam ialah Suhaimi Embong dan Dr Kamaruzzaman (Dr Kayu).

Mereka-mereka yang terlibat dalam konspirasi ini antaranya Dr Khazani Abdullah-CEO Sigtech, Dr Supyan Husin (pensyarah UKM), Dr Kayu, Suhaimi Embong, Mohad Adram, Dr Shamsuri (SU Politik Presiden), Roslan SMS, Najman dan ramai lagi.

Juga ada diantara mesyuarat ini telah dijemput SU Sulit Presiden PAS, Sdr Zaihan. Mereka ini ada buat satu NGO nama “Kumpulan Ilmuan” yang banyak mencuba untuk mendapat kontrak dari Kerajaan Selangor.

Dr Kayu adalah “Naqib” mereka semua ni. Saya hairan apa hebatnya ilmu Dr Kayu kerana beliau bukan pun Pensyarah Fakulti Islam UKM.

Mereka buat banyak pertemuan-pertemuan. Ada di Bangi, di Serdang, di SIGTECH dan banyak lagi. Tujuan pertemuan untuk menjatuhkan geng Erdogan yang mereka benci.

Ramai betul SU-SU yang berkaitan dengan pejabat Presiden terlibat dalam konspirasi ni. Tujuan utama konspirasi ini adalah menjatuhkan geng “Erdogan” dalam PAS.

Perkataan “Geng Erdogan” ini mereka yang cipta untuk melabel orang-orang seperti Husam Musa, Dr Syed Azman, Dr Hatta Ramli, Khalid Samad, Dr Dzul Ahmad dan beberapa orang lagi. Misalnya, penggunaan Pemuda Gombak untuk menjatuhkan Dr Hatta Ramli di Gombak adalah salah satu rancangan mereka. Saya ada merakam beberapa pertemuan ini secara rahsia dan bila waktu nya sesuai saya akan dedahkan rakaman itu.

Apa dosa "Geng Erdogan"? Mereka tak setuju PAS bekerjasama dengan UMNO dan tidak menguatkan Pakatan Rakyat. itu aje.

Perancangan-perancangan mereka cukup jijik dan tidak ada akhlak Islam. Termasuk perancangan mereka:

a. Menyebar fitnah terhadap Husam Musa melalui blog Anti Husam
b. Menjatuhkan Dr Hatta di peringkat Kawasan Gombak dengan menggunakan Pemuda Gombak
c. Memastikan Dr Syed Azman tidak menjadi calon di PRK Kuala Terengganu
walaupun majoriti cawangan di sana menyokong Syed Azman
d. Menyebarkan khabar fitnah kononnya ada “Proksi Anwar” dalam PAS
e. Mengagalkan Sept 16 dengan nasihat-nasihat songsang mereka
f. Memacu konspirasi menjatuhkan MB Selangor
g. Kononnya kepimpinan ulama akan dihancurkan
h. Kononnya ulama PAS akan dibuang
i. Kononnya kepimpinan ulama wajib dipertahankan dari diserang.

dan banyak lagi. Segala fitnah yang mereka sebarkan terhadap Husam Musa dan kumpulan “Erdogan”adalah bersumber dari puak-puak ini.

Yang saya nampak, mereka mendapat sokongan yang padu dari Ketua Dewan Ulama PAS, Harun Taib, di dalam melakukan kerja-kerja fitnah mereka.

Saya sendiri terlibat dalam menyebarkan beberapa fitnah ini dan saya merasa amat tertekan. Saya berharap dosa saya akan diampunkan Allah SWT hendaknya.

Syukur Dr Shamsuri telah didedahkan konspirasi beliau di dalam menjatuhkan MB Selangor. Semoga Allah menurunkan hukuman yang setimpal dengan kerja jahat Shamsuri.

Dua sebab utama mengapa geng mereka (Kumpulan Ilmuan) benci dgn MB Selangor:

1.0 - Kumpulan Ilmuan dibuang dari senarai program “SPICE”
2.0 - Percubaan mereka meletakkan orang-orang mereka untuk menguasai Kolej Universiti Islam Selangor ditolak oleh MB Selangor

Maka, tidak hairanlah Dr Shamsuri begitu bersemangat untuk menjatuhkan MB Selangor kerana membalas dendam.

Saya diberitahu, Dr Khazani melalui SIGTECH sedang dalam proses untuk mendapat kontrak-kontrak dan projek-projek yang besar-besar dari UMNO terutamanya UMNO Terengganu. Itulah sebabnya dia sokong sangat menubuhkan kerajaan UMNO-PAS. Supaya projek senang dapat.

Mudahnya, mereka adalah kaki-tangan kepada Harun Taib dan Geng Terengganu untuk menghancurkan kumpulan yang Harun Taib tak suka. Oleh kerana Harun Taib mahukan kerjasama dengan UMNO, maka mereka pun buat kerja hancurkan kepala-kepala penentang kerjasama dengan UMNO yang digelar “Geng Erdogan”.

Suhaimi Embong terus menerus berbohong kononnya dia terlibat dalam blog AntiHusam. Kalau dia terus menerus berbohong begitu, saya akan serahkan bukti pada TB akan keterlibatan beliau dan Dr Kayu.

Mereka ini sudah macam tiada agama. Saya menyesal ikut mereka. Saya tak tau berapa banyak dosa fitnah telah saya lakukan. Saya tak tau samada dosa saya akan dimaafkan oleh Allah atau tidak. Saya masuk PAS untuk berdakwah dan berbuat pahala, bukan untuk menyebar fitnah dan bohong macam ni.

Sekian

Ahli Geng Terengganu

18 comments:

joostspring said...

konspirator disebalik blog kickdefella sapa pulak tule babi??

mu xse tlg jwb ko poji??

nak mampus dah nik ajis kena we ko kick...tp samapai ko hari ni mu xserang lagi kick tu poji...ko ada mugo mu dua org tu??hahahahahahha..

Anonymous said...

MENGARUTLAH...KALAU ADA PUN, BUAT DOSA JE....

SKRG TUMPU YG LEBIH UTAMA...BERPAKATLAH UTK TUMBANGKAN BN.

KALAU MCM NI NAMPAK SGT BKUBUR TGH JLN NANTI PR NI....

Anonymous said...

betul....perlu jatuhkan BN. tapi...

kalau ada golongan mcm ini dlm pas, mcm mana??? menfitnah seperti tak paham apa itu agama islam...pulak tu, rancang nak bergabung pulak dengan BN....memang dah ada yg korek kubur sekarang ni..kalau nk bergabung, tinggalkan pas & masuk umno..biar jadi mcm PKR, biarkan yg busuk tu tinggalkan parti.....pastikan PAS bersih

Anonymous said...

ada ke erdogan ni??? aku rasa ni sume temberang sangat2..yang sibuk dulu masa isu ni tv3 je.. sbb tu aku tak caya sangat erdogan2 ni... ehehe

dah tu orang PAS yang ngundi PKR lak sbb PKR yang bertanding nak panggil apa???

dogan2??ahahahha

Anak Lenggong said...

Alaa pemimpin pas ni cuma pandai bercakap kat ceramah ditepi longkang je dan juga asyik dok menipu penyokong yang bangang kalau betul nak berjuang untuk penubuhan negara islam sekarang sedang berlangsung Sidang Parlimen. Aku nak tanya ahli parlimen pas, sekiranya kalian pendokong untuk penubuhan negara islam tapi ngape sampai hari ini konon nya kalian mendapat sokongan rakyat kalian masih lagi tak bentangkan di parlimen cita-cita kamu melaksanakan hudud dan penubuhan negara islam ?

Mengapa terus di dibangangkan pengikut setia pas disetiap ceramah mengatakan pas berjuang untuk sebuah negara islam tetapi dikala puak ko mendapat sokongan yang ramai diparlimen maseh lagi dok diam..buat lah syor untuk pembentangannya..tu pun kalau ada teluq ..Pas dan gengnya dah ada 80 kursi diparlimen pun maseh lagi tak nak bentangkan ke…ataupun islam pada pas hanya sebagai kiasan saja.

Memang kita akui jika pembentangan itu dilakukan pas dan pakatan tidak akan mendapat majoriti 2/3 tetapi sebagai pejuang anak Jantan yang ada teluq mereka wajib untuk table/bentangkan isu sewaktu parlimen sedang bersidang, bukannya di pentas ceramah ditepi longkang sahaja.

mana pergi suara wali selipar,hj hadi,mahfuz,salahudin,hatta,dr syed azman,kalid gereja dan zulkifli ahmad ? kenapa aku sebut nama2 ini ? pasal sepanjang tempoh 1999 hingga 2004 nama-nama inilah yang menjadi ikon ceritera negera islam dan hudud pas ! tolak kalid gereja la,pasal sekarang dia dah jadi suara kristusdaily dalam saf pimpinan pas..

Anak Lenggong said...

apa nak jadi ngn orang PAS ni?? dah la suka dekat orang yang kuat main jubo,si husam tu nak main jubo anwar pulak ke?? itulah dia masalah ahli-ahli parlimen PAS ini,

Suka sangat main isu hudud lah apalah,bersatu dengan orang sama Melayu tak nak,suka jugak dekat Cina dan India kafir harbi tu,

Tak dengar ke pesanan mufti Perak ulama tersohor Perak tu?Orang Melayu kena bersatu,aku jugak alu-alukan Anwar Al juburi kalau dia masuk UMNO balik

Orang MElayu perlu bersatu,barulah hukuman Islam hudud boleh dilaksanakan!Ini tidak,kawan dengan kafir harbi apa korang dapat,aku nak tanya Ahli PArlimen PAS apa lah yang best sangat dengan kafir harbi si Teresa Kok babi tu,taulah Teresa kalau pakai kebaya dia cun,apa tak cukup ke Rosmah Mansor,Shareezat,dan jugak Azalina Othman?

Sokong sangat lah kafir harbi roket yang lambang macam konek tak sunat tu.

Kalau hukum hudud dilaksanakan,barulah rosmah pakai tudung,najib tak rasuah ,dah tu boleh lah kita langgan APCO,

Bodoh lah PAS,sudah dibangangkan,nanti korang tengok lah Zzul Nordin dedahkan anwar al juburi punya rahsia pulak.dia pulak akan dedahkan bahawa dia pernah diliwat Anwar korang tu.

Dia kene pecahkan rahsia sebab dia dah kolom batang najib.Nanti Rosmah lak akan dedahkan nanti.

Bodoh orang PAS dan orang PKR.kafir harbi..nanti MElayu merempat macam Melayu kat Pahang dan Kelantan dan Melayu2 yang dah masuk Bersamamu..BODOH MElayu PAS ni.

Anak Lenggong said...

MANGKOK MANA PULAK YANG NYAMAR NI..WEII MANGKOK KALAU TAKDE TELUQ DAN TAKUT NAK GUNA NAMA SENDIRI JANGAN GUNAK NAMA AKU LAA..(TAK KIRALAA KO NYOKONG SAPE TAPI LAIN KALI GUNA LA NAMA SENDIRI...)

Anak Lenggong said...
apa nak jadi ngn orang PAS ni?? dah la suka dekat orang yang kuat main jubo,si husam tu nak main jubo anwar pulak ke?? itulah dia masalah ahli-ahli parlimen PAS ini,

Suka sangat main isu hudud lah apalah,bersatu dengan orang sama Melayu tak nak,suka jugak dekat Cina dan India kafir harbi tu,

Tak dengar ke pesanan mufti Perak ulama tersohor Perak tu?Orang Melayu kena bersatu,aku jugak alu-alukan Anwar Al juburi kalau dia masuk UMNO balik

Orang MElayu perlu bersatu,barulah hukuman Islam hudud boleh dilaksanakan!Ini tidak,kawan dengan kafir harbi apa korang dapat,aku nak tanya Ahli PArlimen PAS apa lah yang best sangat dengan kafir harbi si Teresa Kok babi tu,taulah Teresa kalau pakai kebaya dia cun,apa tak cukup ke Rosmah Mansor,Shareezat,dan jugak Azalina Othman?

Sokong sangat lah kafir harbi roket yang lambang macam konek tak sunat tu.

Kalau hukum hudud dilaksanakan,barulah rosmah pakai tudung,najib tak rasuah ,dah tu boleh lah kita langgan APCO,

Bodoh lah PAS,sudah dibangangkan,nanti korang tengok lah Zzul Nordin dedahkan anwar al juburi punya rahsia pulak.dia pulak akan dedahkan bahawa dia pernah diliwat Anwar korang tu.

Dia kene pecahkan rahsia sebab dia dah kolom batang najib.Nanti Rosmah lak akan dedahkan nanti.

Bodoh orang PAS dan orang PKR.kafir harbi..nanti MElayu merempat macam Melayu kat Pahang dan Kelantan dan Melayu2 yang dah masuk Bersamamu..BODOH MElayu PAS ni.

March 22, 2010 4:27 PM

Anonymous said...

Apahal pulak gaduh adik beradik nih?? Relaxlaa brader2 semua. Pegi bukak TV9, ader cerita Munajah Cinta. Pelakon gewe cun gilerrr. Nama Rianti Cartwright. Memang cun melecun. Hilang tension woooo....

Anonymous said...

anak lenggong..

itu maksudnya character assasination..taktik PR..

aku pun pernah kena..pesal la nak nyamar2 tu, tak pueh ati ape aku tulis, berbahas la secara ilmiah..kasi bukti2..then baru la betul..kalu aku salah aku admit..takdehal punye..no hard feeling..abis2 situ je, after all, kite ni sembah Tuhan yg same, ikut Rasul yg same..

anti-firaun

Anonymous said...

biasa la tu Anak Lenggong,orang PR memang suka macam itu,tak da bahan nak berdebat la tu,pasal isu kandang babi diorang asyik menang kan teresa kok,kata bersih la ape lah,pasal budak yang kena rogol dekat Perak tu,diorang kata salah Barisan Nasional la,lagi satu diorang suka kutuk2 Harussani lah sbb ada kondom masa jom heboh Perak la,itu semuanya karakter assasination,macam cerita Naruto tu,tak pun desperate housewives.

ok lah..

Sabar je la Anak Lenggong

anti-firaun

Anonymous said...

http://www.4shared.com/file/246654413/b49804b/sidang_akhbar_sukri10310_-_No_.html

http://www.4shared.com/file/246657442/138ceb76/sidang_akhbar_sukri10310_-_No_.html

http://www.4shared.com/file/246662560/be08080d/sidang_akhbar_sukri10310_-__No.html

http://www.4shared.com/file/246665438/51b126f4/sidang_akhbar_sukri10310_-_No_.html

http://www.4shared.com/file/246670731/2095f98b/sidang_akhbar_sukri10310_-__No.html

http://www.4shared.com/file/246675130/64c1459d/sidang_akhbar_sukri10310_-__No.html

Anonymous said...

anon 7.17 adalah anti-firaun palsu..

Anonymous said...

Saya adalah anti-firaun yang palsu.

Jangan Ketawa ya!!!!!!!!

anti-firaun..

Anonymous said...

Anak lenggong B..
Sabarlah....jangan la marah-marah. bahasa menunjukkan bangsa dan didikkan ibu bapa kita. hodoh bahasa hodohlah ibu anda yg mendidik anda. Tenang kerana kegopohan dan marah-marah boleh sebabkan sakit jantung. Anak Lenggong tentu belum puas menikmati hidupkan...karang kojol ramai waris yg sedih...sabarlah.

Loma

awedapatwangehsan said...

guna barangan yahudi, sokong najib. humban penentang kerajaan dalam penjara.

Lan Pon said...

awe..... mu tok yah dok provok lerr..

mana peginya matkambing dan matkeldai nie..tah2 dah tukar nama jadi matlembu..jangan jadi matberuk atau matba** udah..

dan mana abe anwar brahim nie..org dok belasah dia,tak kan diam jerr..tunjukkanlah kejantanannyer..

mungkin betul la apa yg org kata..pi mengadu kat suami dia di london kot yer

Anonymous said...

saya sokong awe penentang kerajaan patut dipenjarakan!

dewatawanberapi said...

Sapa suka main jubo boleh ikut aku...sedap oooo

Sejak aku ikut DSAI banyak jubo yang aku dah try...