"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, April 22, 2010

Arak: UMNgOk/Beer eNd Guna Arak Ganggu Kempen Pakatan Rakyat

Kalau dah taik arak tu, arak jugaklah yang dok ada dalam kepala otak jumud... sampaikan dalam kempen Pilihanraya Kecil pun tak boleh nak tinggal arak. ini lah akibatnya kalau dah berkawan dan berurusan dengan Yahudi laknat.

Terbaru, UMNgOk/Beer eNd dilaporkan menggunakan minuman keras dalam usaha mereka untuk memancing undi orang-orang asli disekitar Hulu Selangor. hal ini dikesan ketika beberapa kumpulan orang asli dari Negeri Pahang cuba untuk berkempen ke kawasan penempatan orang asli di sekitar Hulu Selangor.


UMNgOk/Beer eNd dikatakan telah mula menjamu orang-orang asli di beberapa kawasan penempatan orang asli dengan minuman keras sejak petang hari dan akibatnya, ketika jentera bertugas tiba selepas jam 8:00 malam, mereka gagal untuk berkomunikasi dengan para penduduk kerana kebanyakan penduduk berada dalam keadaan mabuk.

Bersama-sama dengan arak, juga dihidangkan pelbagai hiburan dan wang ringgit. acara tari-menari, karaoke dan jackpot yang hadiahnya wang ringgit RM10 diberikan dalam usaha UMNgOk/Beer eNd menarik orang asli untuk mengundi mereka dan juga melalaikan mereka buat seketika.

"Saya cuma perlu tahu siapa Perdana Menteri Malaysia untuk mendapat hadiah wang tunai RM10" kata seorang penduduk dalam keadaan mabuk.

Tak puas dengan sogokan arak dan hiburan, UMNgOk/Beer eNd juga menyalah gunakan harta-harta dan kenderaan hak milik JHEOA untuk berkempen dan cuba mengelirukan orang ramai dengan menutup lambang JHEOA yang tertera di kenderaan Hak Milik JHEOA.

UMNgOk/Beer eNd... memang sesuai pada nama... nama parti macam bangsat, gerak kerja macam Yahudi... kalau orang kata bangsat - marah, tapi korang memang bangsat...

UMNgOk/Beer eNd - Kaki Mabuk, Kaki Hiburan, Kaki Yahudi...

Ptuih...!!!

12 comments:

Anonymous said...

ko bior betuii...cuba tgk betul2 kat botol arak tu ada gambar zaid takk.

zek

Sape BN/Pakatan Rakyat yang nak besar dan panjangkan zakar? said...

takbirr!!

merbok said...

a'aa la zek ada muka menantu paklah.. ngan hishamudin ada lagi samar-samar mcm muka hantutuya.

Jejari Sholehah said...

pelik..pelik..
ada lagi pengikut yg butakan mata...
benda terang2an la..

Awang Dogol said...

"RUPA MACAM SAYA....TAPI....MUNGKIN BUKAN SAYA"

CORRECT.....CORRECT.....CORRECT....


"SAYA ADA MELIHAT GAMBAR TU DI INTERNET....TAPI...SAYA TAK INGAT SAMADA ITU ADEALAH SAYA"

CORRECT....CORRECT....CORRECT


ha....ha....ha.....

BANGANG....BANGANG.....BANGANG..

mempelung anak pembesar umno said...

hahaahahahaha..senang btul nk tpu bdk2 pr ni..wat satu artikel trus percaya..lemahnye otak bdk pr ni..hahahahaha...wahhh..percynya aku..hahaha..ko nk tpu bdk2 pr blh laa..sama taraf dgn bdk tadika..tunjukla gamba..gamba yg ko tunjuk tu gmba eli bogel dgn org2 asli duk pegang2 poster..besarkn poster tu..hampeh btul..ntah ape2..senangnye menipu..

I help you, you help me wakakaka... said...

wakakaka banyak angin ko ya wakaka

kang tunjuk gamba taknak ngaku lak wakakaka

aik dah jadi mempelung ko wakaka

FAKTA BUKAN AUTA said...

FAKTA MENARIK:

ONE ISRAEL = PAKATAN RAKYAT

Tahukah anda bhw konsep One Israel diilhamkan oleh Presiden Ehud Barak dlm kempen pilihanraya kebangsaan Israel (Kneset election) tahun 1999. Konsep one Israel adalah berdasarkan 'coalition agreement' (PERSETUJUAN PAKATAN) diantara 3 PARTI UTAMA ISRAEL ketika iaitu

1) LABOR PARTY
Sebuah parti Demokratik Sosial yg cenderung dgn kepentingan kuasa Zionis

2) GESHER
Pegerakan Kebangsaan Sosial. Parti yg memperjuangkan dan mengerakkan kepentingn Rakyat

3) MEIMAD
Parti berhaluan kiri yg memperjuangkan kesucian Agama Zionis (left-wing religious Zionist political party) yg ditubuhkan Rabbi Yehuda Amital.

Ketiga-tiga parti ini telah bertanding di kawasan masing2 (bukan digabungkn di dlm sebuah parti) dgn terikat dgn satu perikatan (alliance) untuk memerintah bersama sekiranya menang didlm pilihanraya tahun 1999.

Jadi para pembaca sekalian apakah persamaan antara 3 parti Israel ini dengan sebuah pakatan tg hampir serupa dgn negara kita?

LABOR PARTY = DAP

GESHER = PKR

MEIMAD = PAS

Perkara ini bukanlah direka-reka tetapi ianya adalah fakta yg berasas sama sekali sila klik link di bawah utk mengetahui mklumat lebih lanjut mengenai konsep One Israel

http://en.wikipedia.org/wiki/One_Israel

Jadi mohon kebikjasanaan saudara/saudari semua adakah releven kita mengaitkan konsep 1 Malaysia bersamaan konsep One Israel? Harap pembaca semua sudah memahami dgn konsep One Israel yg sebenarnya adalah lebih hampir dgn konsep Pakatan Rakyat!

Sesungguhnya Allah itu Maha Kuasa dan Adil. Sekiranya ianya kebetulan ambilkan iktibar tetapi sekiranya ianya benar dikaitkan kita boleh tahu siapa tuan punya idea yg nak pakai konsep One Israel nih he.. wallahualam

Salam 1 Malaysia.

Hidup DSAI ! said...

Saksikan video ini. Datuk Seri Anwar Ibrahim diberi sokongan padu oleh kaum India!

http://www.youtube.com/watch?v=FcN6XMU8UGw&feature=player_embedded#!

HIDUP PAKATAN RAKYAT! DEMI KEBAJIKAN RAKYAT!

Anonymous said...

Idup PASberg... Idup DAPigs... Idup Pakat Kelentong Rakyat....

TAKEBEER.. TAKEBEER.. TAKEBEER..

Anonymous said...

PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!
PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!
PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!
PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!
PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!
PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!

TAKE BEER!!!!TAKE TODI!!!!TAKE JACK DANIEL!!!!

Anonymous said...

PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!
PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!
PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!
PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!
PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!
PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL!!!!!

TAKE BEER!!!!TAKE TODI!!!!TAKE JACK DANIEL!!!!


PS: TGH TUNGGU SAUDARA TOPENG BERUK N THE GENGS NAK KOMEN APE PASAL NIE.DIA NI TAU HENTAM UMNO,BN JE..KALAU PARTI KESAYANGAN DIA PUNYE ISU DIA BUAT SENYAP,TU TANDANYE DIA NI TAKDE TELOQ,DAH BG HANJING MAKAN KOT!!!!