"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, April 24, 2010

Banner Paling BANGANG Di Hulu Selangor...

Reactions: 
Masa aku pusing-pusing siang tadi, terjumpa banner dekat bawah ni...


Terima kasih PLUS dan Kerajaan Barisan Nasional..?

Aik..? ada jugak yang berterima kasih sebab kena bayar tol..? Sah geng-geng Pope Gomo yang bawak ajaran agama APCO punya kerja ni... kalau kerja menunjukkan keBANGANGan diri sendiri, memang kerja puak-puak ni je... x de dah binatang lain yang layak buat kerja ni...

"Impian" orang-orang BANGANG ialah menyusahkan diri sendiri seperti suka-suka bayar cukai jalan, lesen, insurans dan tol... lepas tu layan "jem".

Pemimpin "Impian" puak-puak BANGANG ni pulak ialah pemimpin yang "kurang sikit tahap BANGANGnya" dan pandai mengangkang dalam opis, pergi mana-mana naik kereta mewah pakai drebar, polis eskot dengan lampu biru lip lap lip lap lepas tu sekat orang lain yang bayar cukai jalan, lesen, insurans dan tol.

11 comments:

baginda® said...

kwn aku ckp kat situ plus nak wat exit... khas untuk sg buaya... tapi itu najib umum bila PRK je... peh nih kita wat banner tq Najib kerna amik APCO kami dah percaya kerajaan dah... hahaha

Anonymous said...

perisik rakyat ni adalah 1 dari mereka2 yg berindak ikut kepala sendiri,kira2 mmg tak boleh pakailah penulisan mamat ni.buat aib kepada parti je.jika anda mendokong islam anda tidak akan mengeluarkan kata2 yg boleh mengaibkan.jgnlah bila tuk guru anda boleh mencarut,anda pun jd macam lembu,bodo-bodo ikut.kembalilah kepada al quran dan sunnah..

-pemerhati luar-

Anonymous said...

SYABAS.. BN, NAJIB

PR DAH PENING NI.. NAK BUAT BANNER YANG FITNAH BOLEH LAH..

TB KO CARI LA LAGI

matkambing said...

orang da kaya bolehlah bayar tol, tak gitu? ceramah pr kat sg buaya dilaporkan duhadiri oleh 10,000 orang. betulkah peneroka dah berubah?

PR BN 2 X 5, said...

PKR buat apa,buat bodoh ler
PAS buat apa, buat dosa ler
DAP buat apa, buat org melayu PKR/PAS jadi kulinye ler..

turap jalan 500 meter pun dijaja satu hulu selangor,inikan pula nak buat highway percuma.nak kencing kat selangor pun 50 sen, inikan pula nak lalu highway.kat selangor ada berpuluh tol.ADE yg Percuma ker

tuan komrad said...

gua tgk telebisyen...brita pasal anak madey kutty cakap,hulu selangor berpotensi sebagai kawasan industri moden...

hahahahahahahahah.ngam sangat la tu...

lpas ni,bleh la umngok yahudi bukak kilang todi besar-besaran...

brand san maddey kutty...terbaekkk dari ladang...

wakakakakakakakakak...

jahat sungguh niat yahudi berkenaan...hahahahahhah

Anonymous said...

hemmmmmmm... plus ucap TQ pada bn!

memang patutla pun sebab perjanjian banggang konsesi TOL, mesti kena naik tiap 4/5 tahun (tak kira untung ka rugi ka) kalau tidak bn kena bayar pampasan?

kenyataan nya sama umco & israel... kenyataan rejim israel semalam... "mereka berdegil tetap meneruskan pembinaan penempatan haram, walaupun dikecam seluruh dunia"

umco pun sama la macam israel walaupun didesak mengkaji & mengambilalih semula lebuh raya berTOL namun kerajaan bn-umco tetap berdegil meneruskan TOL @ mempertahan kan PLUS'dan lebih sanggup membazirkan wang rakyat dengan membayar pampasan pula kepada PLUS kerana menangguhkan kenaikkan TOL!

tahniah umco banggang!

Awang Dogol said...

Inilah kerja Pemimpin2 Barua UMNO.
Kalau tak rasuah...tak boleh hidup merek2 ini.

Mana perginya SPR....???
Mana perginya POLIS....???
Mana perginya SPRM...???
Mana perginya Pak Mufti...????

Dah nyata.....dah clear....masih nak tutup mata lagi ke????? Ini Rasuah laaaaaa namanya......???

Kempen bedegar2 nak hapuskan rasuah.....TAPI....pemimpin sendiri yang merasuah rakyat..???
Patut lah rakyat malaysia makin bangang....sebab pemimpinnya yang bangang yg menggalakkan rasuah.


BANGANG....BANGANG....

Anonymous said...

Banner tu yang kau bisingkan... lagi la bangang. Solat Jumaat dah jadi solat zohor ko tak bising.... membangun bersama Islam konon.
CIFUT BABI + N.Ajis "The Kelate Pope" + Zaid "The Drunken Frog" = Melayu Tua Bangka Kaki Todi dan Taik Judi Yang Meliwat. Cantekkk...

PA$berg 4 ALL
I$RAEL 4 ALL
PI$$ 2 ALL PA$berg BU$TARD....

Takebeer.. Takebeer.. Takebeer...

Anonymous said...

Takebeer takebeer takebeer,

PAS n PKR memang tak reti berterima kasih, Sebab tu bila orang sungai buaya ucap terima kasih dia orang kasi hentam, kasi kutuk kaw kaw.
TGNA datang negeri orang terus kutuk sultan negeri tu, sultan sendiri terlantar kat hospital dia tak ambik tahu, Lagi dia suruh balik adalah. Apa punya bodoh.
Bila bagi kemudahan ambik, tapi balas balik dengan tuba. Itulah PAS n PKR.

Anonymous said...

adui...cmne buleh ad banner cm 2.2bukan org sg buaya buat 2..caye la,buat malu kg aku je banner ni.hampess btol.