"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, May 05, 2010

Kempen Doa Laknat Kepada Konspirasi Membeli Wakil-Wakil Rakyat PKR

Reactions: 
Saya menyeru kepada sekelian penyokong Pakatan Rakyat serta pengundi untuk menjayakan projek ini. Yakni mendoakan laknat semua yang terlibat dalam pembelian serta perlompatan wakil rakyat dan pimpinan PKR.

Oleh kerana majoriti yang melompat adalah Melayu dan mengaku Islam maka haruslah doa ini sesuai dengan mereka yang pelompat.

Kalau si pelompat melompat atas dasar prinsip, maka mereka tiada sebab untuk risau dengan doa ini.

Doanya adalah:
“Bismillahirahmanirahim. Ya Allah Ya Tuhan kami. Kami Hamba Mu yang lemah memohon belas ehsan dan kasihan Mu. Kami tidak berdaya untuk menghadapi fitnah wang sebegini besar. Maka, kami berserah kembali kepada kekuasan Mu Ya Allah setelah habis daya dan kederat kami telah digunakan.

Maka, kami memohon, Ya Allah, dan meminta supaya kao menurunkan bala yang serupa dengan bala kaum Nabi Nuh dan Nabi Hud ke atas mereka-mereka yang bersengkongkol di dalam usaha membeli wakil-wakil rakyat dan pimpinan PKR ini. Kami memohon Kau turunkan bala Kaum Nabi Nuh dan Kaum Nabi Hud kepada mereka yang membeli, yang dibeli dan yang membantu proses pembelian ini. Tidak kira siapa orang itu dan dari parti mana orang itu.

Ya Allah Yang Maha Berkuasa, Yang Menggerakkan Awan, Yang mengalahkan bala tentera Al Ahzab. Hancurkan mereka. Menangkan kami ke atas mereka. Jadikanlah wang mereka sebagai bala ke atas mereka supaya mereka sedar bahawa Kau adalah Maha Berkuasa ke lebih Berkuasa dari wang mereka.

AMINNNNN”
Sekiranya UMNO dan kuncu2 PKR tidak terlibat dalam politik wang ini, maka mereka tidak ada apa-apa yang perlu mereka risaukan dari doa ini.

Doa ini hanya untuk mereka yang terlibat dalam pembelian serta merelekan diri mereka dibeli yang seterusnya membawa kepada “lompat parti”. Kalau mereka melompat atas dasar prinsip, maka mereka tidak perlu risau akan doa ini.

TAPII, kalau mereka ada menerima walau satu sen pun hasil dari perlompatan mereka, maka bersiap sedialah kamu untuk menghadapi apa apa kemungkinan sekiranya doa ini termakbul.

Kepada pembaca yang membaca doa ini, diminta di AMINNN kan doa ini.

POLITIK WANG AKAN MENYEBABKAN AGAMA DAN BANGSA TERGADAI

Lee Kuan Yew pernah sebut dengan SD80 juta beliau boleh beli satu UMNO. Kalau budaya beli membeli ini kita biarkan berterusan satu hari nanti negara dan agama kita akan tergadai kepada orang asing dan kuasa asing.

Maka, jangan ingat usaha ini adalah untuk menyokong PKR atau Anwar Ibrahim. Usaha membuat doa ini adalah memerangi POLITIK WANG bagi menjaga serta mempertahankan kesucian Islam serta kedaulatan negara kita.

Kawan saya di Singapura berkata beliau yakin sekurang-kurangnya 40% UMNO telah pun dibeli Lee Kuan Yew. Dan tidak mustahil projek membeli pimpinan PKR ini pun idea datang dari Singapura.

HANYA PROJEK MEMBELI WAKIL RAKYAT PKR SAHAJA YANG BERJAYA

Setakat ini, segala usaha UMNO/BN untuk memporak peranda PAkatan Rakyat telah gagal. Fitnah terhadap DAP dan kononnya DAP anti Melayu semakin gagal.

Percubaan membawa PAS masuk BN pun berjumpa dengan jalan buntu. Usaha mereka yang terakhir adalah dengan membeli pimpinan serta wakil2 rakyat PKR. Setakat ini, itu sahaja yang berjaya. Cumanya, kesan kepada pengundi sudah semakin hilang. PEngundi pun tak kesah berapa ramai pimpinan PKR yang keluar kerana mereka sedar pelompat2 ini telah dibeli.

Wakil Bakar Arang pula melompat sebab dia takda maruah. Marah kena pecat dari Exco, maka dia melompat keluar parti.

TIADA YANG MELOMPAT PARTI setakat ini melakukannya atas dasar prinsip perjuangan. Dan juga, pelompat-pelompat ini melompat berseorangan diri. Tiada ahli atau pengikut yang mengikuti mereka.

Contohnya, hanya dua ahli PKR Bayan Baru yang mengikut Zahrain keluar dari PKR. Tiada ahli yang mengikut Adun Bakar Arang keluar parti. Tiada ahli yang mengikut Zul Noordin keluar PKR. Tiada ahli yang mengikut si Fairus keluar parti juga.

Ini bererti tiada siapa kesah pada para pelompat. Dan mereka sendiri tidak dapat meyakinkan ahli di kawasan mereka terhadap sebab mereka.

Mereka melompat sebab mereka mendapat tawaran yang begitu besar. Itu sahaja. Bodohlah orang yang mengikuti mereka ini.

Tulang Besi

14 comments:

Awang Dogol said...

Doa aku ialah.."BIAR MAMPUS PEMIMPIN2 UMNO NI"

PEMIMPIN2 YANG SELAYAKNYA DI TERAJANG KEDALAM LONGKANG.

PENGKHIANAT NEGARA

Anonymous said...

takde kerja lain puak2 PR ni. Macamlah Allah tu kepunyaan dia senang-senang nak mintak musnahkan orang. kian hari kian bidaah dan kian jelas kesasatan yg ada pada puak PR ni. Inilah dia produk ularmak sonsang nik aziz yg telah sekian lama memporak perandakan masyarakat islam dinegara ini...jangan nanti doa makan tuan udah le....

Orang Rompin said...

Bala Tuhan datang tak kira pada sesiapa... Jangan doa keburukan pada orang kecuali dah sedia hadapi sama2 bala daripada Allah...

Kuda Perang said...

Amin... doa orang yang dizalimi diperkenankan Allah SWT.

Anonymous said...

itu hari nik aziz buat doa minta turn bala kat najib dan umno.... tapi yg turun ialah isu kes 'tajaan' dia pi haji dan isu menantu jadi ceo PKNK..... hahahaha... doa makan tuan....
menantu nik aziz tu dah resign ceo ke belum? diam je.....

Anonymous said...

WAHAI KUDA PERANG/KUDA TEPANG,

Siapa yg kena zalim dinegara ini? Bagaimana bentuk kezalimannya? Ada ke yg dah mati kena zalim oleh kerajaan? Ada ke yg mati kebuluran? Ada ke wabak penyakit yg dibiar melanda rakyat negara ini? Ada ke ahli dan pemimpin pembangkang dan sanak saudara mereka yg kena tangkap dan diseksa hingga mati? Ada ke pembunuhan kaum atau pembunuhan berdasarkan agama yg dilakukan kerajaan? Ada ke barang keperluan asas dan lain-lain kemudahan disekat, dikawal dan dicatu hingga mengakibatkan rakyat kebuluran dan ramai yg mati kerana tak cukup makan? ade ke? ade ke? ade ke?????

Awang Dogol said...

Wahai Anon 1:26

Kau ni buta ke????

Aku bagi kau satu contoh la. ISA.
Hang bagi tau kat kami adakah undang2 islam suruh buat macam tu...tahan...penjara seseorang tanpa diadili di mahkamah??? Undang2 kepala bapak mana hang pakai..??? Tak zalim ka tu...??? Tak kena kat hang...hang boleh cakap la tak zalim....kalau hang kena baru hang tau..!!!!

BANGANG punya manusia.

Anonymous said...

wahai ano 1.26. kalau inilah pengertian zalim kpd kao maka sesungguhnya kau nei manusia yg bodoh dan x perlu berbicara perihal zalim krn kau sebenarnya tdk mengetahui apa itu pergertian dan maksud zalim.

tuan komrad said...

yah...yuden memang zalim...

tapi sayfool pon zalim gak...

dia zalim kerana membiarkan lubang buntutnya disodok oleh seorang tua bernama anwar...

adakah rela atau terpaksa???....jika terpaksa,kenapa sayfool tidak mengemutkan lubang buntutnya agar tidak dapat dijajah oleh aljuburi??

wei sayfool..kasi ketat balik lu nyer lubang dengan skru saiz 14..

wakakakakakakakakakakak..skru dan spanar bleh diperolehi dari kedai2 atau cawangan yuden terpilih...

wakakakakakakaka

Anak Lenggong said...

PUUYOOOO...BEGINI RUPANYA AJARAN YANG DITERIMA OLEH SIBANGKAI RAHMAN NI DARIPADA TOK GURUNYA..SAMPAI BERPESAN KEPADA ORANG YANG BERNIAT BAIK DIDEPAN KAABAH SUPAYA MELAKUKAN PERKARA YANG DIKIANATI OLEH ALLAH..BUANG JE LAA JANGGUT SEJEMPUT KO TU DAN KETAYAP DIATAS KEPALA SEKIRANYA DIDALAM HATI TERLALU BUSUK DENGAN HASAT DENGKI SESAMA UMAT...

TAPI ELOK GAK KO DOA CAMTU ..SUPAYA DIPERMUDAHKAN PERBICARAAN NUAR DAN JUGA BANYAK LAGI KEBURUKAN YANG DILAKUKAN OLEH PUAK KO TERBUNGKAR..SAMA JUGA DENGAN TOK GURU KO MENDOAKAN SUPAYA PERUT NAJIB DIPECAHKAN TETAPI RUPANYA KEKAYAAN DAN KEMUNGKARAN ANAK BERANAK DIA PULAK YANG TERBONGKAR...BUAT SOLAT HAJAT SEKALI LAA OOOOIII..MANGKOK..

teratailiar said...

anon 1:26,
tahap kemakmuran yang terunggul dalam sejarah tamadun manusia tercatat dalam kisah Firaun.
Hingga Firaun dianggap tuhan. Tiada manusia membantah.Semua berkecukupan, hingga Allah hantar Musa untuk betulkan akidah.
Bukan soal aman,cukup pada diri sendiri sahaja. Luaskan sudut pandang anda.
Bijaknya dan prihatinnya Umar Abdul Aziz, menangis mengenang seekor kambing rakyatnya tak dapat diselamatkan dari jatuh sungai.

Anonymous said...

doa banyak mana pun rahman oi!..

kalau Allah tak izin tak akan menjadi.. tok bomoh PAS (TGNA) pun dah doa macam-macam , kat Mahathir dah berkali-kali sembahyang hajat, Kat Najib doa pecah perut..

Kalau dia orang ni zalim, patut dah lama mengelupur macam ayam kena sembelih.. steady aje dia orang ni.. maksudnye doa Tok Moh korang tak menjadi, Allah tak izinkan bahkan semakin sihat dan dihormati pulak TDM dan Najib..

Yang aku tengok hari makin hari saham TGNA makin merudum, tak satu-satu bala Allah turunkan.Siapa yang benar dan siapa yang zalim sebenarnye? Fikirlah jangan tak fikir..

Anonymous said...

Buat apa cari pasal?? benda elok diputar belit jadi tak elok. Fitnah sana sini, pusing spin dan macam-macam tuduhan maki hamun hina cerca, ini semua amalan puak2 PR. Apabila ada sesuatu perkara yg tak sealiran walaupun benar, diputar belitkan lalu dijadikan isu. Lepas tu tuduh pulak orang zalim dan mereka dizalimi....piiii dah PR, otak lembu dan kambing lagi bijak dan tahu menilai baik budi manusia dpd otak puak2 PR yg berhatikan iblis dan syaitan bertopengkan manusia yg berjuang menegakkan kebenaran konon...piiiiii dahhhhhh!!!

teratailiar said...

siapa yang putar?
mata anwar lebam? bukan che det ke yang kata anwar tumbuk sendiri?
video lingam tu fitnah pembangkang je kan?
bukan 500juta harga enjin hilang tu...300 ribu je kan?kan?
mana ada apco penasihat kerajaan tu ada ahli lembaga pengarahnya orang zionis. Anwar tu yang ejen Yahudi. kan?kan?
Umno tu busuk sampai usus...bukan Mahathir yang cakap, pembangkang yang buat fitnah.Kan?kan?kan?