"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, June 23, 2011

"Bekas Datuk Paduka" Ibrahim Ali Cari Teman...

Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...
Tarik gelaran, darjah kebesaran Ambiga

SHAH ALAM 22 Jun - Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) Selangor hari ini memohon agar pingat Darjah Datuk Paduka Mahkota Perak (DPMP) yang dikurniakan oleh Sultan Perak kepada bekas Presiden Majlis Peguam Malaysia, Datuk Ambiga Sreenevasan ditarik balik.

Yang Dipertuanya, Abdullah Mansor berkata, Ambiga tidak layak untuk terus memakai darjah kebesaran berkenaan atas tindakannya cuba menghasut rakyat menyokong budaya perhimpunan haram di negara ini.

Katanya, Ambiga yang juga Pengerusi Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) tidak bertanggungjawab kerana tidak menghormati undang-undang negara.
Aik...???

PERKASA Mohon Sultan Perak tarik balik pingat Darjah Datuk Paduka Mahkota Perak Ambiga..?

Aik...???

Kenapa "Bekas Datuk Paduka" Ibrahim Ali tak usul sendiri perkara ni..?

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah...!!!

256167_153993154670077_149294875139905_325186_7136025_o

7 comments:

John Hopkin said...

Woiii Raja Katak Perkosa..
Hang tu memang patut tak layak dapat gelaran.
Hang tu macam sampah...
Hang tu macam najis...

Kalau hang tu jadi can air coke...dah lama dah aku pijak2...penyet2....tendang dalam tong taik ja.

Jeo Botak said...

Ya, Ibrahim Ali Raja Katak memang kurang ajar...

Sekali lagi dia menimbulkan perasaan marah pada satu lagi kaum ie kaum India.

Ibrahim Ali bukan saja memijak gambar Ambiga tetapi beliau telah menghina AGAMA HINDU.

Lihat apa yang Ibrahim Ali kata...
Ambiga "WANITA HINDU" dan bukan "WANITA INDIA"

Jelas sekali....Ibrahim Ali menghina "AGAMA HINDU". Dipijak2nya gambar Ambiga kerana Ambiga beragama HINDU. Dengan kata lain...AGAMA HINDU DIPIJAK2...DILENYET OLEH kaki2 puak PERKASA. AGAMA HINDU DI HINA...

Ibrahim Ali ini bukan sahaja kurang ajar dgn mencetuskan permasalahan kaum malah kini sudah sampai MENGHINA AGAMA LAIN.

Orang macam ni kah yg nak di hormati...

HARAP POLIS DAPAT MENAHAN IBRAHIM ALI DI BAWAH ISA kerana MENGHINA AGAMA HINDU..

Anonymous said...

1.puak hindu jugakla yang dok bunuh!runtuh masjid babri di india!!
2.puak hindu jugakla yang dok murtadkan puak islam!!
3.puak hindu pakiam jugakla yang dok tuntut nama Allah dulu!!
4.memang sahlah puak-puak pas ni dah jadi puak parti kebajikan!!dulu guna parti islam!!last sekali puak melayu dan islam tak percaya kat depa!!tukaqla pada parti kebajikan!!kot puak hindu percaya kat depa!!
5.kat puak cina dap!!dah lama puak pas ni kena cucuk hidung!!harapla pulak kat puak hindu!!
6.betuila perpatah dulu!!puak boddo jadi makanan puak pandai!!puak hindu pun boleh "jail" puak hangpa!!pandai dari puak hangpa noo!!!

Anonymous said...

HOI KEPALA BUTUH

MASJID BABRI DALAM DAERAH MANA DI MALAYSIA

SIAPA DIA PENGANUT UGAMA HINDU DALAM MALAYSIA NI MURTADKAN ISLAM..TUNJUKKAN AKU

HOI KEPALA BUTOH PARTI ANAK HARAM KAU LAH PEROSAK MALAYSIA DAN BANGSA MELAYU

Jeo Botak said...

Agak2nya puak manakah yang ruhtuhkan masjid2 kat Terengganu itu hari hahhhhhhh.....tapi...tak masuk dalam TV tiga suku dan Utusan Meloya pun.

BANGANG....BANGANG

Anonymous said...

berahim ali....dalam dok bela bangsa melayu kena lucut pingat..
yg memberi pingat pun x percaya berahim ali..pakai songkok tinggi, sembang mcm nak runtuh langit...pingat tetap kena lucut..jadilah pejuang yg x dihargai..

Anonymous said...

bodoh punye melayu PKR ko ingat anu war n nik najis bengap tu nak bela nasip rakyat...hidup pun tak ada hala tuju camne nak bela nasip rakyat..c anu war tak abis2 gila sex yang nik najis tak abis2 keja maki je tu yang korang harap kan .nak ke anak2 yang masih kecil bila dengar nik najis maki anak2 kecil ikut maki contoh ko nak ke anak ko yang masih kecuik maki ko sebagai bapak n engkau nak ke c aljuburi ne main keluarga ko..dah kena jubur ngan anu war baru ko kecoh bebb masa tu semua dah lambat baru nakk ngelohh kenapa tak ikut parti yang atokk nenekk kita juangkann ...celakooo ko nik najis klebet boo nikk najis n anu war