"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, July 27, 2011

Sambutan Kuning Untuk PM & Kabinet Di KL Sentral

Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini. Mekasih...


Hari: Rabu
Tarikh: 27hb. Julai, 2011 (esok)
Waktu: 1:00petang - 4:00petang
Lokasi: KL Sentral
Info Program: Perdana Menteri & Kabinet Malaysia dijadual mengedarkan Jalur Gemilang di KL Sentral.

Najib dan Gerombolan Kabinet Malaysia akan menaiki ERL dari Putrajaya ke KLCentral selepas Mesyuarat Kabinet hari ini... Sila sambut ketibaan mereka di Stesen ERL KLCentral dengan sambutan Kuning.

Ayuh kita sambut mereka dengan Sambutan Kuning. Pakai sebarang kuning...!!!

2 comments:

Anonymous said...

CIssssss...!!!
Orang dalam gambar ni paling tak layak memakai lencana BERSIH.

Aku mamang bangkang.....!!!!!

Orang dalam gambar ni, PALING busuk yang pernah aku temui.....

TAK LAYAK...TAK LAYAKKKKK
AKU BANGKANGGGGGGGG

Anonymous said...

Berkata najib razak "aku tidak bimbang, bilamana kita mendapat isyarat kita sudah berpadu dan bersatu, saya mempersembahkan kepada DYMM Yang Dipertua Agong untuk membubarkan parlimen" dan aku tidak bimbang kekuatan aku masih seperti biasa dan berfungsi dengan baik (lihat isyarat yang ditujukkan)tidak perlu pertolongan orang lain, ketika itu kita akan ketahui "milik siapa bumi/dunia ini" aku atau rosmah?