"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, August 08, 2011

Duit Syiling Baru Negara Malaysia: Najib Perkukuh Freemason Malaysia..?

Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini. Mekasih...

Gua merujuk kepada artikel sebelum ni yang dikeluarkan oleh blog MiLo SuaM berkenaan dengan pengaruh FreeMason atau Illuminati dalam Duit Syiling Baru Negara Malaysia keluaran Bank Negara Malaysia.

Dekat sini gua ulas sikit bagi lebih jelas pengaruh-pengaruh Zionis, FreeMason dan juga Illuminati dalam Duit Syiling Negara Malaysia yang bakal berada di pasaran Malaysia seterusnya berada didalam kocek-kocek seluar kita semua rakyat Malaysia sedikit masa lagi.

Dekat bawah ni gua tayang beberapa gambar untuk rujukan korang semua.

1: Duit Syiling Baru 20 sen dan 50 sen Negara Malaysia.


Pentagram kuno – bintang terbalik


Pentagram moden – bintang tak terbalik


Pentagram Kuno dan Pentagram Moden Bintang Terbalik adalah simbol Baphomet. Golongan Illuminati memang sinonim dengan Baphomet di mana Baphomet yang berkepala kambing diibaratkan sebagai simbol untuk menyembah syaitan. Dalam gerakan Illuminati, Baphomet adalah simbol bagi ritual dan penyembahan untuk tunduk pada syaitan.

2: Duit Syiling Baru 10 sen Negara Malaysia.


Simbol "Star Of David"


Bendera Israel


Bendera Israel juga mengandungi simbol mereka iaitu dua segitiga yang satunya terbalik, apabila digabungkan menjadi bentuk bintang. Ianya di panggil ‘Star of David’ dan merupakan lambang kepada orang-orang Yahudi. Dua segitiga itu juga mempunyai beberapa maksud, dan yang biasa diketahui ialah segitiga normal itu melambangkan wanita dan segitiga terbalik itu melambangkan lelaki.

Tetapi menurut sumber-sumber Yahudi, ‘Star of David’ itu melambangkan nombor 7, iaitu hujungnya ada 6 dicampurkan dengan pusat tengah jadi 7. Maksud pendapat dari Yahudi itu ditujukan kepada bilangan hari Tuhan ciptakan alam ini iaitu 6 hari dan dicampur sehari hari berehat , menjadikannya 7 hari. Juga dinisbahkan kepada 6 hari bekerja dan 1 hari Sabat, 7 malaikat utama dan sebagainya.

3: Duit Syiling Baru 5 sen Negara Malaysia.


Simbol Matahari Illuminati


Lain-lain Simbol dalam gerakan Freemason dan Illuminati


Sepintas lalu berkenaan Freemasons

Freemasons atau Freemasonry adalah sebuah pertubuhan persaudaraan yang mula muncul antara akhir abad ke-16 dan awal abad ke-17. Sekarang ini mereka ada merata-rata di dunia dengan keahlilan sekitar 5 juta orang iaitu sekitar 480,000 di England, Scotland dan Ireland , dan bawah dari 2 juta orang di Amerika Syarikat.

Mereka percaya kepada suatu kuasa yang mereka puja yang mana kuasa itulah yang diakui mereka sebagai ‘God’ atau ‘Tuhan’. Dan tuhan yang dipuja-puja mereka itu secara ringkasnya adalah tuhan yang digelar mereka sebagai ‘The all seeing-eye’ atau ‘Mata yang dapat melihat segala sesuatu’. Dan itulah mata satu yang seringkali digambarkan oleh mereka dalam banyak simbol-simbol mereka.

Sejarah Freemason di Malaysia

Pertubuhan Freemason di Malaysia adalah didaftar di bawah Akta Pertubuhan 1966. Pada tahun 1977 ia mempunyai 55 perkumpulan (lodges) dan 2,984 ahli. Ketika menjawab soalan Tuan Guru Nik Abdul Aziz (PAS-Pengkalan Chepa) di parlimen pada 25 Oktober 1978, Datuk Husein Onn berkata Kerajaan hingga kini tidak bercadang untuk mengharamkan pertubuhan (Freemason) itu walaupun mengakui ianya bercanggah dengan aqidah Islam dan ramai golongan elit dan berpengaruh dari kalangan umat Islam negara ini yang menyertainya.

Freemasonry serta tunjang Zionisme telah lama bertapak di Malaysia. Freemasonry dikatakan telah berselindung di sebalik gerakan keagamaan di Malaysia. Hakikatnya, mereka membawa masyarakat ke arah kebebasan serta kehidupan anti-Tuhan. Kajian secara terperinci perlu dilaksanakan terhadap kewujudan Freemasonry di Malaysia.

Hari ini, terdapat usaha untuk menguatkan pengaruh Freemason di Malaysia dan antaranya ialah dengan memsukkan simbol-simbol Freemason pada Duit Syiling Baru Negara Malaysia.

Perkara ini dilihat sebagai ikutan dari Kerajaan Amerika yang sedia kita tahu telah dipengaruhi oleh Freemason sejak lama dahulu dan kesan pengaruh tersebut telah dilihat pada Wang Kertas USD. Hari ini, Malaysia memilih jalan yang serupa dengan Amerika mempamerkan pengaruh Freemason secara jelas pada Duit Syiling Baru Negara Malaysia.

Bagi gua, perkara ini amat kritikal. Mulai hari pertama Duit Syiling Baru Negara Malaysia diedarkan, semua Rakyat Malaysia akan mula menjadi ejen pengedar Pengaruh Freemason di Malaysia tanpa kita sedari.

Kita akan mula membawa simbol Freemason kemana sahaja kita pergi dan kita akan menggunakan Duit Syiling berlambang Freemason sebagai kepentingan usuran kehidupan kita. Ini sesuai dengan agenda Freemason iaitu mereka melakukan kegiatan-kegiatan yang boleh diistilahkan dengan ‘gerakan 7 F’, iaitu menghancurkan kekuatan finansial (Financial) umat Islam, merosakkan pola makan (food), menciptakan adu domba atau perpecahan di kalangan umat beragama mahupun di dalam tubuh umat Islam (friction), menyebarkan cara berfikir bebas (freethinking), menebarkan ideologi yang membebaskan manusia dari tata cara pemikiran beragama (freedom of religion), menguasai filem, TV, dan media massa (film), menumbuhkan dan menggoda masyarakat agar berbudaya dan bersikap mengikuti millah (cara) mereka (fashion/life style), membuat beberapa aliran mistik untuk menghancurkan agama (faith, sect, occultism, dll.), menumbuhkan rasa kecewa (frustrasion), dan lain-lain.

Tanda Soal (???)

Pendedahan ini telah dibuat sejak beberapa tahun dulu oleh beberapa penulis tetapi sehingga kehari ini, ianya masih menjadi "Tanda Tanya". Gua tak heran dan gua tak kan pelik kalau Pengaruh Freemason di Malaysia semakin kuat sekarang sekiranya maklumat dibawah adalah benar.

Maklumat Peribadi

Nama: Dato' Sri Mohd. Najib Tun Abdul Razak
Tarikh Lahir: 23 Julai 1953
Tempat Lahir: Kuala Lipis, Pahang
Status Perkahwinan: Berkahwin dengan Datin Paduka Seri Rosmah Mansor dan mempunyai 5 orang cahayamata (3 lelaki dan 2 perempuan)
  1. Mohd. Nizar
  2. Puteri Norliza
  3. Mohd.. Nasifuddin
  4. Nooriyana Najwa
  5. Norashman Razak
Pendidikan: 1974 - B.A. (Hons) Industrial Economic - Nottingham University, United Kingdom

Portfolio: Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Pertahanan
Alamat Pejabat: Pejabat Timbalan Perdana Menteri, Aras 4, Blok Barat, Bangunan Perdana Putra, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62502 Putrajaya, Malaysia
No Telefon: 603-88881950
No Faks: 603-88880035

Kerjaya

2004: Timbalan Perdana Menteri
2008: Menteri Kewangan
1999 - 2008: Menteri Pertahanan
1995 - 1999: Menteri Pendidikan
1990 - 1995: Menteri Pertahanan
1987 - 1990: Menteri Belia dan Sukan
1986 - 1987: Menteri Kebudayaan Belia dan Sukan
1982 - 1986: Menteri Besar Pahang
1982 - 1986: Pengerusi Lembaga Kemajuan Negeri Pahang
1982 - 1986: Pengerusi Majlis Perbandaran Kuantan
1981 - 1982: Timbalan Menteri Kewangan
1980 - 1981: Timbalan Menteri Pendidikan
1978 - 1980: Timbalan Menteri Tenaga, Telekomunikasi dan Pos
1974 - 1976: Eksekutif Petronas

Politik

Sept. 2004: Timbalan Presiden
1993 - Sept. 2004: Naib Presiden
1997: Pengerusi Biro Pendidikan
1988 - 1993: Ketua Pemuda
April 1987: Memangku Ketua Pemuda
1986: Pengerusi BN Negeri Pahang
1986 - 1987: Timbalan Ketua Pemuda
1983 - 1988: Pengerusi Jawatankuasa Perhubungan UMNO Negeri Pahang
1982 - 1983: Timbalan Pengerusi Jawatankuasa Perhubungan UMNO Negeri Pahang
1982 - kini: Ketua UMNO kawasan Pekan, Pahang
1980 - 1982: Timbalan Ketua, UMNO kawasan Pekan, Pahang
1978 - 1986: Ahli EXCO Pemuda UMNO Pusat
1976 - 1980: Ketua Pergerakan Pemuda UMNO kawasan Pekan, Pahang

Sosial

1980 - kini: Ahli Kehormat FreeMason Malaysia
1995: Presiden SEAMEC
1988 - 1996: Pengerusi Yayasan Gerak Bakti Kebangsaan
1982 - 1986: Pengerusi Pahang Foundation
1977 - 1979: Pengerusi Majuternak
1977 - 1979: Persatuan Belia Malaysia, Ahli Royal Sentul Golf Club, Ahli Royal Selangor Golf Club, Ahli Raintree Club, Ahli Royal Pahang Golf Club, Ahli Subang Golf Club, Ahli Saujana Resort (M) Bhd, Ahli Royal Darul Makmur Golf Club, Ahli Lake Club Club, Ahli Air Force Recreational Club.

97 comments:

Anonymous said...

umno dgn yahudi..ibarat air yg dicincang tak akan putus..

Pakatan Haram said...

hurmmm.... kalau dilihat dari hypothesis penulis blog ni la kan.... nampaknya patterns geometrik Islam yg satu dulu diperkenalkan semasa zaman kegemilangan Islam (rasulullah s.a.w dan para sahabat) juga dianggap ada unsur YAHUDI lah ye?
Ishk ishk ishk.........

Tak serik2 fitnah dibulan ramadhan ni ye?

Insaf ler sikit

Anonymous said...

caya lah!! Aku suka komen dari "Pakatan Haram" yang kat atas nie.

Lepas ni kita tgk lak apa komen putar belit juak2 kaki fitnah fuckatan.

tapi bro "Pakatan haram" kalau ko kena maki hamun ngan juak2 fuckatan nie, ko relax jer, sbb fitnah dan maki hamun tu makanan diorang... lepastu tuduh org len lak yg suka maki hamun dan kaki firnah... hampas kan?

Anonymous said...

ake ake
masa kacik2 dulusuka tengok awan dan buat berbagai tafsiran bla..bla..sehinga tidak habis2 idea. Permainan minda menakjubkan. Begitu pada setiap yang ada diprsekitaran segala pola bentuk dan persimbulan masih menjadi igauan samada realiti atau imiginasi dan sebenarnya satu permainan kehidupan.
Cerita tentang taabiat yahudi nih..pengaruh mereka menjangkau semua perkara. Semua boleh dikaitkan untuk mereka mengambil kehebatan yang ada dari sikap kedaifan yang diadaadakan oleh umat islam sendiri. Sehingga kekariatifan yang sepatutnya ada pada Islam pun dikalahkan begitu saja. Perlambangan 5 sebagai rukun islam,bintang sebagai polar islam..1 esa..6 rukun islam..dsb dsb terbenam dalam kehebatan yahudi yang dicarigali he heh...nak cerita streotaipnya...lambang parti keadilan lagi amat jelas fremassonnya..
sudah lah..cintai diri sendiri lebih baik dari bersikap macam budak2

Anonymous said...

to ake ake
nk btlkan org tp diri sndiri pn xbtl.
rukun islam ade 5 dik...rukun iman baru ade 6...dasar umnongok benda asas pn xtau.ceit!!pooodah!!!

Anonymous said...

ake ake
tima kasih
aku suka orang jujur macam nih! tabik spring

Pakteh said...

Apa nak heran dengan seni Islam dianggap ada undur freemason sebab bunga raya yang diciptakan Allah SWT berkelopak lima pun dianggap ada unsur freemason oleh tuan blog.



Bulan ramadhan ni bulan bermuhasabah diri dan menyucikan diri..Ikhlaslah dalam perjuangan...

Wow...1980 hingga kini NAJIB jadi ahli freemason...dia bayar keahlian seumur hidup kot?...Memang betullah bulan ramadhan Syaitan diikat tapi asuhannya selama 11 bulan menjadikan manusia juga bersifat syaitan yang sukakan fitnah dan adu domba.

eh eh...yang ciptakan tu NAJIB ke? atau memang BNM tunjukkan kpd NAJIB utk kelulusan atau...NAJIB baru tengok syiling tu kat blog ni? Hebat jugak tugas PM, kena check syiling yg baru nak kluaq...hehehe

Anonymous said...

najib p jumpa pope hari tu buat apa ek..
nak ajak melabur kat malaysia ke..

Joe Botak said...

hahaha...mmg dasar xde ilmu lngsung puak2 pr ni...star or david merupakan cop mohor nabi daud n digunakan jgk olh nabi sulaiman..nabi2 ni merupakan org2 bani israel..so adakah org2 pr ni nk mengatakan nabi2 ni jgk gune lmbng zionis..lmbng ni bkn hak zionis pon..dieorg je yg halmilikkn lmbng ni jd hak dieorg..

lg satu..ape la bongok sgt ko ni wahai pencacai taik pr oi..memandai je ko kate lmbng bintang tu adalh pentagram laa..ape la..manusia mmg blh tafsir mcm2 dr lmbng n lukisan..

ape plak komen ko pls 'all seing eye' pd bendera PKR..ape plak komen ko psl sahabt2 yahudi nuar juburi..ape plak komen ko psl nuar juburi tndatngn annapolis summit yg mengiktiraf israel..sape punye kaitan lg jelas..

sudah2 la bwk fitnah bln pose ni poji ganja oi..baik ko byk2 beribadat dr wt fitnah n bidaah ni.

Anonymous said...

pelaburan pope kat malysia meningkat sejajar dgn perkembangan ekonomi malaysia yg semangkin menjunam..ha..ha..
pejabat zakat beniaga x pakai modal, kutip zakat berjuta setiap tahun..opis pejabat zakat punya mewah..gaji pegawai besaQ..meting sampai x berhenti..org Islam kat malaysia minta sedekah kat gereja..crita lawak yg disajikan oleh umno d malaysia..
apco sayang umno...umno kasih apco..

Joe Botak said...

pegawai agama serbu gereja..tp mb plak kelam kabut mntak maap kt gereja..hahaha..dasar pak turut dap btul la pr ni.

Anonymous said...

kasehnya umno pada apco sehingga duit zakat pun terpaksa disalur melalui gereja..bukan setakat syiling nak diyahudikan..metal org melayu pun dah mcm yahudi..hidup umno hanya kerana kasih sayang apco...ake...ake..ake..

nurul ijjah said...

hahhaa..lawak btul la..star of david tu bkn hak milik zionis pon..tu lmbng yg digunakan nabi daud n digunakan oleh nabi sulaiman dari keturunan bani israel..mmg lemah btul iq bdk2 pr ni..rajin2la membaca skit psl sejarah2 semua..lmbng bln n bintang pon bknye melambangkn islam..tp xslh pon kalo digunakan kalo xmerosakkan akidah..sbgai lmbng je..bkn pegangan...ape la bdk2 pr ni..byk2kan la membca skit..jgn mudh sgt percya ckp2 org..skrng ni kite kt akhr zaman..mntapkn ilmu..jgn asyik kene tpu dgn zionis je..

Anonymous said...

KERAJAAN DAP PULAU PINANG TIDAK SEPATUTNYA MEMBERI PROJEK KEPADA KONTRAKTOR-KONTRAKTOR BUMIPUTRA SUPAYA DILIHAT ADIL..kata Ketua Wanita MCA Pulau Pinang, Tan Cheng Liang.

apasai umno tak bising kat MCA..sbb kata macam tu..
alahai umno, ingat jadi barua apco saja..rupanya barua MCA juga ka!!
ake...ake..ake..UMNO BARUA MCA!!

Anonymous said...

kepala hotak umNO mangkin bangang..lepas kena hentak dgn MCA..dia nampak bintag star of david milik zionist..ake...ake...ake..

pas keldai kristian dap said...

KEPALE OTAK PEMIMPIN ISLAM LG BEST..SEKALI KENE HENTAK DGN DAP..TRUS MINTAK MAAP KT PADERI KRISTIAN YG NK MURTADKAN ISLAM TU..HAHAHA..TKT HILANG UNDI BKN ISLAM LA TU..HAHAHAH

Anonymous said...

kepala hotak umno kena hentak sekali jer dgn nyonya tua ketua MCA penang...tersentak semua telok2 jantan umno..hilang kejantanan terus..sama mcm ketua depa juga, telok simpan kat celah tilam...ake..ake..

Anonymous said...

takut la tu MCA x undi BN kat penang...dont wory..kita pakat2 naik lori...PRU 13..pakatan rakyat akan trus pegang Penang.

Anonymous said...

Nyonya tua ketua wanita MCA tu pun faham..kalo umno memerintah bukan takat apco bole jadi PM..Mat bangla @ minah indon pun bole jadi PM kelak..tu pasal nyonya tua kasi bola tanggung sama pakatan rakyat..sampai bodo UMNO....umno bole mimpilah kalo nak dapat balik penang..

Anonymous said...

umno nak jadi ketua menteri pulau pinang

langkah mayat chin peng dulu

langkah mayat tsu koon dulu

langkah kubur boon siew dulu

dah separuh hidup aku duduk pulau pinang lahhh

Anonymous said...

umno belajaQ main pak poei dulu..bru dpt langkah kubur boon siew...ake..ake..
semenjak PR perentah penang..bru terasa jadi org penang..!!!
UMno lu ada pun..nana penang tak untung, lu x da pun nana penang sikit x rugi..yg elok utk umno ialah p MAMPOOS!!!!ake..ake...

Anonymous said...

bodoh apa bunga raya ada segi? dah macam pentagon kat us tuu ha. yahudi mengagungkan star of david, kenapa kita umat islam ni nak ikut pulak. dah tu nabi dorg, biar la diorg kita x payah la ikut. kalimah allah pun korg x dpt genggam dalam hati, ada hati nk sibuk agungkan simbol itu ini. tu la lain kali dgr lagi ckp apco tuu ha kan da jadi camni

Anonymous said...

kepada mangkok2 dok kata star of david tu nabi duad punya bak mai bukti... aku tak tau pun tentang perkara ni...setakat cakap tak dak bukti orang2 kafir pun boleh buat... lagi satu aku nak tanya la ni hangpa hidup zaman nabi daud ka?hangpa umat nabi daud ka??kalau hangpa kata lambang tu lambang nabi daud pasaipa hangpa tak kata kitab zabur dan talmud yahudi la ni betui???pasaipa hangpa percaya kat Al Quran???kalau hangpa sokong sangat lambang tu hangpa pi la mintak syafaat kat nabi daud kat akhirat???boleh macam tu???kalau nabi daud hidup zaman la ni pun baginda akan jadi umat Rasulullah SAW... Nabi Daud pun pi mintak syafaat kat Rasulullah kat akhirat...Rasulullah bersabda barabgsiapa mengikuti sesuati kaum nescaya dia sebahagian daripada mereka...

Anonymous said...

shittt la!!! sakit mata aku baca background kuning ni.. dah la artikel macam taik!! xhabis2 mnyesatkan org.. puiiihhh!!

------------------------------

Mekasih Untuk Komen Korang... Korang Nak Maki Ke, Nak Puji Ke, Itu Korang Punya Pasal... Dosa, Pahala Sendiri Tanggung..! Paham..? <<< paham la, ko pun tggung dosa ko mnyesatkan org rmai dgn pahaman jijik lg kotor dan dakyah2 sesat ko tu, paham?

Anonymous said...

the way i see it korg buat cmni lg la mnyebarkan pengaruh freemason, lpas ni tgk duit syiling tu je teringat kt artikel ni, teringat kt freemason, gua mmg x sokong government tp bnd2 cmni, cmon la..

people see what they wanna see..

Anonymous said...

sbb unsur freemason ni kite da duk gaduh2 dlm bulan puasa ni

freemason 1-0 islam

Anonymous said...

pandai pandai korang lah

dah belajar tinggi2 semua pegomen kat sini

busuk2 diploma tak pun tahap pmr je tahap korang ni

laptop/komputer sendiri..berukband sendiri bayar bil/karan pun bayar sendiri

lu pikir lah sendiri

cuma satu je kat pengomen diatas kutuk blog ni menyesatkan

pi lah lapur kat JAKIM ATAU YDP agong ke kerana BLO ni menyesatkan..yg kau baca sekali buat apa

bodoh bahalol

sekian tima kasih

selamat berpuasa

Anonymous said...

kalau dah sampai tahap umno bayar kat apco yahudi zionis pun penyokong2 umno boleh sokong apa lah sangat duit syiling ada lambang zionis...agaknya umno nak standby nanti dajal munculkan diri puak2 yahudi melayu ni nak pi bai'at kat dajal berbuktikan apco dan syiling lambang dajal... penyokong2 Imam Mahdi berapa kerat la sangat kalau nak dibandingkan dengan penyokong2 dajal...kat Malaysia dah ada 3 juta(ahli umno) penyokong dajal...

pr menyokong murtad!! said...

oi bdk pr bodo n poji yg bodo...korng xtau ke yg identiti siit al wuzara yg hina agama tu dh diketahui rmai..ni blog minah gile babi tu http://makcikhajjahsittalwuzara1001.wordpress.com/

pembongkaran identiti minah gile ni blh bc kt sini

http://1peluru.blogspot.com/2011/08/wajib-baca-hajjah-sitt-alwuzara-melayu.html

rupenye minah murtad ni penyokong tegar pr,dap,ambabiga n bersih...oi org2 pr...korng sedar x yg pr ni sebenrnya rmai pertubuhan2 murtad kt malysia ni adlh penyokong tegar pr n dap..KORNG SDR X YG SECARA XLANGSUNG KORNG JGK MENYOKONG MURTAD SBB BERSEKONGKOL DGN DAP...TAUBAT LA WEH..MURTAD TU SIAP BLH DIBUNUH LG..KORNG TGK LA PERKEMBANGAN MS SERBUAN GEREJA ARITU..XPSL2 HASAN ALI KENE..SEMATA2 KORNG NK JG UNDI BKN ISLAM...XMALU KE OIIIIII!!!!

! Sam Posmen ! said...

haha. taksub bebenor dengan mason ek? bangang betul. semua benda nak di masonkan. buat buat tobat la ye.

twinkle twinkle little star...eh ada ayat 'star' di situ. ada unsur freemason. oh tidak! hahahahahahahahahah

Anonymous said...

to: 9.21am

huhu...loh..org murtad..die nak sokg mane2 pon mane la parti nak tau..
yg pentg leadership parti tuh..
kuatkan islam..pertahankan islam..sebarkan islam...dan plg pentg amalan kene la islam..
ni undang2 islam lagi rendah dari undg2 sivil..xle undg2 syariah...lalu kot sivil..las2 hakim islam yg dok benarkan murtad...
cane org xsenang nak murtad..
undg2 sape bikin kalo x pemerintah?
tiru sape?british jugak..nape xpinda?ahli parlimen majoriti islam..awat susah sgt ka?


pasl gereja tuh..penah org islam pk ngape diorg masuk gereja?baek sgt ka org gereja?
mane g duet zakat?knape birokrasi banyak sgt..padehal layak..
ape amil2 buat?xdan nak carik org miskin ka?nak dok lam aircon je?bayar gaji pakai duet zakat gak..

adoiyy...


-anonimis-

Pakteh said...

Corak yg tuan blog bintangkan tu sebenarnya MOTIF ORANG ASLI (dalam duit 10sen)

The 'orang asli' (aboriginal tribes) of Malaysia are talented in weaving indigenous leaves and plants into decorative items such as headbands, sashes and skirts for traditional rituals and ceremonies. Each tribe have their own weave pattern that is often inspired by their belief system and surrounding environment.On the new 10 sen coin,this heritage is represented by the unique weave pattern of the Mah Meri tribe in Peninsular Malaysia.

Untuk duit 20sen sebenarnya itu bunga MELOR (tau dak??
BUNGA MELUR

The 'bunga melur' or jasmine flower is culturally significant among the three major races in Malaysia. Its aromatic scent makes it an important part of traditional ceremonies like weddings and prayers. It is also a popular motif in traditional arts and crafts like embroidery and silverwork. On the new 20 sen coin,the jasmine flower is featured with a 'destar siga' cloth motif in the background.

Bab duit 50sen yg ada bunga raya tu...Sendiri mau ingat la BUNGA RAYA tu simbol apa utk rakyat Malaysia...??

Fitnah pun jadi mainan dibulan puasa?...

Anonymous said...

duit zakat kutip berjuta..nak tadbir org islam yg tak berapa kerat untuk beri duit zakat pun x mampu..
satu lagi lawak paling cemerlang oleh kumpulan umNO..wa x kesah kalo duit tu lu mau
bail out kroni punya company ker..
beli cincin ker..
beli mesin biometrik tender kasilu punya menantu ker..
buat projek bodoh tender kasi sama lu pnya kroni ker..
tapi kasi sikit la sama org islam yg memerlukan...
umno...lu memang patut mampos la ini PRU13..umNO memang barua siaey!!

Anonymous said...

umno & yahudi..BAGAIKAN AUR DAN TEBING!!!

Anonymous said...

"sebut STAR aje ada unsur freemason"
betapa bijaknya yahudi memperbodohkan umNO...no wonder lah najib p vatican..kena bagi repot la tu...

pr menyokong murtad said...

ni tgk kaitan minah ni dgn pr..klik la kt link tu..or ko bkk link ni..http://twitter.com/#!/sitt_alwuzara3/following/people

ko xpelik ke kenape org2 murtad syg sgt kt pr ni!!!!taubat la oi...korang sbnrnye menyokong org2 murtad!!!ni dh melibatkn soal akidah!!!

nk lg ke kaitan minah gile sitt al wuzara ni dgn pr..nk lg ke tgk kaitan die..bkk plak ni..pengalaman die msk bersih http://purplepearl.wordpress.com/2011/07/17/my-bersih-2-0-experience/..

mmg la skrng ni parti politk tu xtau yg murtad2 tu skong parti die..tp mslh skrng ni..kenape golongn2 murtad n gerakn2 kristianisasi ni suke sgt dgn pr n benci dgn umno..sbb wlpon dlm pr tu ade pas yg konon2 perjuangkn islam..tp pas lngsung org2 kristian xtkt sbb pas msti dgr ckp dap..kirenye cam balaci la..hahaha...pas rupenye sampah je dlm pr..sudah2 la tu pok nik ngok ngek oi bersekongkol dgn org2 yg menyokong gerakan kristian..asyik maki hamun je 24 jam..smpai korng bersekongkol dgn gerakan2 kristian pon xsedar.

pr menyokong murtad said...

najib g vatican pon nk jd isu..padahal mnde tu xmelibatkn akidah pon..yg nuar juburi tiap bln g us report kt yahudi tu xnk plak komen..xabs2 kaitkn apco dgn yahudi..hahahaha...modal basi nuar juburi..kwn2 nuar juburi yg yahudi2 tu xnk plak komen..yg nuar juburi iktiraf negara israel melalui annapolis summit tu xnk plak komen..sudah2 la tu pr oi!

serbuan jais pon nk slhkn umno..asal buat slh skit je mule tuding jari kt org lain..sok ank sndri kene rogol pon nk slhkn umno..hahahaha..

Anonymous said...

kristian x takut PAS sbb org PAS semua cerdik2..bole bawa bincang ttg ehwal semasa..

kristian takut kat umno sbb kalo bincang dgn umno..buka mulut saja dah tanya berapa juta nak bagi sebagai komisyen..kristian pun pikiaQ kalo mcm ni...toke babi pun bole kurus kering...umNO asyik kira komisyen jer!!! ake..ake..

Anonymous said...

sememang nya Umno layak disalahkan...bodoh umno sampai x da ari...anak dia sendiri dia rogol, dia pun x sedar..ake...ake..

Anonymous said...

bodoh nya pojie ni..opppss,topeng perak.benda2 tu semua ko nak lacurkan utk pakatan haram ker.nak kebenaran tgk kat blog ni lah

http://badutrakyat.blogspot.com/2011/08/bongkar-topeng-perak-kantoi-buat-fitnah.html

bulan puasa pun nak fitnah.ALLAH tak suka orang buat fitnah lol!

pr menyokong murtad! said...

hahha..pas mmg blh bwk bincang n blh kne tpu skit2..sbb pas desperate nk undi bkn islam..hehheeh..so sume perbncangan tu msti org2 bkn islam blh mng..hehehe

pr menyokong murtad said...

tu la bdk2 pr ni..aku pelik gak..yg bos besar dieorg berkwn rapat yahudi zionis dieorg senyp je..tp sbbkn duit syiling yg diputar belitkn tu..heboh satu mlysia..

bos bsr si nuar juburi berkwn dgn pembunuh umat islam iraq dieorg snyp je..pelik2..mmg dasar pencacai bodo bdk2 pr ni.

Anonymous said...

mcm dok kata lah...bodoh umnO sampai x da ari..asyik2 komisyen!!! yg kaya cina juga!!!kena kejut dgn nyonya tua ketua wanita MCA, hilang telok panglima umNO semua!!

Anonymous said...

nyonya tua ketua MCA penang lagi cerdik dari pemimpin umNO!!umno bagi hancor melayu!!!p mampos la umNO!!

pr menyokong murtad said...

hahha..tgk ayt2 puak2 balaci kafir..ayat2 makian je yg dieorg pndai..nmpk sgt iq rendh..seswai aa skong pr..ari2 kne tpu dgn nuar juburi..hahahaha..

komisyen2 ni nuar juburi la yg ajr ms jd mntri kew dlu..repair bot2 pols dgn syarikt proksi zmn die jd mntri dlu..mntk duit magnum dr nalla..rasuah ms pemilihan..mcm2 lg la.xabs kalo nk cite..hehhehe..

Anonymous said...

biasa la anon August 9, 2011 3:19 PM..org2 pr ni mana leh tinggal fitnah2 ni wlpon bln pose..lgpon si topeng perak ni husam musa dh bya byk..kalo xbuat kje kang xdpt paymnt..hahaha..dieorg ni bersahabat dgn setan pon ok..ibarat kate poknik..usahkn dap..dgn setan pon die sanggup kwn utk jthkn umno..Allah larang jdkn setan kwn..pok nik plak snggp berkwn dgn setan..mmg ajaran sst btul la..hahaha.tp xpe..kunci syurga die pegang.

Anonymous said...

aku ingat raya ni x boleh buat ketupat pulut la... ada unsur tiga segi freemason, rumah pun nak buat bumbung rata je la... ada unsur freemason kakakakakakaka

murtad menyokong pr said...

uikss...bendera pkr tu terang2 ade unsur iluminati n freemason..all seing eye..hahahaha..lawk2 tol la mamat2 bodo dlm pr ni..sibuk psl duit syiling..yg lmbng bndera pkr tu terang2 ade lmbng mata tu..

Anonymous said...

kalo dgn nyonya tua mCA..umno x berani nak berdepan..pertahankan org melayu..!! umNO kira mcm cium molot dgn MCA utk perkaya kan cina ler tu...Tapi syg umNO macam lembu kena cocok hidung jer...nyonya tua jer...apa barang!!!
UmNO kalo bab pertahankan punggung saifol...x dinafikan kehebatannya!!!

Anonymous said...

kita memang dijajah oleh freemason sejak zaman jajahan lagi. agent dajal memang dah hantar knight templer kat semenanjung emas 700 thn dulu untuk menghuru-hara bangsa melayu. ini kerana diaorang tau pengikut imam mahdi al muntazar adalah golongan melayu. jadi saya menyeru bangsa melayu bersatu menentang agenda freemason.baca la surah al-kahfi sebanyak yang boleh bagi mendapat perlindungan dari Allah dan hindari diri kita fitnah dajal.

Bangsa Melayu said...

Kita kena bantah duit syilling baru ni.....
Allahuakbar!

cikgu Man said...

Sebelum korang semua comment, jom pakat tengok 'the arrival' kat youtube dan korang akan tahu ape dia bahana freemason nie. (semuanya ada 24 siri kalu tak silap aku). nie link dia http://www.youtube.com/watch?v=FSyK9KMCD6I

Pada fanatik sangat pada parti ke ape ke, buang dulu dan tengok benda video nie.

Anonymous said...

Kawan, Star of David bukan dua segitiga tapi dua segiempat. Kalau fakta remeh cam ni pun leh silap, camne nak beli hujah2 yang lain?

Irshadim said...

hahahahahaha. entry ni lawak.

Anonymous said...

kahkahkahkahkahkah

Lawak gila entry ni. Typical bangsa melayu. semua benda nak di masonkan. So sempena nak raya ni, kita tengok:

ketupat ada kotak2 - karpet lodge mason
ketupat palas tigasegi - illuminati


BTW, aku bangsa melayu gak, tapi freemason. Rumah aku depan sunway pyramid. Sebab buka pintu rumah boleh nampak simbol illuminati. Dtglah rumah, cari pintu ada Star of David.

Anonymous said...

August 11, 2011 12:23 PM..anon ni waktu nak beranak tertelan taik kut..sampai tua pun dok bengap lagi.

Anon August 11, 2011 12:23 PM said...

Oh hai anon August 11, 2011 1:32 PM

Saya memang dah biasa dari kecik makan tahi,

sebab tu lah saya tak terpengaruh dengan propaganda bodoh tahap lagi hina dari tahi najis tinja.

biarlah kecik makan tahi, besar tu berpikir, bukan bodoh utk terima bulat2 propaganda bodoh ni.


See yaa!

Anonymous said...

Apa punya blog bodoh la ni..semua benda nak di zioniskan..weh! laptop ko tu pun ada barang2 zionis dan fremmason kalo ko nak tau la

Anonymous said...

@cikgu man sejak bila arrival ada 24 siri je neh? haha. satu lagi lawak sarkas. nak ajar orang tapi bagi fakta pon tak betul. nway ada betulnya arrival tu. tapi janganla sampai taksub sangat yo

Anonymous said...

asal nampak bintang je israel yahudi..asal nampak bintang jer..fremanson..tu lambang parti keldaian tu..lagi nampak mcm freemanson...mcm dajal bermata satu pun ada..taknak diskuss ke asal usul lambang tu?

muslimah said...

berdebat itu bagus. mmg betul masing2 punya hak utk bersuara. tp xperlu la smpai mencaci maki, menuduh org cetek ilmu, cetek iman dan sbg nya. bulan Ramadhan bukan skdr berpuasa mkn dan minum ja. puasakan juga mulut dan jari2 kalian. sesama Islam pon berpecah belah. jgn smpai keFanatikan kalian mengaburi akal utk berfikir.. *sekadar pandangan*

Anonymous said...

pengaruh freemason sedang berkembang..dan umno sebagai ejennnya..tak perlu berdolak-dalih semua itu. fakta kebenaran akan ditemui jika anda ingin mengetahui dan mencari kebenaran. kita semua jadi alat tunggangan yang menjadikan idea freemason berjaya. ingat lah saudaraku semua, negara ini adalah negara kita.tumpah darah kita. dan bukannya orang lain.

Akulah Aqilah Itu said...

Haha. =D

Anonymous said...

kalau nak jatuhkan PM carilah isu lain..alahai penulis ni kerajaan banyak buat baik kot..sampai reka-reka cita utk sesatkan org ramai termasuk penyokong pakatan sendiri...

kurosagi said...

masya allah! pejuang palestin yang di rahmati allah pon menggunakan matawang ISRAELI NEW SHEKEL yang terang tang2 ada bendera israel dan segi enam yahudi~ masya allah! pejuang palestin boleh saja memilih menggunakan matawang dinar jordan, tetapi mereka masih menggunakan matawang israel laknatullah! ini bermakna mereka menyokong israel laknatullah secara senyap2~ dalam berita buat2 gaduh padahal support ekonomi israel! masya allah~ munafiknya mereka!

Anonymous said...

corak bunga pun jadi bintang..lol...ketupat ? nasi lemak bentuk segi2 jugak...dlm dia ada telor mata..mata satu..huuuu..dajal tu...mcm mana ni ? tlg la hurai2..risau nak makan nasik lemak
;( nanti ejan yahudi plak...

Unknown said...

nungkin ianya tidak disengajakan.... cuba tengok dr perspektif lain pulak... tengok arikel ni yang bertentangan pendapat dengan fakta ni... http://rafi-story.blogspot.com/2011/08/pandangan-aku-tentang-duit-syilin-baru.html

bangsa islam bersatu said...

betol ke duit syiling tuh najib nak gune...???
and btw...
toksah la maki2 kot...
tak nampak matang r...
wat segan jer anak melayu laen tgk kot...
nampak yg kite nie tak bersatu...
gampang n sewaktu dgnnyer.. =)
jgn la berlagak antara satu sama laen...
syirik kot...

Anonymous said...

orang yg xboleh menerima ttg freemason ini adelah org yg dah byk terpengaruh dgn unsur2 zionis ni sendiri..atau mgkin dia juga terlibat dgn pergerakan tuh..tu sebab otaknye beku n xbole menerima pendapat yg betul camnih.lagipun kalo dia terlibat dgn freemason xkan dia nak mengaku..org mencuri pun xkan ngaku dia curi...bongok.. pegilah buat kajian banyak skit sebelum tinggalkan komen2 kau yg bodoh tu..nmpk sgt bodohnye..

kurosagi said...

"orang yg xboleh menerima ttg freemason ini adelah org yg dah byk terpengaruh dgn unsur2 zionis ni sendiri..atau mgkin dia juga terlibat dgn pergerakan tuh"

orang yang bodoh juga takkan mengaku beliau bodoh, kerana beliau dah terlibat dengan kebodohan tersebut~ macam anon kat atas aku ni~buat kajian konon, hakptuih~ mana sumber ?? internet~ percaya bulat2 yang datang dari internet~ seorang ulama mengingatkan saya "teori konspirasi itu sendiri datangnya dari syaitan~ ilmu/petunjuk yang datang dari Allah datangnya tanpa keraguan bukannya seperti teori2 konspirasi macam ini kerana teori2 seperti ini membawa rasa was-was/ragu-ragu dan perlunya kamu membuang masa berbulan2 tercari2 kebenaran....di internet~(yang juga senjata tentera Dajjal)...ada problem jumpa ustaz tak boleh ??"

demi masa, sesungguhnya manusia kerugian, melainkan yang beriman dan beramal soleh~

Allah itu wujud, jika benar kamu telah melaksanakan tugasmu sebagai hambaNya, adakah kamu tidak layak mendapat perlindungan oleh-Nya dari kejahatan tentera Dajjal ??

Mohd Nasharudeen said...

woi!!!! kalau nak tuduh tu!!! biar ade bukti,ko ingat ko alim sngt nak tahu semua benda kt dunia nie!!! aku rase ilmu dunia lgi ko belum tamat!!!! nak kata ilmu akhirat pulak!!!! kurang ajar btol ko ni!!!

firdaus said...

*gelak *gelak *gelak *gelak *gelak *gelak *gelak *gelak *gelak *gelak *gelak *gelak *gelak *gelak *gelak *gelak *gelak *gelak *gelak *gelak *gelak *gelak

Anonymous said...

dahla....saya harap...ini post comment yg terakhir....tak habis2 bergaduh je sesama islam.....lepas ni jgn sapa2 lagi hantar apa2 komen....takde kesudahan...inilah yg diinginkan syaitan...perpecahan sesama islam dan menghuru harakan islam....kalau ada sesapa yg post lagi comment selepas saya post ni..mmm tak tau la...hanya Allah yang maha mengetahui....sekian

Explode said...

-: salah satu keagungan yahudi adalah menfitnah, yakin ke najib tu ahli kehormat freemason? bukti? jangan ikutkan sangat sifat yahudi ni...

Anonymous said...

wei perisik tak cukup ilmu. jangan nak jadi bingai la semua ko nak freemason-kan. bosan la wei. asal berbucu je star of david. asal mcm mata 'sikit' je the all seeing eye. bosan la wei. ko nak jadi perisik biar la ada knowledge. kaji betul2. ni kerajaan dah terangkan motif apa sebenarnya yg diorang guna. ah ko pegi google la sendiri

kurosagi said...

sudah2 lah tu memfitnah~ lebih baik diam dari berkata2~ akhir zaman ni itulah dia, fitnah tersebar merata2 sebelum keluarnya raja segala fitnah, dajjal al-masikh~

lebih baik kita memperbetulkan diri sendiri daripada mencari salah orang lain~ just my 2 cents~ (^_^)v

zeff said...

tolong delete post ni sebelum ade lagi orang yang kurang ilmu pegi sebarkan.

ash said...

Kecian (tu je mampu sy bagi)

yg dok komen semua MELAYU...ISLAM..guna Bahasa maki hamun...semua dok maki orang lain kurang ilmu. Manusia ni makhluk ciptaan Allah paling sempurna, hanya Akal yg pisahkan kita dengan makhluk lain. tapi kalau Akal pun mcm ni... apa akan jadi dengan perkataan 'Khalifah di bumi'.

jadilah cerdik pandai cendikiawan ISLAM yang petah membahas mengunakan platform dan wadah yg betul, dan hormat sesama ISLAM dan bangsa sendiri.

tak salah untuk menegur, tegur biarlah sampai ke hati yg hendak ditegur, kalau stakat singgah di mata yg membaca, sakit di hati.. kita pun tak dapat apa apa.. just my 2cents..

Anonymous said...

stop it...... perangi free mason tp xperlu perangi saudara seagama kia... bantu seadanya dan selainya tawakal pada yang esa... ikut gerak hati mati, ikut al[quran dan sunah insyallah dkt padanya..

.... kaji punca kemuskilan dari hati...

poyo said...

dah la tu..pemimpin umno sendiri tak sokong hudud,sbb dgr ckp mca...hati dah keras bila dh bnyk benda haram masuk dalam perut..apalagi nak mencegah yang munkar.

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=rH1phewP9V8

Anonymous said...

Ko pun bangang jugak ya? Habis tu PAS/ Melayu PKR tu bukan kuda tunggangan DAP la ye? Ko pun komen macam orang bodoh jugak.

paksu said...

Freemason bertapak di Malaysia sebelum merdeka lagi.... tentunya ramai mereka ini..
KELEBIHAN AYAT KURSI | Perkongsian Maklumat Bermanafaat

Adilla Harun said...

Tak dinafikan andai pengaruh 'kejahatan' atas nama apa sekalipun; freemason, illuminati wujud. Ada baik pasti ada jahat. Jadi pendedahan membawa kepada kesedaran itu penting. Dapat ingat mengingat sesama manusia. Ingatan dan ilmu itu InsyaAllah dapat selamatkan diri dan orang sekeliling kita. Kita tidak boleh nafikan pengaruh 'mereka' ini amat kuat kerana mereka memegang kuasa ekonomi dunia. Kuasa ekonomi bermakna kuasa pada dunia. Andai benar dakwaan di atas saya yakin ia pasti berkaitan dengan hal kewangan dan kekuasaan.

Anonymous said...

Apa2 hal freemason harus di hapuskan termasuk orgnya sekali kerana boleh merosak kan islam.

Anonymous said...

Unsur2 dan lmbg ni ak kisah sgt...... tp pertubuhan tu sndr yg bertentgn dgn Islam knpa kerajaan tidak mengharamkn? ada kepentingan kah? Wahai kwn2 ku sekalian ingatlah keselesaan yg kta ada ni skang sbnrnya merupakn konspirasi Dajjal itu sndr.....menjadikn ummat islam lemah pemikiran dan lalai dgn hiburan....... wpun pd dasarnya kta merdeka tapi hakikatnya minda kta masih dijajah......

Rezuan Peacocz Rashid said...

Salam Bro, Terima kasih kerana usaha yg diletakan dalam membongkar Freemason dan illuminati. Saya sedih tgk gelagat ramai Orang melayu yg sangat typical terhadap isu freemason.Negara Kita ini mmg ada di pengaruhi oleh Freemason, baik Barisan Nasional atau Pakatan Rakyat.
Freemason menyalurkan bantuan kewangan kepada kerajaan. Nak ceritakan pon terlalu payah, bagi saya,untuk memahami cara Freemason dan seangkatannya beroperasi, seseorang itu harus bermula dari basic hingga ke intermediate level untuk memahami bagaimana Freemason dan seangkatan nya membantu sesebuah negara dan Negara yang dibantu boleh berjaya melarikan diri dan menafikan yg mereka dibantu.

Ada seorang Professor yang juga merupakan Bekas ahli parlimen America, beliau menjadi penceramah dan penulis bebas tentang apa yang beliau tahu tentang aktiviti Freemason dan pengaruh freemason ke atas America Syarikat. Di dalam semua video dan artikel beliau, beliau tidak mengunakan perkataan freemason, tetapi merujuk golongan ini sebagai Zionism Jews. Beliau juga menyokong Negara2 serta Pemimpin Arab yg di bantai America dan zionism termasuk saddam hussein.Apa yang menarik tentang Professor David ni, Dia ada sebuah Video untuk Umat islam, dan menggesa Umat Islam untuk percaya dan menyokong Pemimpin2 Negara islam yg paling dibenci Zionism@ISrael, seperti, Presiden Iran, Arwah Saddam Hussein dan yg lain2 yang masih hidup.

Saya akan sertakan link website beliau di sini, Kalau ada masa lapang sila tgk video dan baca artikel professor david ini, Mungkin awak boleh tulis artikel untuk website awak ni dan bacaan utk pemahaman serta pengetahuan Orang2 Melayu gambaran Tan Sri P Ramlee ini. Assalamualikum, semoga Allah membantu awak untuk terus menulis.

http://www.davidduke.com

Anonymous said...

utk yang rasa tahu cakap je , xpayah nak cakap soal agama .. ok ? ini xda kaitan dgn agama .. sebelum bgi komen yg tah apa2 tah , better u all bt research dulu .... org xkan cakap benda ni klu xda bt research .... pikir ikut akal logik .. n yg rasa benda ni ini lah , itu lah , pikir bgs2 .. xda pa benda yg mustahil .... zaman dlu , brapa bnyk org yg ble mbaca ? brapa bnyk org yg knal huruf2 drg ? xmustahil drg ble di manipulsi ole org yg ada pengetahuan ... kita skrg ni hidup dlm politik .. semua org pun masukkan politik untuk kpentingan dri drg .... fikir2 lah ..

Anonymous said...

Bodoh... tajuk bodoh..buat dosa je...

Anonymous said...

pasal duit syiling ni..no komenla..kte xtau jgk..lambang xjelas pun dipengaruhi puak zionis.. tp pengaruh dorg tu ade..cam pengaruh 7f tu..patutla diambil perhatian..bg yg xpercaya lgsg tu jgnla berfikiran liberal sgt.. Patut jgk am
amek tau..

Anonymous said...

serius ko nie bangang!

aLip said...

Bgi sape2 yg bangang dan xtau ape2 pasal freemason ni terutama yg bernama 'Daia Nawai' tu, cbe2 lah korg search kt youtube tu taip THE ARRIVALS...ad 50 episod semuanya...drpd korg bukak video gangnam style korea yg pekejadah yg lgsg xbg manafaat tu lg baik korg tgok yg ni...pasti xmnyesal lgsg..dpt ilmu lg...lps tu, wat la kesimpulan sndri, ap itu FREEMASON LAKNATULLAH ni ok...

adrief said...

BACK TO BASIC! HAPUSKAN SISTEM DEMOKRASI CIPTAAN YAHUDI !!!! IKUT AJARAN ALQURAAN DAN SUNNAH.. INSYAALLAH BERJAYA ISLAM DIBUMI ALLAH INI.

Anonymous said...

Bnarlah firman ALLAH dlm srh albaqarah ayat 120,122.org org yahudi dan nasrani tdk akan pernah reda akan ISLAM slagi kamu tdk ikut kata telunjuk dan agama mereka yg sdahpun terpesong jauh itu...memang yahudi ptutlah kna laknatullah insaflah whai ahli freemason melayu sbelum ajal mnjemput kita,,sesungguhnya seksa kamiitu amatlah pedih lg dahsyat

Anonymous said...

slagi lmamul mahdi blum muncul kedunia atas izin ALLAH slagi itulah bangsa yahudi ini akan terus mncatur dunia dan banyak buat kerosakan krana sikap kufur dan sombong mereka..mmng banyak negara islam di serata dunia jd negara boneka caturan mereka tdk terlepas jugatermasuk malaysia sndiri..insyallah khalifah akhir zaman yg tlah disabdakan bginda SAW itu akan sgera muncul di bln haji thn2012ini untuk slamatkan ummah drpd cengkaman musuh laknatullah itu...bersamalah kita berdoa untuk mnyambut kmunculanya tdk lama lg..insyallah amin ya robbal alamin

Unknown said...

Jika di kaji lambang PKR...itu lambang Gay Moon. Cuba kawan kawan selidik apa makna sebenar lambang itu. Tiada tuduhan hanya info yang saya dpt Dari kaji selidik....wasallam

leave me adia said...

Saya di hadapan Pencipta yang Maha Agung bagi alam ini dan pad singgahsananya yang mulia serta dipercayai oleh Freemasanory, berpegang teguh pada segala apa ketetapan dengan segala kekuatan dan keikhlasan saya. Menjadi kewajipan saya untuk berpegang penuh ddengan kewajiapn ini. Saya berjanji dan bersumpah dengan penuh keikhlasan dan bersungguh-sungguh bahawa saya sentiasa akan merahsiakan buat selama-lamanya setiap pekara rahsia berkaitan dengan Gerakan Freemasonry yang ada dalam pengetahuan saya. Semua yang saya ketahui tidak akn diketahui oleh sesiapa pun melainkan anggota-anggota yang dipercayai ataupun sesiapa sahaj yang telah menjalani ujian kepercayaan yang begitu ketat, ataupun berdasarkan kepada maklumat khas dari markaz naugan Freemasonry yang menunjukkan mereka bahawa mereka taat setia dan patuh kepada gerakan. Saya bersumpah dengan bersungguh-sungguh bahawa saya tidak akn menulis atau seumpamanya yang boleh mendedahkan rahsia pergerakan. Saya tidak akan memberitahu siapakah pengasas atau perancang gerakan dan tidak akan melakukan apa jua pekara yang boleh membawa kepada terbongkarnya rahsia ini. Saya juga berjanji akan berusaha sedaya upaya dalam memastikan mana-maan pekara rahsia terjaga dengan baik samada bahan-bahan bertulis, individu yang terlibat, sistem kod rahsia, taktik rahsia, upacara-upacara tertentu, cogankata dan kegiatan gerakan sehingga tiada satu pun yang dapat dibongkar, mahupun dicurigai akan kewujudan pergerakan ini. Berdasarkan kepada sumpah taat setia ini saya akn terus menjaga sepenuhnya kerahsiaan selagi nyawa dikandung badan. Hukuman yang paling ringan dan sesuai sekiranya saya membocorkan rahsia gerakan ini ialah tubuh dan lidah saya akan dicincang satu-persatu. Manakala bangkai saya seterusnya akan ditanam di tepi pantai. Saya juga rela hukuman yang lebih berat daripada itu".