"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, November 15, 2011

Forum: Bicara Hudud

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...

http://youtu.be/FY10KkjZ51Y
http://youtu.be/taNTIFSCvRc
http://youtu.be/BRmRdZVEjsA
http://youtu.be/TM9nfZOD1v8
http://youtu.be/HwzuG86YIbE
http://youtu.be/WY3rAJxmXyg
http://youtu.be/ni27Z4WwGi0
http://youtu.be/BE8d7cAXbKw
http://youtu.be/F0R4zXVB1VY
http://youtu.be/lT4xCcMy2M4
http://youtu.be/z6CDGKVfHAY
http://youtu.be/hnjF1SF_pxs

8 comments:

Anonymous said...

Sape sokong Parti Ambiga's Semalaysia,conform masuk syurga...semua perkara yang Parti Ambiga's Semalaysia cakap diHALALkan disi ALLAH...Tok Guru pun dah jadi NYANYUK,hidung berdarah dulu pun masih tak sedar diri lagi...Tunjukkanlah lagi Ya ALLAH akan kepincangan,penipuan,pembohongan Parti Ambiga's Semalaysia ni kepada umum...aminn...

Reformis Anak Muda said...

Pokoknya... Pemimpin mana yang mengamalkan Rasuah...
Pokoknya... Pemimpin mana yang songlap duit Rakyat...
Pokoknya ... pemimpin mana yang tak habis-habis buat Fitnah...
Pokoknya... Kerajaan mana yang biarkan ratusan ribu org Melayu masuk Kristian...
Pokoknya... Parti Melayu mana yg biarkan Melayu jd bangsat termiskin di negara sendiri...
Pokoknya... Parti Melayu mana yg sanggup memfitnah sesama Islam demi kepentingan pemimpin atasan...
Pokoknya... Parti Melayu mana yg biarkan Melayu majoritinya jd penagih najis dadah...
Pokoknya... kerajaan Melayu mana yg biarkan Melayu majoritinya merempat tinggal di tepi sungai setinggan...
Saudara yg dihormati sekalian... Jgn lah kita menghina sesiapa pun..hormatlah sesama kita. Bincanglah perkara pokok, bukan membuat fitnah kemudian menambah cerita. Fikirkanlah untuk anak cucu saudara... salam.

Anonymous said...

1.oitt poji!!hang nak mampuih ka cari pasai dengan kalpal singh!
2.kih!kih!kih!dah sah !dah dekat dengan pilihanraya!dok pukui canang cerita menjelang pilihanraya!lepas pilihanraya!!hukum hudud pas ni lesap begitu saja!!

tungkaran hati said...

PAS sekarang ini hanyalah sebahagian dari lidah DAP-Ambiga-MPeguam dan yang sealiran dengannya!

Anonymous said...

Umno ? adalah lidah yahudi, perosak umat manusia, perosak agama dan bangsa.. bukan sebahagaian lagi

Anonymous said...

DAP tu lidah setan .. lu pigi ikut apahal .. yahudi pon ada islamnya jugak ..tak sekolah ke ?

Jeo Botak said...

Woiiii...

UMNO-purno buat bodo ja pasal penyelewengan dan pembaziran sesukahati wang rakyat oleh bini Najib si Rosmah tu.

Weiiiii...

UMNO-purno buat muka toye je pasal KERAjaan boleh bagi peruntukan terus wang rakyat kepada si Shahrizat utk bela LEMBU.

Weiiii....

UMNO-purno boleh buat muka tembok ja pasal si Jamil Khair telah menggunakan wang Zakat rakyat utk kes guamannya utk menyekat kes DSAI ke mahkamah syariah.

Weiii...

UMNO-purno begitu senang mengubal dan menguatkuasakan undang2 ciptaan mereka, sedangkan undang2 Allah yang jelas dan terang di dalam al quran begitu susah utk diwarta dan dilaksanakan oleh mereka sebagai undang2 syariah.

Anonymous said...

Memang dasar UMNGOK....DAP dia cakap lidah setan...yang dia berkawan ngan MCA yang jelas2 tolak hukum Hudud xde hal plak...kalau berani sgt cakap la kt MCA tu lidah setan...ada bran??