"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, January 29, 2009

Hoit DSAI..! Baca Ni Dulu Sebelum Pi Bota..! - malaysiakini

Reactions: 
Di dalam kekecohan isu YB Datuk Nasaruddin Hashim meninggalkan Umno kita dapat mengesan sesuatu yang mengambarkan PKR Perak sendiri bergolak secara langsung dan tidak langsung.Esok Ketua Umum Keadilan Datuk Seri Anwar Ibrahim akan mengunjungi ke Bota Kanan.

Harap Datuk Seri Anwar akan menanyakan kemana perginya dua exco PKR menghilang semasa sambutan YB Nasaruddin ke pejabat MB semalam.Inilah gambaran apabila orang lain yang berusaha sapi dapat nama.Saudara Usaili yang berusaha keras menarik YB Nasaruddin pun tidak di jemput.Tanyalah orang DUN Bota siapa yang tak kenal Hj . Usaili dari wakil rakyat dulu sampai sekarang tetap mengutamakan parti dari kepentingan sendiri.Wakil rakyat orang mati dan wakil rakyat orang kawin mengambarkan betapa mesra rakyatnya beliau.Teman kawin pun dia datang hehehe...

Rakyat melihat dan tahu susur galur perkembangan PKR Perak,siapa yang kuat dan bagus buat kerja telah ramai di ketepikan.Teman bukan ahli PKR mahu pun PAS tapi tahu akan talam 18 muka dalam PKR Perak.Budaya cantas mencantas di bawa dari Umno.Harap Datuk Seri Anwar menilai dari pelbagai sumber dan jangan bersandarkan kepada orang sekeliling sahaja.2 exco dari PKR telah gagal menjalan tugas,untuk PRU akan datang carilah golongan yang codek sikit ilmunya dan mulia sifatnya.PKR Perak telah membuang ahlinya yang berkemampuan dan mengambil mereka yang pandai membodek seterus mengutamakan kepentingan peribadi.

Lihatlah AMK Perak bergerak bertopengkan AMK dan berusaha melahap apa yang boleh membuncitkan perut..bukan semua AMK Perak tapi ia semakin membarah.Bagi peringkat negeri terlalu perlahan program yang mendekati masyarakat.Harap dalam ceramah malam esok Datuk Seri Anwar bagi teguran sedikit buat PKR Perak.

Kita jangan hanya dilamun mimpi indah dengan kemasukkan YB Nasaruddin,kerana dua exco ini tiada semangat pakatan rakyat.Yang betul-betul kuat PKR telah keluar jadi bloggers macam MSK dari Perak Express...otaknya jauh kehadapan memang express tak terikut deme...penyudahnya kene humban oleh PKR sendiri.Udah menjadi satu kerugian..kita kena berjuang demi kepentingan ramai bukan sendiri...

Teman bukan nak kempen untuk Hj . Usaili dan Mat Saman Kati,tapi itulah antara contoh-contoh insan yang berguna untuk rakyat..banyak lagi yang memerap dalam dan luar parti..malas nak turut serta dalam kepartian kerana masalah dengki mendengki ni masih subur dalam ahli PKR yang beranak di dalam Umno dulu..

-Telok Bakong Online

10 comments:

Anonymous said...

Kalau dalam PKR Perak ada masaalah, itu adalah berita yang menarik. Sekurang-kurangnya ahli UMNO tidaklah terasa sedih sangat diatas kehilangan Nasaruddin Hashim.

Sekurang-kurangnya kedua parti ada ruang untuk mengalahkan antara satu sama lain. Macam ini baru best. PKR bertambah kuat, UMNO jangan tumbang.

tok iskandar said...

Kenyataan terbaru Tony Fernandez kesilapan terbesarnya ialah menaja team MyTeam sehingga ramai yang menyangkakan Khairi memiliki saham di dalam Airasia.

Tok tengok Tonypun cuba main wayang dengan rakyat.Kau tak bayar lagi cukai RM150 juta LCCT di Sepang tu apa citer?

Ini nak bodek pulak Mukhriz asalkan kau dapat restu ayahnya bina satu lagi LCCT di Labu.

Tok tak tahu siapa yang jadi si Labu.Tony,Mukhriz atau Khairi.Dulu Tok pernah juga naik bas Labu Sendayan.

SPRM cuba kau siasat si Tony ni.Siswazah yang hutang beribu ringgit sampai keluar surat khabar tak bayar hutang masa ambik degree,apa ke halnya dengan si Tony ni?

Tok nak nasihat sikit kat Khairi.rakan karib kau satu persatu meninggalkan kau termasuklah Saifuddin dan Ismail Sabri.Kaupun paham dalam politik kawan dan lawan tak kekal.

Sekarang ni kau ada satu lagi peluang,ajak member kau yang tinggal join Pakatan Rakyat....Kita kasi gegar BN sampai Najib masuk gebar nyorok belakang Rosmah.

iam_khufu said...

kalau macam ni tak de beza la UMNO dengan PKR.

Anonymous said...

ala..takkan le mike orang telok bakong tak tau, atau buat2 tak tau. Yang merosakkan PKR Parit tu kan ke orang TELOK BAKONG sendiri. cuba tanya penerima rasuah seks zul hassan dan adiknya ikram. Masa pilihanraya dulu deme kemana?

ayor lemuju said...

Perlu diingat, PKR adalah parti serpihan UMNO. Yang busuk-busuk dalam UMNO semua keluar untuk membentuk PKR. Daripada Ketua Umum hinggalah yang terbaru, Dato' Nasa. Kalau ada lagi yang busuk dalam UMNO hendak keluar menyertai PKR, silakan. Dan UMNO menyambut baik ahli-ahli PKR dan PAS yang dah sedar, insaf dan bertaubat, untuk kembali ke pangkal jalan, iaitu UMNO.

IMRANI said...

Hangpa jangan dok buat kecoh...rundingan peringkat tertinggi telah diadakan . Hj Usaili cool aje, kome pulak yang lebih-lebih kecoh....tapi hang tulis ada stail tersendiri...belasah dulu kemudian cover-line. Macam ayat kat bawah ini...dalam lain perkataan hang ada bakat jadi perunding.

Teluk Bakong said...

Hang baca le masa kes Sedekah seks meletup TBO kutuk habis2an..bukan kira sape sekmpug ker ijak...baru telus...aku masukan utube lagi video depa kat courts...

Malam jumaat ni rilex sket..asroll said...

selamat malam semua..macam biasa..
malam malam ni aku akan buat pendedahan untuk MOHD FAUZI

penakut jugak ngko ye..sampai picassa web tu semua ko buang..

cabar lagi orang .... hehheheheh

aku tunggu ko punya scan kertas UNDI tu ..

http://picasaweb.google.com/poji2ya


kakakakakakakaka

aku ikut ngko gelak je

kakakakakakakakka

http://3.bp.blogspot.com/_2pBFabFf0pc/SWmFclEF6-I/AAAAAAAAAiI/9ZjlXT8UM4E/s400/DSC02071.JPG
http://2.bp.blogspot.com/_2pBFabFf0pc/SWmNg1fb9II/AAAAAAAAAiY/2W9FYxLVa4w/s1600-h/DSC01979.JPG
http://2.bp.blogspot.com/_2pBFabFf0pc/SWmNQdahHCI/AAAAAAAAAiQ/heKn2VxSldU/s1600-h/DSC01951.JPG

Brader Lekir said...

ha ha ha...
bleh ker engko ambik gambar kertas undi???
setau aku, enpon, kemera tu semua tak leh bawak masuk... ker engko buat sendiri kertas undi tu???

bangang punya perisik lucah...
kan sekarang dah susah...
hah hah hah...
aku tgk jer la telatah ko nie skrg...

ko siap apdet blog ko..
ko taruk banyak2 content..
supaya org lain tak baca post si Adik Jebat tuh...

Adik Jebat ni pon satu...
len kali kalo nak dedah tuh...
dedah kan la semua..
nie satu... satu...
penat aku tunggu...

aku siap print skrin lagi..
saper2 yg tak puas hati..
nak tengok apa yg Adik Jebat post yg telah di delete oleh perisik lucah A.K.A Fauzi neh...
bleh request kat sini..

nanti aku upkan satu blog..
aku letak semua print sekerin tuh...
heh he he..... :D

Anonymous said...

maap,.mencelah sket,.
sapa TKM Penang yg baru setelah Ahmad Fairos dijatuhkan????