"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, February 01, 2009

JOM FLAG!!!Lagi Blog Hina Agama Islam - malaysiakin

Reactions: 
Kemaskini 11:35 am

Klik di[sini] kemudian flagkan blog tersebut beramai-ramai. jangan bagi can..!

Yang ni pulak susah sikit nak flagkan pasai dia pakai domain... tapi x pe... kita ada cara... sedang diusahakan.

*terima kasih atas maklumat karim pisang.

3 comments:

Anonymous said...

Perisik rakyat,

Kes ini kau kena hantar kat JAKIM supaya dia orang tahu apa yang sedang berlaku dalam dunia blog. Ini tugas dia orang, kita cuba bantu saja.

Kalau kita lebih sibuk dari dia orang, nampaknya dia orang makan gaji buta saja.

Tunjukkan juga pada menteri islam hadari agar dia boleh keluarkan fatwa tentang blog tersebut.

Sehingga hari ini aku belum dengar JAKIM atau jabatan yang berkaitan dengan islam tambil kehadapan mempertahankan agama islam yang dihina.

Kalau JAKIM tidak bertindak bermakna sah orang yang bekerja didalam jabatan tu makan gaji buta.

Anonymous said...

Selama ini JAKIM x percaya bahawa ramai orang Islam telah murtad.Kerja mereka ialah menafikan setiap kali ada isu murtad. Dulu pun Mufti Perak dah bagi tau, tapi depa x terima. Bila dibagi jadi tokoh maal hijrah, Datok Mufti Perak pun senyap lah. Kerja JAKIM ialah membiarkan MURTAD bermaharajalela. Orang tolak hudud dia diam selamba jer, sedangkan orang yang tolak hukum tuhan dah jatuh Murta*d pun.

Anonymous said...

THE DAY NAJIB KILLED ZAKARIA DEROS

1.On March 8th 2008, Malaysia’s opposition parties had won unexpected victories in the states of Kedah, Penang, Perak, Selangor and PAS maintained Kelantan

2.The BN was in serious trouble and could not believe that the economic powerhouses of Penang and especially Selangor had fallen.

3.Zakaria Deros, the assemblyman who was largely faulted for Selangor’s fall together with Khir Toyo was informed of an emergency UMNO meeting on the night of March 10th 2008 at Najib’s house.

4.However on arrival, Zakaria was surprised to see that there was no one there except for him, Najib and his bodyguards. “Where are the rest?” Zakaria asked. “This is a confidential meeting between the both of us only” Najib replied

5.Najib, then Defence Minister, came straight to the point. Remember 13th May 1969, the incident that my father was involved in? I want you to start a similar incident in Klang. I will call in the army and impose emergency rule afterwards. If you agree, you will be rewarded amply; otherwise you will pay heavily for your corrupt deeds and for the fall of Selangor.

6.Zakaria in his loud and gruff voice not only made it clear that he will not be a party to a riot in Klang but also barked at Najib that he knows well that Rosmah pulled the trigger to kill Altantunya and Najib Oked the C4 of the body.

7.Zakaria further screamed at Najib that he will expose this to the public.

8.The enraged Najib instructed his bodyguards who set upon Zakaria and beat him up till he became unconscious eventually suffocating him by strangling and killing him.

9.The well oiled team covered up the entire incident as Zakaria having a heart attack at just after midnight March 11th 2008.

10.His body was quickly brought back to his mansion in Klang, and sent off for burial in Malacca by late morning March 11th 2008.

11.Corrupted to the core though Zakaria was, he saved the people of Klang from falling for Najib’s evil calling although his sons did try to start an incident unsuccessfully in Telok Gong. Zakaria however paid a heavy price. His own death. If his body was excavated, apart from the strangulation, the injuries include multiple rib fractures, punctured lung and a possible a liver tear.

12.The depth of cruelty and evil that both Najib and Rosmah bear is unknown to many Malaysians. The country is really entering a very dangerous period of its history. UMNO’s culture since Razak, has been that the end justifies the means. Malaysians will now have to decide how bloody this end is going to be.

Look here : https://mt.m2day.org/2008/content/view/17456/84/