"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, February 08, 2009

NAJIB PENGKHIANAT RAKYAT???

Reactions: 
Najib telah berjaya merampas kerajaan dari Pakatan Rakyat dengan cara yang tak disangka-sangka oleh pimpinan PR. Kesannya beliau telah digelar PENYAMUN oleh sebahagian besar rakyat Perak terutama yang menyokong pembangkang.

Benarkah Najib ini seorang Pengkhianat???

-Cabai-Padi

Muakhakhakhakhakhakhakha...!!!

3 comments:

Pewaris Melayu said...

pr dah kalah!! padan muka! bogkak lagi..
bubarkan pakatan rakyat

sah sah pakatan haram tak akan kekal lama!

Anonymous said...

ada C4 dalam hidung Najis ni.. tunggu masa nak meletup jer nih..

Anonymous said...

Bukan saja pengkhianat...dia ni perompak, pembunuh Altantuya, perasuah hakim & Sultan Perak. Nampak macam ganaz kan...tapi sebenarnya dia ni jenis takde telur...ngurat hantu kopek pun tak mampu...mampu beli je.