"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, February 08, 2009

The Prostitute of Jelapang

Reactions: 
Have a good look a the picture below, ladies and gentlemen. This …. is the face of a prostitute.

She may not be the prettiest lass in town…..heck…who am I kidding…she gives all the other good looking people from Perak a bad name…She just looks ugly. But don’t let her …not so beautiful looks deceive you. She is…the Number 1 prostitute in Perak.


She…my friends…is the lady who I had voted for in the recent 2008 General Elections.

She goes by the name - Hee Yit Foong.

But, for the people of Jelapang, she’s currently fondly referred to as … the Prostitute of Jelapang.

No one knows what’s the exact amount she received, but the Prostitute of Jelapang (PoJ for short) up there is rumoured to have received millions for her body…for her soul….making her..by far…the highest paid prostitute in Perak…Malaysia…South East Asia…and probably the world. One more thing Malaysians can be proud off. The highest paid prostitute in the World.

Malaysia Boleh!!!!!!

-perv

my apologies if you find this posting offensive. I honestly don’t care.

-zorro-unmasked

6 comments:

Anonymous said...

IPOH MALI ..... TALAK SOMBONG
HAAA.... DATUKSHIP WILL FOLLOW BY ALI RUSTAM AND THE GANG

Pak Oncu said...

apa ada pada PANG dan DARJAT jika perangai dan tingkah laku persis HAIWAN yg melata,,,,,,

BijanC4 said...

kalo camni prostitute...tak lalu aku...bagi free pun tak mo...uwekkk...

Anonymous said...

Macam ni pun Najib nak? sanggup bayar lak tu... Lantok kome ler Najib oii.. balun jgn tak balun..

Anonymous said...

aku nak nikah dengan andartu terlampau nih..
sebab di duit banyak...
rengkat pun rengkatlah..
janji boleh angkat...

Anonymous said...

Dalam politik, apa pun boleh berlaku ! Tu sebab orang politik tak boleh dipercayai sangat, tak kira lah apa parti sekali pun ! Pasal politik orang boleh gaduh laki-bini pada hal dua2 tu Islam kenapa ? Sebab POLITIK yang tak berlandaskan ISLAM !