"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, February 08, 2009

Sekitar Himpunan Kembalikan Hak Rakyat - malaysiakini

Reactions: 
Himpunan kembalikan hak rakyat memang telah menggamit kedatangan rakyat dari seluruh pelusuk Perak dan luar Perak ke residensi Menteri Besar...

Sekitar 9.00 malam

Sempat bersidang...
Dato' Husam Musa melawat ke bilik media...
Antara Gambar sekitar MAJLIS PERHIMPUNAN 100,000 RIBU.

-sya~reformis

3 comments:

cabaipadi said...

jangan lupa muat turun gambar najib yang terbaru dalam blog aku...sebarkan...ahahaha!

Anonymous said...

hm..elokla...dulu pas kata BN kafir...sekarang ni PAS+DAP+MAKHALSHAKTI+HINDRAF+PKR ape kebenda pulak mungkin dah jadi haram jadah kot...tak reti nak sebut dah perkataan yang terhebat dari kafir...dak pon haramzade...

KUAHKUAHKUAHKUAHKUAH

havoc said...

huuu...dah le takde nama..ketawa pun macam mamak kat pekan KUAH hehe..

memang le kafir..depa bukan islam..
cam hang dah le islam..hukum islam pun tak terima..semayang pun tah btul tah tidak..rasuah amik..bunuh orang...rampas kuasa..lebih kafir dari yg sedia kafir...soo KAPEERR...

hehe...Un-Muslim National Organ hehe