"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, February 21, 2009

Projek Pertama UMNO/BN Menjelang PRK Bukit Gantang - malaysiakini

Reactions: 
Turap jangan tak turap... lepas ni senang menteri nak datang bawk konvoi punggah duit juta-juta nak tabur dekat rakyat Bukit Gantang..!



8 comments:

cree said...

Senjata dan strateji lama.Kata dah buat post mortem.

Anonymous said...

dapat jalan baru, terima... dpt kain, duit, terima.. bab pangkah, sendr mau ingat... harap org bukit gantang bertindak bijak... teman pun org perak juga...

Lada said...

Wah.. tak sabar nak dapat jalan baru..
Turap sampai depan pintu rumah aku no...
Kg. Jalan Baru, Changkat Jering..
Alah.. dekat2 rmh abg mat jailu tu..
Turap, jgn tak turap..

paloi bin mulau said...

kes mcm ni senang je nak bgtau rakyat. tu bukan amno buat. tu memang kerja kerajaan malaysia. jkr adalah agensi kerajaan malaysia.

jkr bukan dibayar oleh amno utk turap jalan. memang tanggungjawab kerajaan maan2 dlm dunia ini utk bagi kemudahan asa yg baik pada rakyar seperti air elektrik jalanraya sekolah hospital dan lain2

Anonymous said...

orang berbudi kita berbahasa...bukannya macam ajaran pakatan tipu rakyat...11 bulan perintah tanpa bawak ape=ape kemajuan...cakap cakap kosong saja....yang ade nak kereta baruuuu...99 tukar 999 pada yang dipilih..tutup tadika...bila dah hilang kuasa ....baru nak merayau-rayau tabur janji lagi....janji palsu..seksanye hidup dalam pemerintahan pakatan tipu rakyat.

Anonymous said...

aslmkum...bila lah yb kt dun kawasan aku nak mati ni...uhuhu...bolih lah turap tar jln yang rosak dan tabur duit....hehehe....berdoa lah korang kalau nak mcm2...hehe

أبوالمعالى فائق said...

http://lokmetaesh.blogspot.com/

Anonymous said...

ni keja orang amno dah takde jalan lain bukan jalan aje semua diorang nak buat bila ada prk di mana-mana..semua menteri turun termasukla puteri amno dok tayang bontot...mengilai manja menggoda dari rumah ke rumah sampai atuk jiran sebelah umah aku pun yang dah berumur 78 tahun depa puji macam muka antonio banderas apa ke jadahnya nak raih undi..???masa ni kita akan tengok yb amno turun dari umah ke umah pakai baju buruk kononnya berjiwa rakyat...berkain pelikat berbaju pagoda..berteman nyamuk..tidur di umah orang miskin pigidah ...pelakon tamil vadevello lagi jujur daripada korang yb Amno yang berlakon berpura-pura woii samdol Amno sekelian....kalau takat turap jalan masa pilihanraya...kerajaan pot pol di burma pun boleh buat piraaah mabukkkk...