"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, February 21, 2009

Sekitar Program MB Nizar Semalam - malaysiakini

Reactions: 
Pagi kelmarin jam 5:30 pagi kami gerak ke Jeti Lumut. jam 8:00 pagi sampai sana... lepak pekena nasik lemak... MB Nizar sampai dekat Jeti jam lebih kuraang jam 8:45 pagi... disambut oleh sahabat-sahabat dari Manjung, Pangkor dan lain-lain (aku tak ingat semua).

Aku nak cepat... nak pi rumah MB Nizar sat, ada program dekat sana pagi ni. hangpa tengok dulu gambo-gambo yang aku sempat update ni...





Macam biasa... meh skodeng gambo-gambo lain dekat [sini].

Gambo-gambo lain ada banyak lagi tapi aku tak sempat nak update lagi buat masa ni... program semalam lepas pi Pulau Pangkor, sambung dekat Manjung, lepaih tu dekat kawasan Bukit Gantang... oit... gambo dekat Bukit Gantang banyak... pengunjung pun ramai.

Karang aku update... chiao..!

3 comments:

mulutbecok said...

Desakan untuk anjuran perhimpunan !
Desakan ini dibuat terhadap pemimpin PR mengadakan perhimpunan besar besaran menerangkan isu semasa yang berlaku terutama dalam usaha BN untuk merampas kuasa di Perak dan Selangor. pemimpin PR yang terdiri dari PAS, PKR dan DAP di minta memberikan fokus.

Cadang perhimpunan - Stadium Shah Alam.

antara perkara menarik untuk di ceritakan
1. Sejarah derhaka UMNO dan perubahan Perlembagaan oleh Mahathir
2. isu pemimpin UMNO yang tendang pintu istana - klik sini
3. Peristiwa rampasan kuasa di Perak - klik sini
4. Agenda Rampasan kuasa di Selangor

tetamu yang mesti hadir perhimpunan tersebut
1. DS anwar ibrahim
2. DS nizar
3. Lim Guan Eng
4. Dato' Harun Din

permohonan ini diminta oleh para penyokong dan rakyat di akar umbi yang perihatin kepada keadaan semasa.

Anonymous said...

tak mahulah lagi aku terbabit dengan rancangan nak menipu rakyat....

kafe kenyalang said...

kau tu yg menipu diri sendiri..BERSUBAHAT DGN KEBATHILAN..