"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, February 21, 2009

Perak Huru-Hara..? - malaysiakini

Reactions: 
Aku baru bangkit tido, amik handphone aku tengok sms berbakul-bakul... ramai sms aku mintak tolong update berita dekat sini, tah mana depa dapaat berita habaq Perak tengah huru-hara aku tak tau.

Ni nak bagitau... suasana dekat sini ok. tak dak huru-hara, tak dak kacau bilau... pagi ni ada majlis doa selamaat dekat rumah rasmi MB kalau tak silap aku... MatSamanKati dah gerak ke sanaa, ni aku pulak nak pi sana jugak...

sementara tu hangpa lepak dulu... semalam tak dapat nak update berita pasai Celcom BerukBand buat hal... pagi ni baru ok...

Sebelum aku ciao, aku update sikit berita pasai aktiviti MB Nizar semalam... hangpa tunggu sat...

Perak ok... tak yah risau, yang huru-hara cuma puak-puak yaang buat berita palsu konon Perak huru-hara...

1 comment:

Anonymous said...

...tulah ceritanya ...pakat-pakat nak tipu rakyat kononnya huruhara...yang aku tau huruhara nak pindah keluar keluar dari rumah mb.....