"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, March 18, 2009

GOMO: Sebelum Dan Selepas... - malaysiakini

Reactions: 
Aksi GOMO ketika dia mencabar cyberboron untuk berdebat dan juga aksi GOMO setelah cyberboron menyahut cabaran GOMO untuk berdebat...

Semoga terhibur..!
coward Pictures, Images and Photos
Kesiaaannn... buat malu BPN je...

Aku baru je nak buat posting konon nak panggil GOMO "ayam"... tapi bila aku tengok ayam lagi berani dari GOMO, langsung kensel... korang agak apa panggilan paling sesuai untuk GOMO...???

22 comments:

GOMO said...

SALAM...
HUA..HUA..HUA....

EMMM JAWAPAN KAN SUDAH DIBERI...
SO 20HB SEHINGGA 06.04 KITA SIAP SEDIA...

JANGAN LUPA JEMPUT ADIK SYA YE...'
SALAM....

Anonymous said...

larai-lanun darai.


matstim.

Anonymous said...

cantik.. kasi hantam satu kali tgk sapa yg kena..

Anonymous said...

Salam sahabat, nama yg sesuai utk Gomo adalah anjing kurap, sekupang pun tadak nilai...wakaka...

zali said...

dalam hal ini saya tanpa ragu-ragu dan dengan sepenuh jiwa akan menyokong barisan blogger network bagi menentang gomok sontot dan lembunya dari bpn [barisan penjilat najis]

gomok sontot dan lembunya harus disumbat mulutnya dengan najis mereka sendiri kerana telah sekian lama membuat onar di alam maya.

saya memang tak pernah setuju dengan gomok sontot dan lembu bpn ni...

Anonymous said...

pertama kali dalam hidup, aku sokong zali weh..

Anonymous said...

zali oh zali... moga ko terus di beri hidayah oleh allah taala..

Anonymous said...

Salam sahabat, patut lah pagi ni ujan lebat kat Port Klang, rupa2nya aku kena tiket loteri dari zali. Apapun syabas. Inilah pertama kali ko dapat penghargaan dari blog PR.

chot said...

hehehe

bawak datang jelah...

setakat gomok sontoloyo dan pak ucunya

biar aku setelkan

hahahahahaa

bangang gomok sontoloyo

ko ni joki kuda longkang ke?

Anonymous said...

Salam sahabat, ini adalah dailog bagi gambar diatas "wacaa....wacaa... ooi tolong.....tolong..... gomo kena kejo ni" ingatkan handal sangat gomo ni rupa2nya mat bacul..wakaka

chot said...

gomo sontoloyo

ko kalau setakat anjing upahan toksah ler...

kehidupan ko di ajar oleh umno ko

kalau di beri makan...maka makan le kamu..

kalau di ajar menyalak...maka menyalak lah kamu

kalau di ajar duduk...maka duduk lah kamu...

sama jugak kalau aku gelarkan ko askar upahan...

persis gurkha pada zaman perang dulu...

di bayar gaji untuk mempertahankan negara org lain...

di bayar gaji untuk membuat onak2 bangang...

memang le aku tau puak2 umno suka buat onak...tp tader le bangang cam penulisan ko ni..

so kalau nak jd bangang sekali pon...biar lah ada klasssss
baru lah mantop

lu pikir lah sendiri

bangang...

umno_sarkes said...

hahahahaha... tgk budak ngan ayam tu.. bukan gomo je mcm budak tu... parpu kari pon sama..

Anonymous said...

Kami akan sokong blogger pakatan rakyat...Abg MSK,SYA,Albanjari...
pastikan depa x blh jawab apa2pn. dan terkedu. tapi kn stanby lebih org kuat kita krn takut geng PUKIDA dok mai buat kacau plak..

karim said...

Aku sokong bloggernet!!
LAWAN TETAP LAWAN!

maun said...

GOMO mencarut pandai le dia..tak ada akai punya pencacai tu..

Anonymous said...

Salam...
Saya ni org melaka.. Kamu cakap la kat mana saja kamu nak debat, patah sayap bertongkat paruh, patah paruh bertongkat dagu, patah dagu bertongkat kuku... saya pasti sampai insyaAllah...

Tu ari tgk masa sesi cabar mencabar dlm blog, beria benar blogers2 bayaran umno ni. wah..ini sudah bagus..Terfikir jugak dlm minda saya. perkara apa yg nak dihujahkan oleh mereka nanti? belum ada sejarah pemimpin umno sekarang ni berani nak berdebat secara terbuka. klau ada pun si sabry cik tu la.. sebelum berdebat siap kata sanggup letak jawatan sebagai menteri klau dia kalah. bila dah berbuih2 mulut xleh nak jawab soalan, start la maki hamun jer yg dia tau. menghentam secara peribadi. fakta ntah kemana. tu pemimpin mereka yg bertaraf menteri tu. pun sampai sekarang x letak jawatan pun. dah dasar org umno.
Ok.. utk blogers pencacai tua pengangkat najis umno ni plak. x kiralah walau selama ini mereka hanya tahu maki hamun saja pun. tulisan yg langsung x berfakta. ingatkan betul2 la mereka berani. lebih berani dan bijak dari pemimpin2 dan menteri2 mereka ni.. rupanya hampeh... lemah badan gua...
Aku rasa hampir terbukti yg bloger umno yg nampak mcm ada 2-3 org ni hanyalah sorang jer sebenarnya. tapi mengendalikan banyak blog. tu x kira lagi anonymous yg terpaksa dibuat2 tu. Aku x dpt nak bayangkan si pengendali ni. berpeluh2 ketiak dia nak menaip sorang2. nak menepis dan memaki hamun sorang2. Apa nak buat. dan umno bayar, kena la jugak buat. cari makan beb.. apa nak kira halal haram. So aku rasa.. mati hidup balik pun mmg x jadi la debat ni nampaknya.

(Hassan rahman ADUN sg.rembai

meredahbelantara said...

- berani apanya..dia punya kepala kata nak berdebat guan ym ja..apa kejadahnya debat cam tu...budak budak sekolah je yg debat guna ym ni..ada akai ka....apa la...nampak sangat la..penakut..kalau dah boss penakut anak anak buah lagi la pengecut mhuahaha.....

Komen PPC-
Apa pun kita tak akan gentar dengan tindakan mereka. Malam ini juga saya mencabar mereka untuk datang melalui YM dan semua diminta add email saya di bawah.... Semua tak kira blogger atau orang biasa boleh sertai dan lebih bagus nama nama yang mereka cadangkan hadir dan menjawab bagi setiap hujah dan jawapan yang diberikan...Kita berdebat dengan rasional di Yahoo Messenger dan saya akan buka conference selepas mereka addkan YM saya berikut

panglimaperangcyber@yahoo.com


Apa macam ? Ada berani kita jumpa malam ni jam 9 malam !!!!!


Salam perjuangan dan pastikan semua hadir sama sama melihat komen2 yang akan dikemukakan semasa debat malam nanti..



*** artikel terbaru panglima isu debat BPN dengan BNM malam ini..

Anonymous said...

gomo aka bapuk keris!!!hwehehehehe

Anonymous said...

GOMO.....PI SETAN DGN KAU
ELOK LETAK NAMA KAU NIE....

KELAPA KOMENG...

hhahhahahhahhaha
hihihiihihiih
heehhehehehheh
ohhohohohohooh

Anonymous said...

Jamil Ismail @ Jamil Kucing, pemilik blog http://bbcatlover.blogspot.com/ rupanya musang berbulu ayam.. terbaca pendedahannya di http://jamilkucingpondan.blogspot.com ... patutlah blognya dipenuhi artikel dari blog orang lain (ciplak@tanpa rujuk) dengan maki hamun dan sumpah seranahnya, rupanya dia tengah kegersangan... al batangi penjilat al juburi !!!

Anonymous said...

gomo ke gomoi......gomo bodo

Anonymous said...

meredah belantara...memang la sbb guna undang2 belantara...hahahaha