"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, March 05, 2009

Osman Jailu: Sirih Pulang Ke Gagang..! - malaysiakini

Reactions: 
Semalam aku jumpa Dato' Nasa di Ipoh. semalam jugak sebelum tu ada sorang kawan call aku infokan aku pasal Lajin Ayahanda PEKIDA.

Pagi ni pulak aku dimaklumkan yang Osman Jailu akan pulang dan akan adakan satu majlis sembelih lembu di Air Kuning, Taiping.
  • Aturcara Program Sirih Pulang Ke Gagang -
  • Program Mentambut Kepulangan Wira
  • Tetamu Jemputan : Kapten (B) Osman Jailu.
  • Tarikh : 11hb. Mac, 2009
  • Tempat : Akan dimaklumkan kemudian, tetapi disekitar Air Kuning, Taiping.
Wah sorang-sorang dah pulang ke kampung halaman.

Yang bestnya, penginfo yang khabarkan program Osman Jailu bagitau, majlis yang diatur untuk Osman Jailu bukan sebarang majlis. sembelih lembu bukan sebarang sembelih.

Itu adalah salah satu adat kemasukan dan penerimaan seorang ahli baru kedalam PEKIDA. jadi Osman Jailu dah memohon untuk menjadi ahli PEKIDA. lepas ni confirm makin lantang sebab setiap pergerakan Osman akan dikawal selia oleh para Ayahanda-Ayahanda PEKIDA.

Korang nak buat gila? jaga..! Ayahanda back-up ooo...!!!

Informer cakap, lepas ni Osman akan lebih gila babi lagi sebab geng-geng PEKIDA akan jadi pelindung kepada Osman Jailu..! Kabel besar beb..! Samseng maut..!

Jom ramai-ramai ke majlis kepulangan "WIRA"..!

"I don't need sex... the Government and the Police Fuck's me everyday..!"

17 comments:

mangchikla said...

Udeh jadi Pak Lurah gitu....

Anonymous said...

Kematian pasti akan mendatang setiap makhluk. Kehadirannya tidak bisa ditolak, meskipun oleh seorang Raja yang memliki kekuasaannya.

Anonymous said...

Udah le sembelih lembu tapi... dari hasilnya.... RM 50 juta ke? taubat le.
yang pondan berani tak bertempat tu jadi bodi gud pula Hoi renti je le.
Kalau dah gengster tu to sah nak berselindung dengan nama islam.
Aku harap mana-mana pa imam wali kati bagi je di orang jadi kaku macam tunggul kayu.

Anonymous said...

Lembu......

Ini kena bagitau MACC suruh siasat, diorang pantang pasal LEMBU ni...

cuping merah said...

ape la pukidaa ambik orang tk senonoh cam tu

Sakuragi said...

amboi, kenduri sakan nampak?

Anonymous said...

Tengok gelak pun tahu dah ini jenis spesis sapu dan telan segala menatang haram ni...takpe rakyat tak duduk diam hamgpa tunggu la pembalasan Allah..tengah ada jawatan ni boleh la UMNO layan hangpa...pukida jaga hangpa....tapi..bila dah tebungkang...kalah dalam pilihanraya nanti...umno jual hangpa macam jual suratkhabar lama aje...lelong....lelong...masa tu pukida pun tak nak jaga...pasal puak ni hanya jaga orang yang ada kuasa aje..yang dah takdak kuasa depa akan kata..adeiii..puki...daaaaa..acitt poraaahhhh.

Anonymous said...

hahahhaha.......apa sangat dgn pekida ni....kalau berani dtg sensorang lah nak gaduh mati...kalau ramai2 dtg pistol pun kalah....heheh...geng2 pekida ni dh mcm gengster cina dan india...ramai2 berani ler...sbb ilmu diorg sekadar baca muhkadam je...belum hafal dan paham maksud alquran....dahulu org pekida ni ramai duk kat masjid dan surau...sekarang ni kt kedai toto dan pusat hiburan....sbb aku kecewa dgn pemimpin pekida menerima kemasukan ahli yg tak tahu agama...ini adalah kenyataan sebenar....sapa ahli pekida korang paham je lah.....ilmu didada kalau tak cukup jangan harap menjadi anak jantan berlawan tanpa senjata...

Anonymous said...

PEKIDA..PEKIDA.. DULU KAMU DISANJUNG. KINI...HARI-HARI KENE MAKI.

Songkok Tinggi said...

Bang! kalau saya tak jadi Ayahnda, macam mana saya nak cari makan? anaknda saya ramai, mereka2 ni boleh tolong saya kutip "duit perlindungan" dari kawasan masing2. Kami bukan gangster, tapi sikit atas "Gangster Tai Koo Cheng". Kami kena buat provok sebab tu sumber income besar dari BERUKjaan. Perjuangkan Islam? hampeh korang! kami follow Islam Hadhari...Islam ni boleh buat separuh2, tu yang kami suka tu! Bab kepentingan kami, boleh ikut dan bab menyusahkan kami tak yah ikut...Alaa macam kami punya penaung lah! gosok2, peluk2 perempuan apa masalah.

Chow!
"Gangster Tai Koo Cheng"

dude...what happen!! said...

sembelih lembu atau sembelih dia woi...wakakakakaka...

Anonymous said...

PEKIDA = 3 KALER
Nak muntah aku tengok...,nak bela agama , bangsa & negara konon..LANCAU LAH LU..
Langakah mayat gua dulu lah..

Anonymous said...

dulu sblm masuk pakida jalan tunduk.. la da masuk alhi jalan mendada.. sbb "abg long" mai tolong kalau gaduh..... nak masuk junjung alquran.. da masuk kebanyakan hancus.....

Anonymous said...

eloklah dah sodar dari jadi pupet .yang masih jadi pupet tu bila nak sodar....ingatttt dah sampai masenya ....

Anonymous said...

PUkida ke pegi mam la dengan PUKIDA....

Anonymous said...

salam...citer2 psl pukida nie, aku google 1 website pukida KL.depa taruk gmbr TG nik aziz ngan ustaz harun din sbg penasihat agama depa.stau aku mushidul am dan timbalan xbabait ngan pukida.knp depa taruk nama n gmbr tok guru ngan ustaz harun din? jual nama oer sebagai penarik untuk perdaya golongan agama dikampung untuk masuk pukida?tlg siasat

Anonymous said...

sudah le pukida, sembeleh lembu konon... lembu pun lembu curi kat tepi jalan...yang tu nak bagi orang makan, makan haram tak jadi benda bagi orang pukida ni sama le dengan si katak lompat tu...