"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, March 05, 2009

Dato' Nasa Di Ipoh..! - malaysiakini

Reactions: 
Semalam aku MSK ngan Dugong Darat pi makan dekat Restoran Seniman, Ipoh. masa nak keluar, aku capai kamera kot-kot tengah jalan kang ada peristiwa menarik berlaku. MSK cakap tak payah la... nak pi dekat ni ja...

Jadi aku tinggal kamera aku.

Tanpa kamera, kami gerak...

Aku ngan MSK makan nasik lemak ayam masak merah ngan kopi "o"kaw, dugong darat bantai makan chicken chop ngan milo ais.

Tengah syok-syok makan, aku perasan ada sorang mamat sampai dengan 2-3 orang geng dia. aku tak berapa ingat. Dugong Darat nganga... "Dato' Nasa"... kata Dugong Darat.

Betoi la... aduih... kamera tak bawak pulak. cilako...

Alternatif lain... camera hp berkekuatan 2mp tapi x dak flash. ah belasah la...

Dato' Nasa datang ngan apa aku tak perasan. apa depa sembang pun aku tak dengar.yang aku dengar, dia order Tomyam ngan kopi "o".

Yang aku nampak sebelum tu, meja yang Dato' Nasa duduk tu dah ada orang tunggu. brader baju kemeja biru.

Apa Dato' Nasa buat dekat Ipoh? dia tak balik Bota ka?

Orang Bota standby kasut ngan selipar... tunggu kot-kot "wira" hangpa balik...

19 comments:

Anonymous said...

kesian aku tgk hampa

dato nasa org UMNO,.

menang kt bota atas tiket UMNO,.

awat dia xleh mai ipoh ke?

hang tu bila nk berambus dri bumi perak??

Topengperak_Xinwugi® said...

Anon 12:23 - aku akan berambus dari bumi Perak kalau Allah hantar utusan suruh aku berambus dari sini.

hang sapa?

Anonymous said...

bumi bulat,
tapi aku cari dalam quran, tak der pun bumi ni Tuhan dok bagi kat UMNO.

Surah mana agaknya?

Anonymous said...

wei topeng...jangan layan sangat ano tu..tu sure geng pukida...geng2 cam tu sama nasa tak leh baling ngan kasut@selipar...sula je terus.. takpon nak kena terajang dan pelempang 2-3 das...

chot said...

anom 12:23

wah bukan main sopan lg ko suruh org berambus...

hey sedara...ni cek nak habaq skets


negeri perak ni...bukan MAK BAPAK ko bayar sewaaaa laaaa

BANGANG!!!!!!!!!

geng kuda longkang tol ko niiiiii..

Anonymous said...

aku nak halau najib kalo dia datang perak....

Anonymous said...

tu mesti geng pekida..harap songkok je tinggi....akai letak kat kpla lutut...

opssss...geng pekida mane ade akai...

Anonymous said...

Dato' Nasa ni msti da plen nak wat 2...x blik bota sbb tkut dpat ksut free hinggap kat muka dia...ahahahahah

TakdeKhojeCariKhoje said...

ni ler jenih manusia yg takde khoje cari khoje tp syok sendiri. ceh...nak halau najib kunun. mkn minum sendiri pun tak lepaih masih mintak mentekedarah ngan mak bapak nak ckp byk lak. datuk nasa mmg umno so what??????? dia lompat saje2 nak memainkan korang tp yg budus korang ler mangkuk hayun!!!!!!!

Baju^putih/// said...

TakdeKhojeCariKhoje HANG PUN SAMA LA BODOH!!!! kesian la kat mak bapak hang yang melahirkan anak sebangang hang..isk.isk..isk..aku simpati kat mak bapak ang..dasar melayu bangsat!

Baju^putih/// said...

aku hairan kenape ada lagi melayu2 yang dok ikut parti umnono nih lagi, dah terang2 tak menolong anak bangsa,melingkup lagi ada la..

Anonymous said...

najib wajar dihalau kerana.... najib=najis
najis=najib

kebusukannya terserlah.....halau je gi mongolia....

penyokong umno lak mulut bau busuk...cam longkang terutama geng pukida....

aku nak tengok,najis tu sanggup dtg perak tak masa penamaan calon...

YB (Yang Bengang) said...

teman lak jumpa dia ngan tokeh balak kat medan kid kelmarin. Mat spring pun ada sama. pekena bubur kacang dan goreng pisang kat gerai mak cik rawa tu. em...sembang deras nampak mat spring. entah apa sembangnya dia. sesekali sambut talipon...sebuk betui dia.

Anonymous said...

TakdeKhojeCariKhoje sebenarnya dengki disebabkan tidak tersenarai dalam list orang2 yang bakal dibaling kasut...takpe,peluang masih ade wat ko...

kasut dah habis,cuma yang tinggal hanya bom c4...ko nak tak???

Anonymous said...

oii...kat sini lagi ganas sembang

sukeri said...

Anon 12:23,

woiiii banganggg.. ko ingat perak tu mak bapak ko yang punyaa????...

suka2 lu jer nak halau2 orang.. pi mati laa lu...

dasar melayu keparat..

sepat_ronggeng said...

Ahakssss....

Melayu keparat...Melayu Bangsat...

Semua ada.....kalau jumpa depan2.. sesama sendiri mau bertumbuk ni.. tapi brani ke..

Ahaksss..

Anonymous said...

kah...kah...kah umno

kah...kah..kah..yahudi

kah...kah..kah..najib

kah...kah...kah..olmert

kah..kah..kah..SAMA!!

Anonymous said...

alif mim nun wau....sarkisssssss