"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, March 05, 2009

Ketua PKR Bagan Serai Tidak Khianat..! - malaysiakini

Reactions: 
Dalam entri aku bertajuk "Ketua PKR Bagan Serai Khianat..? - malaysiakini", aku ada persoalkan kedudukan Ketua PKR Bagan Serai dalam kejadian berhampiran Bangunan SUK Perak. sebabnya hangpa baca dalam entri tu.

Lepas tu tengahari ni jam 1:43 PM, aku terima komen dari :

Anonymous has left a new comment on your post "Ketua PKR Bagan Serai Khianat..? - malaysiakini":

Haramjadahlah aku kalau aku sokong haramjadah.
sila klik:http://tankuda.blogspot.com/

Aku cilok kenyataan dari Tan Kuda dalam blog dia :
  • Aku bukan takut bergaduh sebab aku pun biasa dok dalam 3 bulan pasai katok orang UMNO (tangan dia patah). Aku keluar 30HB Ogas 2004 sehari sebelum DSAI dibebaskan. Kawan-kawan kata aku yang masok pi bincang pasai pembebasan DSAI. DSAI keluar 1 Sept 2004 (31 Ogas-Hari Kebangsaan).
  • Pendek kata bukan soal takut atau soal belot, cuba pikiaq kalau waktu tu terjadi pergaduhan. Rapatlah PR di kutuk. Aku cuba nak cari jalan supaya puak bengong ni tak rapat dengan budak kita. Aku sekat sambil tolak depa ke belakang sehingga pecah sekatan depa tu, barulah ADUN-ADUN kita masuk ke depan, jumpa sekatan Polis pulak.
  • Dalam dok kelam-kabut tu aku dapat juga sigung 3~4 kali diperut berok yang pakai kopiah hitam tu. Aku tak kenai sapa dia ni. Puak tak ada teloq ni berani pasai dikelilingi SB yang bagi aku SB ini sebahagian dari komponen BN. Seperkara lagi, aku nak bagi tau bukan semua pekida boleh di beli macam depa ni, bagi aku slogan "AMAL MAKRUF NAHI MUNKAR" hendaklah di tegakkan dan diamalkan dan bukan juga untuk dijunjung saja tapi untuk dihayati dan menjadi pegangan hidup.
  • Kalau depa ada ayah, aku pun ada ayah tapi ayah aku pesan jangan sokong orang-orang yang melakukan kerja-kerja munkar, tak selamat hidup, mati jadi hantu. Aku akan jaga pesanan ini sampai mampuih.
  • Wasallam
Jadi persoalan dah terjawab... terima kasih Tan Kuda atas jawapan tu. aku andaikan bahawa Hang adalah antara mereka-mereka yang mengamalkan "AMAL MAKRUF NAHI MUNKAR" macam yang hang sebut dekat atas.

Persoalan dah terjawab... tak dak lagi kekeliruan.

"I don't need sex... the Government and the Police Fuck's me everyday..!"

3 comments:

zali said...

bongok!

macammana boleh kata itu tan kuda
yang tulis?

kena sontot dengan pekida satu
hal...kena pulak sontot sekali lagi
dengan tan kuda talam dua muka...

tan kuda memang best la...

Anonymous said...

DEN KONAL BUDAK ZALI NIH.NAMO PONUH EH,ZALI BIN MAT SONTOT,ABAH EH,MAT SONTOT BIN MAT JILAT..NAMO OMAK EH..NURPUKIDA BT ABDUL KULUM..HAHAHA..KALU X CAYO,TANYO LA BDAK ZALI TUH..

dude...what happen!! said...

jgn dok pcaya awal2...kita bukan tau depa ni betoi2 sapa...pencacai dan penjilat kita tak nampak...depa ni amalkn ilmu ghaib woooo....wakakakakakaka