"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, April 08, 2009

Mekasih Mekasih

Reactions: 
Ha ni ha... dapat result 3 Pilihanraya Kecik lebih kurang jam 9:00 malam (tak rasmi), jam 10:20 datang geng dari jauh bawak hadiah...

Kah kah kah kah kah... Radik? hangpa ni tak mau kasi kami tidoq ka???

Kah kah kah kah kah...!!!

Mekasih-mekasih-mekasih-mekasih-mekasih...

5 comments:

Anonymous said...

hahaha...memang tak mau bagi hangpa tidoq..

-chaah-

kulopbesar said...

deme suruh kome berkoje aje kot kalau rase tak cukup kuat lagi mintak pil bik momma dgn albanjari ha ha

tok iskandar said...

Bukit Selambau lak.

Terima kasih kepada FRU yang mesra rakyat dan menghadiahkan kepaad mereka gas pemedih mata ketika nak dengar ceramah Anwar.

Kepanasan hati mereka dengan kekejaman polis jadi semangat untuk menolak UMNO-BN dalam kertas undi.

ceramah mamak memanda menteri pencen juga jadi punca kejatuhan UMNO-BN.Rakyat terutamanya anak muda memang benci kat pemimpin diktator ni.

ada ka dalam siaran langsung tv1,mamak memanda ni kata dia turun sukarela tak macam sesetengah pemimpin kena paksa baru turun.

era gerakan reformasi 1998-1999 yang disertai oleh puluhan ribu anak muda mendesak mamak memanda ni letak jawatan turut diketuai oleh zahid hamidi dan menteri pasola zambri yang akhirnya dimasukkan ke dalam ISA.Itu bukan kena paksa.

melayu umno mudah lupa termasuklah mamak memanda,zahid,zambri,ezam dan gerombolan-gerombolan yang telah belot hanya kerana mengejar kuasa dan wang ringgit.

tok iskandar said...

rakyat dah anggap najib boneka mahathir

jinbara said...

salam...
dugong hang nie btl 2 x bg kawan2 tido ka?apa2 pun terima kasih la sbb info blogger2 yg padat lg tepat...teruskan perjuangan anda...kirim salam pd kwn2 blogger yg aku kenal itu hari...