"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, May 06, 2009

Keputusan Perbicaraan Nizar Lawan Zambry - malaysiakini

Reactions: 
Aku dekat Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, Jalan Duta.

Ramai dok call aku tanya keputusan macam mana, ada jugak yang call dari jauh bagi tau UMNO habaq Zambry menang... menang kepala pak hangpa la...

Mai nak bagitau... Peguam Nizar, Sulaiman tak habis lagi sessi penggulungan macam mana hangpa boleh dapat keputusan?

Ni... selagi aku tak publish keputusan dekat sini hangpa tak payah nak percaya. karang hakim dah habaq sapa menang, aku bagitau hangpa.

Lain pada tu, semua cerita karut.

Tunggu...


1 comment:

Tinta Hitam said...

MUngkin betui menang la kot.Hakim dah tuli judgement dah..Tu yg UMNo bersorak tu..Mahkamah Malysia katakan..