"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, May 06, 2009

Nizar Lawan Zambry: Perbicaraan Disambung Esok - malaysiakini

Reactions: 
Hari ni tak dak keputusan, perbicaraan akan disambung pagi esok jam 9:30 pagi dan keputusannya akan diumumkan tengahari esok.

Harap Maklum.

Topeng Perak Melaporkan dari Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, Jalan Duta.

Dah, jangan dok kecoh-kecoh..! UMNO gila mana dok lebong kata Zambru menang tadi? amik nih...

Khak Ptuih..!

Dah keluar keputusan baru boleh kecoh..! paham..?

9 comments:

ANUAR said...

walaupun hakim kata zambry menang kes ni
maap ckp ler...
Rakyat Perak tak iktiraf lansung kemenangan beliau.
meluat lagi ada..
KHAK Ptuih!!!!

Anonymous said...

kita doakan sama-sama Agar Nizar menang dalam kes ni

Anonymous said...

tadi aku makan coki2..tiba2 teringat kat zambry kadiaq..apasal yek??...

CAKAP2BOLA said...

Kita doakan Nizar berjaya...semuga Allah bukakan pintu hakim2 ini mengadili kes ini dengan adil tanpa tekanan. Kalau sebaliknya bermakna akan datang, Raja2 boleh memecat mana2 MB atau PM...kerana kes ini akan jadi precedent..

Api said...

tu la ptg tadi aku dgr kat sinar depa kata BN dah menang...tu yang aku bengang tu

pengliporlari said...

jangan dengaq sinar..ni mesti minat abang jem ni

CUPING MERAH said...

mana boleh nizar menang..
mahkamah sapa pegang..
hakim sapa pegang..
klau korang rasa yakin nizar menang..aku doakan sekali ..tapi aku tak menaruh harapan langsung..TAWA HEBE kata ore kelate..

bodik said...

semoga kemenangan berpihak kpd nizar...insyaAllah,

Anonymous said...

CUPING MERAH said...
..TAWA HEBE kata ore kelate..

kalu cek mek molek pun tawa hebe..
meme ore hok buat tu tok lih gi..khehe skali skala beh jugok

i'm no king