"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, August 21, 2009

ATM: Penipu Akan Terus Menipu..!

Reactions: 
Semalam, Menteri Pertahanan Malaysia yang juga Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri, Dato' Seri Dr. Ahmad Zahid Hamiditelah respon kepada isu Kor Perubatan Tentera yang di"UMNO"kan dalam siri kempen Pilihanraya Kacil N11.

Beliau menjelaskan bahawa program "jiwa murni" itu bukan bertujuan politik. siapa disini boleh yakin dan percaya tindakan Zahid itu sedangkan beliau sendiri menempatkan Kor Perubatan Tentera dalam bangsal UMNO di depan Masjid Permatang Pasir.

Kalau tidak dengan tujuan politik, apa tujuannya..? Kami mempunyai bukti bergambar "UMNO bohong 1Malaysia, khususnya para penduduk Permatang Pasir sendiri...

15 comments:

Anonymous said...

mahfuz..

saye jemput askar tu,bukan nak undi spe2.. tapi nak tulung kau cabut uban tu!.. banyak sangat dah tumbuh

hari ni.. last cakap apa jua,esok ingat! dah poasa tiada rugi bersabar.. disini 1malaysia nak lihat kesabaran,keimanan dan kewibawaan para ulama2 pas

Anonymous said...

Apa ni ..tgk gambar tu ..ini orang cakap kalau dah dibuta tuli dan hati oleh fahaman nasionalis ..
kalau cakap amno bodoh nanti marah pulak..
Bulan puasalah bulan yg dinanti oleh pejuang Islam

Anonymous said...

bungkuih la UMNO.
UMNgOok..

matstimketum said...

jaid ehud nak tipu 1malaysia lagi! pencacai umno teruskan merapu.

Anonymous said...

Akhirnya... BN akan menang di situ dengan kelebihan majoriti 10 ribu....kah-kah-kah

murengan

Anonymous said...

zahid dah buat blunder , ,,
terpilih calun korup
berpeluh sebelah ketiak, kalau boleh satu batalion nak dibawa supaya boleh mengundi,..

lepas ni kena bungkus ngan bini rosmah si pp merah

oppss...

anti umno said...

Bawak kor perubatan mai semasa kempen pilihan raya. Letak pula dalam khemah yang penuh bendera kati, kemudian buat handbill berlambang dacing, guna puteri Umno buat hebahan kepada pengundi memaklum berkenaan rawatan percuma.

Calun Umno pula akan mai buat taklimat dan merayu undi. Kalau bukan kempen apa ke jadahnya....???

Hangpa buta perut ka...? Gaji tentera itu dibayar menggunakan duit hasil cukai rakyat. Bukan guna duit Umno.

Anonymous said...

apasal tak sebut nama masjid tu? aku solat jumaat kat masjid kg.sama gagah, aku tengok ada org UMNO edar risalah letak kat kenderaan lepas tu ada pulak org2 PAS pegi kutip balik dan buang risalah tu? Apasal depa ni takut sangat sampai sanggup buat lagu tu? org2 PAS lagi teruk, edar risalah dlm masjid.letak risalah PAS dalam bakul hijau kat pintu masjid....risalah tu pulak adalah fitnah memburuk2 kan org....ni apa cerita?

PAS lagi hina pasal menjerit2 tgh jln sampai aku nak balik rumah pun jammed. buat jalan depan rumah aku macam harta mak bapak dia punya. parking kat rumah aku lintang pukang sampai parking berbumbung kereta aku pun depa rembat.lepas tu buat bodoh je bila aku 'sound' siap ajak aku bertumbuk lagi..mamat tu bercakap pelat kelantan pakai baju PAS dengan lilit kepala DAP, PKR. aku pikiaq panjang je, taknaklah bergaduh dgn org yg bodoh tak reti bahasa!!!!kalu korang tak caya nanti aku letakkan gambar!!!

lepas tu siap kempen hari2 kat rumah aku sampai mak bapak abang dan dik-adik aku yg dulu sokong PAS pun dah menyampah dgn mereka ini. siap bagi kain telekung dan kain pelikat kat bapak aku. bapak aku kata tak sangka PAS dah begitu kemaruk.

mak sedara aku sebelah rumah lagi kesian. dia ni org PAS tegar dan bagilah depa ni org PAS dr Kelantan menumpang kat rumah dia guna dua bilik pasal bilik tu utk anak2 yg kadang2 balik kg. org PAS ni pengotor habis mak sedara aku cakap lepas tu buat rumah dia macam mak bapak PAS yg punya..mak sedara aku nak halau rasa bersalah tapi kini barulah dia tau betapa teruknya org2 PAS ni..dia lepas ni hanya berdoa supaya pilihanraya ni epat sikit supaya cepat sikit mereka ni berambus dr rumah dia!!!

Man
Kg.Tanjung Putus
Permatang Pasir

sapa tak percaya datang kat rumah aku sekarang tepi tali ayaq!!

bekas tentera said...

Dulu di permatang pasir puak2 UMNO mengkudakan tentera untuk membina "Jambatan maggi segera".

Kini di Permatang Pasir UMNO mengkudakan lagi tentera.

Belum pernah dalam sejarah aku...tentera di perkudakan oleh parti politik....tapi UMNO...memang CILAKA.

Betol2 pembawa sial...

Anonymous said...

umno mmg haram jadah,sial anak haram betui la,patutla muka zali aku jumpa hari tu mcm babi,rrupa2nya dia mmg dari spesis babi hutan

Anonymous said...

Tudia.... askar pulak masuk. dia ingat negara kita tengah perang dengan komunis kot. Itulah contoh menyalahgunakan kuasa oleh UBoNgok.
Sudah2lah tu..mane zali??? mamat Ngok dan buta tuli lagiiiiiii

kemboja said...

Cuba kita lihat apa bezanya:

1. Member aku yg masih dalam tentera bagitau bahawa ini semua adalah arahan daripada Menteri Pertahanan, Zahid Hamidi. Mereka dikehendaki membantu pemerintah utk PRK di Permatang Pasir dan ini dibuat atas arahan ketua turus angkatan tentera kononnya.

2.Muhyidin yasin telah mengarahkan pihak polis supaya menyiasat kes merosakkan kenderaan SPRM dengan segera.

3. DSAI telah disabit kesalahan dgn kes "RASUAH" oleh Petail dan Musang Hasang kerana menyalah-guna kuasa dengan mengarahkan polis menyiasat kes liwatnya. DSAI di penjara dek kerana kes tersebut.

Kenapakah Zahid Hamidi dan Muhyidin Yasin tidak dikenakan kesalahan kerana mereka berdua secara terangan telah MENGARAHKAN kedua2 badab kerajaan itu untuk tujuan mereka. Apakah mereka tidak menyalahguna kuasa...????

Kenapa polis double standard hahhhhhhhhhhh....???

Anonymous said...

Tak heran aku, puak2 UMNGOK nie memang suka menipu!! So kalau dah suka menipu dan munafik bukan ke NERAKA tempatnya!!sokong UMNGOK yang menegakkan kemungkaran, suka menipu rakyat dan memperbodohkan rakyat..Memang tempatnya NERAKA!!! betul tak Tuan Guru???

Anonymous said...

Askar2 nie bukan untuk tolong Barisan Najis sekarang...
Tapi adalah untuk tolong mengundi menangkan si Rohaizat yang dah tak boleh nak menang!!!

Anonymous said...

askar ni.. berkhidmat untuk kesihatan semua tak kira sape,penyokong pr@pakatan royan ke? sape ke.. maklum ler pakatan royan dah bawah penyakit selesma babi kat pp majoriti dalam pr ni kan smua nye kapir laknatul-Allah,yang makan si kembang idung tu ngok2