"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, August 21, 2009

Program Padang Bersama Calon PAS N11

Reactions: 
Petang hari lebih kurang jam 6:30 petang semalam berlangsung perlawanan persahabatan antara Kubang Semang FC menentang Pemuda Pakatan Rakyat & Bekas Pemain Negeri di Padang Bola Kubang Semang... tengok gambar sudah...
Siap sedia untuk sepak mula.
Bolos..! gol pertama dari Kubang Semang FC.
Cubaan yang dibuat oleh Pemuda PR gagal menembusi gawang gol Kubang Semang FC.
Ni main bola ke main selut..?
Debub..!
Hah... mai sapa nak bersilat... ini Tantawi tau..! jangan main-main..!
Team Power Rangers...
Ucapan ringkas dari calon PAS N11.
Antara yang hadir...
Bergambar kenangan.
Aksi terbaik dari calon PAS, Ustaz Salleh Man... Ur d man..!

13 comments:

UMNgOk said...

ni bagus ni... xtvt sihat ni...

Anonymous said...

harap semua pemain bayangkan bola yang disepak adalah parti UMNO...

Anonymous said...

bayangkan juga,.... bola yang digentel di kaki, dan diterajang dalam gol adalah
.....
.....
.....
....
kepala blogger2x pencacai UMNO,

sorrytosay69 said...

wakkakka....aku dah leh bayangkan...

Anonymous said...

Dan bayangkan juga bola yg disepak adalah parti pas hahahha sepak lagi....prittttttt (referee) bg kt merah kt TP coz main tipu dlm padang..klo da dasar penipu TP dalam padang pun ttp menipu hahhaha sepak..sepak....sepak....

Anonymous said...

Anggaplah bola tu parti umno..sepak jauh jauh biar jatuh ke pulau parti pengkhianat tu..

Anonymous said...

Peluh2 bawk g smayang ek..

Anonymous said...

anggap la bola itu parti pas....hadi tendang bg nik ajis,nik ajis rembat sampai ke bulan...al maklum la pas kan bulat mcm bulan...hhaahhaha

Anonymous said...

bola bulat mcm telo TP HAHAHHAHAH

Anonymous said...

Ni je ke yg datang time pertandingan 2....mak ai ramai nye 1..2...3...lor xsampai 5000 org...biase la puak2 ni klo bab tgk ceramah liar n demontrasi jalanan semangat la diorang nk datang tp klo program2 cmni depa suma xlayan hahhahahha

Anonymous said...

kalau UMNONGok organise.. nie .,,

tiang gol pun cabut lari, takmo bersubahat

Anonymous said...

Umno kalau bua team bola jahanam habis.Tak cukup dengan refree,lines man..budak kutip bola pun akan dirasuahnya.

Anonymous said...

apasal tak sebut nama masjid tu? aku solat jumaat kat masjid kg.sama gagah, aku tengok ada org UMNO edar risalah letak kat kenderaan lepas tu ada pulak org2 PAS pegi kutip balik dan buang risalah tu? Apasal depa ni takut sangat sampai sanggup buat lagu tu? org2 PAS lagi teruk, edar risalah dlm masjid.letak risalah PAS dalam bakul hijau kat pintu masjid....risalah tu pulak adalah fitnah memburuk2 kan org....ni apa cerita?

PAS lagi hina pasal menjerit2 tgh jln sampai aku nak balik rumah pun jammed. buat jalan depan rumah aku macam harta mak bapak dia punya. parking kat rumah aku lintang pukang sampai parking berbumbung kereta aku pun depa rembat.lepas tu buat bodoh je bila aku 'sound' siap ajak aku bertumbuk lagi..mamat tu bercakap pelat kelantan pakai baju PAS dengan lilit kepala DAP, PKR. aku pikiaq panjang je, taknaklah bergaduh dgn org yg bodoh tak reti bahasa!!!!kalu korang tak caya nanti aku letakkan gambar!!!

lepas tu siap kempen hari2 kat rumah aku sampai mak bapak abang dan dik-adik aku yg dulu sokong PAS pun dah menyampah dgn mereka ini. siap bagi kain telekung dan kain pelikat kat bapak aku. bapak aku kata tak sangka PAS dah begitu kemaruk.

mak sedara aku sebelah rumah lagi kesian. dia ni org PAS tegar dan bagilah depa ni org PAS dr Kelantan menumpang kat rumah dia guna dua bilik pasal bilik tu utk anak2 yg kadang2 balik kg. org PAS ni pengotor habis mak sedara aku cakap lepas tu buat rumah dia macam mak bapak PAS yg punya..mak sedara aku nak halau rasa bersalah tapi kini barulah dia tau betapa teruknya org2 PAS ni..dia lepas ni hanya berdoa supaya pilihanraya ni epat sikit supaya cepat sikit mereka ni berambus dr rumah dia!!!

Man
Kg.Tanjung Putus
Permatang Pasir

sapa tak percaya datang kat rumah aku sekarang tepi tali ayaq!!