"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, August 21, 2009

Tokoh Sasterawan Negara Bantu Kempen PR

Reactions: 
Cari lawan masing-masing di N11...

Rohaizat boleh memilih untuk berhadapan dengan bekas rakan kongsinya Yusri Isahak, Muhyiddin boleh memilih untuk berhadapan dengan Sasterawan Negara Dato' A Samad Said dalam isu PPSMI dan DSAI dalam isu pengkhianatan melayu...

Jangan lupa pula Zahid Hamidi boleh memilih sesiapa sahaja untuk menjawab isu penyalahgunaan ATM dalam kempen Pilihanraya Kecil N11.

Hisham Hunus Keris boleh pilih untuk menyorok di mana-mana lorong sekitar 1Malaysia... orang dah tau kau pengecut..!

9 comments:

Anonymous said...

Hisham Hunus Keris ----ni paling lawak !!!

sorrytosay69 said...

steady samad said...

Anonymous said...

BEREHAT SEKETIKA SAMBIL MELAYARI YOUTUBE!!!

http://sd-malaysia.blogspot.com/

-blog yg ntah ape-ape ntah.aku pn tergelak tgk gelagat penulis blog ni.
bole rohaizad di agung2 kn???

http://www.youtube.com/watch?v=Tgw-DgS13YE

-singgah2 la melihat rosmah part1 - part5.xpenah dalam sejarah bini PM masuk youtube sbb mengetepikan keluarga sendiri.sampai kn adik sendiri kena lari dari malaysia sbb xbole nk mencari pekerjaan di malaysia angkara rosmah!

TGK BINI NAJIB NI SUMPAH AKU MALU SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA>MUKA BINI KELUAR YOUTUBE CERITA PASAL XMENGAKU KELUARGA>MAKAN DUIT DARI SUMBER YG HARAM NI LA PADAHNYA>TGK MUKA PN AKU RASA NK LUDAH>

-ni lagi satu bala allah nk tunjuk.

kemboja said...

Auwww....Auwwww...Auwwww..!!!
Macam cilaka aje si Mulut besar (Hisyamuddin) tu bila bercakap....

Habis satu keluarga aku ketawa tiap kali bila tengok dia cakap...

Anonymous said...

ha3...menteri pelat nak sebut r pun tak bleh....mcm mana leh jadi menteri dalam negeri? aku rasa nanti polis tu kena jadi sida2 je...ha3

matstim said...

teruskan perjuangan pak samad, rakyat bersama mu. untuk hiburan ringkas tengok youtube , tajuk potong saga' dari siri 15malaysia.

Anonymous said...

Apa ertinya pemansuhan PPSMI jika dilaksana 2012. Berapa generasi nak kita korbankan. Kenapa 2012, apakah selepas PRU13. Takut kerajaan lain yang ubahnya.
Pendaratan yang lebut sesuai maka kenapa tak kita mulakan pada tahun 2010 untuk darjah 1 dan Ting. 1.

mewadaian

kemboja said...

Lepas ni berapa juta lagi anak2 melayu kita akan jadi mangsa kebodohan UMNO-BN ni...

Kenapakah tak di adakan sistem dua aliran macam di tahun 70'an dahulu.

Bukankah sistem dua aliran ini telah banyak di adakan di kebanyakkan di negara yg maju termasuk di Peranchis, German, Jepun, China??

Mungkin Pak2 menteri UMNO ini lupa kot bahawa depapun dulu datang dari sistem dua aliran ini.

Aku rasa kalau Pak2 Menteri UMNO ni dapat mengemaskinikan lagi sistem dua aliran ini, maka bukan sahaja Bahasa Malaysia dapat di jadikan tunggak bahasa malah pelajar2 akan daqpat membuat pilihan dgn rela hati memilih aliran mana yg mereka cenderung.

Betul2 lah Pak2 Menteri UMNO ni mudah lupa.

Anonymous said...

Teringat dak satu ketika dulu, kerismudin di boo dan di jerit dengan perkataan pondan oleh pelajar2 Universiti ketika dia hendak mengadakan satu ceramah.

Begitu juga dengan Zahid midi, bila pulang dari Sabah pada zaman DSAi di jatuhkan, terus belot dari menyokong Anwar bila dia kena ISA.

Jadi apanama kata, dua ekor manusia ni memang perangai pondan, mana layak jadi pemimpim Malaysia. Dia orang berani bila ada polis saja.

Nak jadi pemimpin besar mesti ada semangat juang yang tinggi. Bukan sekadar menjadi pemimpin dengan makanan di suap ke mulut atau bahasa mudahnya spoon-fed, macam kebanyakkan orang melayu specis umno.

Kalu macam ni mati hidup balikpun, orang melayu seperti melutut di tepi gantang.

Tapi Melayu jenis ni tak sedar diri, nak maju tapi masih memerlukan tongkat.