"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, October 05, 2009

N-31 Bagan Pinang: Azeez Kono Ghembat..?

Reactions: 
Petikan dari blog PEJUANG PRO DEMOKRASI

Ketika jentera BN dan PAS sibuk 'berperang' di pusat penamaaan calon PRK Bagan Pinang, saya terbaca dalam sebuah akhbar tempatan mengenai kisah seorang lelaki peniaga gerai dipukul kerana mengganggu seorang wanita peniaga gerai. Mengikut laporan itu, peniaga lelaki yang dipukul itu telah ditahan polis. Tetapi suami wanita yang memukul lelaki itu tidak pula dilaporkan ditahan. Malah laporan akhbar itu merujuk isterinya sebagai "mangsa", manakala lelaki yang dipukul sebagai "suspek".

Itu cerita yang saya baca dalam akhbar di sebelah pagi. Petangnya, saya terbaca pula cerita Abdul Azeez Abdul Rahim, Ketua Putera UMNO yang mendakwa dipukul dan diterajang semasa berada di tengah-tengah kelompok penyokong PAS di luar pusat penamaan calon PRK Bagan Pinang. Beliau mendakwa telah dipukul "bertubi-tubi" lebih 20 kali oleh sekumpulan individu seramai 9 orang yang tidak dikenalinya.

"Yang saya pasti mereka adalah penyokong-penyokong PAS. Pakaian mereka dari atas sampai bawah adalah pakaian PAS," kata Azeez kepada Malaysiakini.

Insiden Azeez dipukul itu menimbulkan beberapa persoalan dibenak saya:

i) Walaupun secara peribadi, saya tidak kenal Azeez yang berbadan gempal dan berkulit gelap menyerupai Mike Tyson bekas juara tinju berkulit hitam Amerika itu, tetapi kata orang dia ini jenis orang yang boleh tahan samsengnya. Bukan saja Mat Rempit, tapi mat-mat lain yang diragui latar belakangnya juga dikatakan merupakan golongan yang menjadi rakan karibnya. Jadi agak menghairankan bagaimana orang yang berperwatakan samseng boleh jadi mangsa pukulan?

ii) Saya juga hairan bagaimana ada orang yang begitu berani memukul si-gempal itu di tengah khalayak ramai. Biasanya orang akan berfikir 10 kali sebelum memukul dengan menggunakan buku lima sendiri mereka yang fizikalnya seperti Azeez yang menyerupai juara tinju dunia heavyweight itu.

iii) Bagaimana Azeez yang kononnya menjadi mangsa pukulan itu mempunyai masa untuk mengira jumlah pukulan yang diterimanya sebanyak 20 kali oleh 9 lelaki. Ini kerana mereka yang dipukul bertubi-tubi lazimnya hanya teringat uintuk mempertahankan dirinya sendiri saja dan bukannya sibuk menghitung jumlah pukulan yang diterimanya dan mengira berapa ramai orang yang memukulnya.

iv) Mula-mula Azeez kata dia tidak mengenali siapa yang memukulnya, tetapi lepas itu dia berkata mereka adalah "penyokong-penyokong Pas". Tapi itu tak apa juga. Yang lebih pelik bila dia berkata, "....pakaian mereka dari atas sampai bawah adalah pakaian Pas". Saya sampai kini masih tertanya-tanya, bagaimana rupa bentuk "pakaian Pas" itu? Berkot dan bertali leher seperti yang lazimnya dipakai oleh sesetengah pemimpin Pas atau berjubah atau berkain pelikat?

v) Jika benar Azeez dipukul, pasti ada sebabnya. Seperti kisah peniaga gerai lelaki di awal posting saya tadi yang dipukul kerana kacau isteri orang. Mana ada manusia yang tiba-tiba dipukul tanpa sebab? Mungkinkah mulut laser Azeez yang menjadi punca dia dipukul (jika memang benar dia dipukul)? Jika dalam kes peniaga gerai itu, polis menganggap wanita itu sebagai 'mangsa' dan lelaki yang dipukul sebagai 'suspek' mengapa dalam kes Azeez, polis tidak boleh mengkategorikan Azeez sebagai 'suspek'?

Tapi apapun, jika beliau memang sebenarnya dipukul, saya sangat bersimpati dengan Azeez. Dan saya akan lebih bersimpati jika ia cuma gembar gembur Umno untuk bikin gempaq seperti yang pernah berlaku dalam PRK di Ijok, Permatang Pauh dan lain-lain PRK sebelum ini yang polis telah tutup fail kerana ia cuma insiden ciptaan Umno untuk buat gempaq saja. Tambahan pula si-Azeez ni sejak lama dulu memang terkenal dengan perangai suka bikin gempaq termasuk isu Preston University dan Wilayah Arm (syarikat Sultan Selangor yang konon dibelinya).

Alahai Azeez.....ekau kono ghembat kek sapo oi...? Adoooi....nak tergolak den dongar ehh!!

51 comments:

AnaK BugiS said...

Seperti yang dijangka ler.. perang saraf oleh umno beermula dah.. secara logiknya kta biarkan si azeez tuh melolong sendiri.. tak pulak kuar statement dari si ismail menteri yang konon di lindungi oleh azeez mengiyakan plak.. kot ismail ni salah sorang yg pokol azeez gak.. hehehe

KEMBOJA said...

Sumber yg aku dapat dpd pembawa-ke-pembawa-ke-pembawa berita mengatakan si mamat ni (azeez) sehari sebelum penamaan telah membocorkan rahsianya kepada seorang rakan yg sekapal dgnnya ie mengatakan di akan dgn sengajanya akan berada di tgh parti pembangkan utk mengeTEST kuasa dirinya..kunun utk menunjukkan pada pemuda2 BN bahawa dia tidak takut kerana katanya in kubu kuat BN.

kah...kah...kah...Mat Black nak tunjuk power tak kena tempat....lepas tu TIMING pulak....nahhhh.. padan muka.. ambik hadiah kau.

Anonymous said...

patutnya terus hantar ke kubur..

Anak Lenggong said...

Aku pulak dengar si kemboja ni nak test dok kat dalam kelompok umno nak tengok dia kena rogol ataupun liwat ke tak..sebab bontot berkarat ..masa dia tunjuk kat nuar berahi..pun nuat tak berahi kat dia...kah kah kah..begini lah dakwaan pas..konon nya parti islamik tapi yang angkat kain tu...raba puteri umno dan tidur tengah jalan tu daripada kelompok mana..ni kelompok nik ajis orang tua yang telah nyanyok sebab dia kata kalau berpakaian tak melambangkan dia orang tu penyokong pas..so penyokong pas hanyalah yang bercop lambang bula di dahi jee..tul tak nik ajis oooiii

Anonymous said...

betul la…dia kena pukul teruk gila….ada dekat 50 org pukul dia sorang….ada yang sorang tu cekik leher dia…Dato azeez jadi hero sebab nak selamatkan dato sabri…tak caya baca post ni… http://baganutama.blogspot.com/2009/10/memang-benar-ketua-putera-umno-dipukul.html

KEMBOJA said...

Aku pasal Mat Black azeez ni dah muak dengar keSAMSENGANnya ni. Dulu dengar kata masa dia bawa rombongan Mat2/Minah2 rempit ke Lumut...habis jadi kacau bilau di buatnya. Kolam2 kat masjid/surau di harungnya oleh bebudak rempit tu dijadikan kan kolam renang...
Memang CILAKO betol la Mat Black ni.

Kalau ko orang nak tau tanyo lah tol2 siak kat sana..

Kesan CILAKO Melayu UMNO.

AntiBeerEnd said...

Salah sorang mat rempit yg buat terjun tiruk kat kolam masjid tu nama dia ANAK LENGGONG.

Mandi wajib lepas entot-entot ngan minah rempit... kah kah kah...

Anonymous said...

AnaKBugiS anjing kurap! berembus kau dari bumi malaysia ekau tu.. menyamar sebagai Bugis tapi jawa beret kongkang! keturnan pelarian..LANUN!

Anonymous said...

anak lenggong mewarisi gen kebodohan dari aziz gelap. Cuma anak lenggong tak ada PHD sebab tak ada duit nak beli.

PUTRA MERDEKA said...

salam,
haha ko orang ni jelas dah tersedak dan terdesak! ini lah kuda belang PAS, dah tak de isu, surat kahbar lama dah tak laku, isu pun dah basi, kepala dah berkarat sebab tu tak da idea, nak janji yang baru, janji lama banyak tak tunai so putar la mana yang boleh sampai 11 hb depan nih...nak janji pembangunan tak boleh sebab kelantan mundur dan kotor, nak janji membangun bersam islam tak berani sebab nanti kena kahak dengan karpal dan kit siang, nak larang arak nanti kena karate dengan ronie liew, nak haram bogel takut peminat eli kaki bogel tak sokong PAS, nak haram liwat takut tuhan anu-war aljuburi murka...so PAS buat ler apa yang patut.
tu yang ko orang berusaha tu...bagus usaha tangga kejayaan tapi usaha ko orang nampaknya tangga kemusnahan...Jahanam PAS!!!

KEMBOJA said...

Kelmarin Si Mat Black Azeez ni masuk TV steady ajo...bercakap mcm org sihat ajo.

Hari ni aku tengok tengkok dia dah berbalut...terbaring atas katil..

Wa main bola kena "strike" sampai terguling2 atas padang tarak apa2 pun.

Mungkin si Mat Black ni kena karate jepun kot....kah...kah...kah..

Mungkin lepas ni....tangan dia pulak kena balut...
Lusa...kaki dia pulak balut...
Tulat...mata pulak balut...
Tunggin.....balut semua badan...

Tuksah nak membuhong la wahai Mat Black....Mat2/Minah2 rempet boleh la hang kelentong

Anonymous said...

penyokong umngok selalu kutuk anwar juburi tanpa bukti.!
mahader jubur belakang saifool tak pa lar pulak..??

PUTRA MERDEKA said...

aha..orang UMNO ni memang tak reti membohong, tak macam ustaz PAS si gobala yang kena tangkap polis esok pergi mahkamah naik kerusi roda dan tangan berbalut, tak macam tuhan PKR ko orang si juburi yang sakit macam-macam tapi bila dalam bilik hospital steady jer, tak macam pembantu adun di selangor yang konon jatuh ditolak oleh sprm dll lagi ler...banyak sangat lakonan pemimpin PAS, DAP dan PKR yang memang tak tertiru oleh UMNO, itu sebab ko orang marah sangat dia azeez sebab dia tak berlakun dan btul-btul sakit, itu yang bengang tuh!!!tak pandai berlakun betul la!
Jahanam PAS!!!

Anonymous said...

apsal si mahadet jubur belakang saifool pandai lak berlakon cam takdak apa..!!?

Anonymous said...

Anak Bugis konon.
kekekekkekkakakakakak

Anonymous said...

Menjadikan benda yang salah, halal macam biasa kita berterima kasih kepada PAS dan PKR.

Betul tak Anak BugiS?

KEMBOJA said...

Memang betoi kata hang tu wahai Anun 329.

Melayu Umno yg kurang
ajar memang suka benda yg salah. Benda yg haram macam biasa saja. Lepas tu buat muka bodo aje...macam tak ada ape2...yg paling menarik...suruh rakyat undi dia pulak. Macam ISA SAMAD tu la...

Terang2 rasuah.....dah kena tangkap....dah kena denda....tapi buat2 bodo aje.

Jadi...sape2 yg mencalonkannya....yg menyokongnya....yg memangkah nye....terang2....bodo2 belake..


kah...kah...kah....

Anonymous said...

Mcm mana Ketua putera Umno xdak bodyguard ker????

Hairan bin Ajaib...

Bikin suspen je mike tyson ni....

KEMBOJA said...

Apo nak di kato Jang....
Sudah lama itu azeez tarak masuk TV....sudah lama tarak masuk paper....ini kali mau kasi gossip la. Kasi panas sikit....angkat publisiti la....

Dulu semua polis sudah kata itu club mat rempet boleh kasi susah sama polis...tapi....ini azeez sudah bangkang, lawan itu polis punya cakap.

So....ini kali wa dengar...ada polis yg sudah tepuk tangan pasal ini azeez. Manyak suka ini Mat Black sudah kena hantam..Ini Mat Black manyak lagak

mohd said...

alahaaiiii manjanya mamak sekor ni

Anonymous aka nuar berahi said...

biasala kena btg hidung sndiri mestila backup..kata org tu yg salah la bwt2 cite la
cuba yg kne pukol tu org2 dia mula la menyalak,megamok!!

Ajaran N.ajis ka itu
hahahahhahahahahahaha

Anonymous said...

hahaha...siannya mamak tu..awat tak pijak jer..kah kah kah..dasar bapok..kena sikung sikit nak mngadu..mana mmber2 PUKIDA ngko??kah kah kah..

KEMBOJA said...

LEPAS NI KITA TENGOK APA PULAK WAYANG PEMIMPIN2 MELAYU-UMNO YG KURANG AJAR TU NAK MAIN....


BUDAK2 KAT SINI PUN BOLEH TERGELAK TENGOK SI PELAKON MAT BLACK TU....BADAN SIKIT PUNYA BESAR KA...KENA PEGANG CIKIT DAH MENGADU...LPS TU CITA yg bukan2.

Wah....wah....wahhhhhhh

Memang padan la berkawan dgn si Hisyamuddin keris kontot tu

Wah....wah....wahhhhhh (1x lg)

Anonymous said...

Mamak kutty Azeiz ni memang lembik. Satu lagi dia kuat kelentong.

Azzez Sedara Zambry said...

Bukankah Azeez itu satu kawan dengan Zambry Perak ? Ada pertalian persaudaraan ker ..??

Dah ler saiz king kong dan berisi dan berinti lemak sapi cap kuda terbang, banyak orang sebenarnya ingat diani bantal, lalu depa ramai ramai pun ler pi peluk cium kat dia.

Manakan satu dua dah naik geram pasal makin peluk makin geram sebab macam dunlop pillow tapi yang nie kaler gelap punya bantal ler. Sebab bantal nie syok jugak kalau buat main tenyeh tenyeh, uli uli cam roti capati. ...eesh naik geram aku ..cam uli capati..

Nie ler lain kali jangan ler dok masuk salah jalan, kalau penunggang masuk jalan one way, polis pun bagi saman terafik. Nie dok cari nahas, sib baik, dunlop pillow masih boleh dipeluk cuma bau peluh hangit jer cam ikan kering jemur kat bawah matahari.

Dengar dah dihantar masuk ICU buat pemeriksaan dah....cukup lembut dunlop pillow ini...

KEMBOJA said...

BERIA2 BEBENOR SI MAT BLACK TU NAK MSK HOSPITAL.....KANG...TUHAN BAGI KERAS-KEJANG KAT SITU BARU TAU KAU...!!!!!!

Anonymous said...

Jangan doakan gitu. Dia belum lagi gi kempen.Kesianlah kedia. Diakan budak hingusan dan kuat merengek.

Anonymous said...

Time tue, Zambry patut turut berarak bersama Azeez, baru kita boleh yang mana klon dan yang mana Mickel Jeksen atau Mike Teson tiruan.

Anonymous said...

Ngaku Islam tapi perangai mcm iblis dan syaitan yang direjam. Ker memang tentera2 iblis dan syaitan...???

KEMBOJA said...

Dua2 jenis specis yg tak boleh pakai....

Di Perak...specis Mat Black yg KEMARUK kuasa...sanggup langgar undang utk rampas kuasa..

Yang si Mat Black Azeez ni pulak KEMARUK nak glamor....nak tarik publisiti...nak angkat nama sendiri...maka terpaksalah dia "berkorban" utk berlakon kena pukul.

Dulu2 dengar kata ada satu lagu popular..."10 budak hitam"

Sekarang....lagu dah tak ada...tapi ada cerita...."2 budak hitam "

Anonymous said...

Sekali sekala nak juga berlakun sakit macam si al juburi tu. heboh satu malaya...

Anonymous said...

siap keluar tv masuk hospital..hak tuihh..!!

yusof negeri sembilan said...

PUTERA MERDEKA dengan ANAK LENGGONG...aku tahu dari bahasa engkao berdua asyik mengutuk TUAN GURU NIK AZIZ ...kau berdua PASTI ORANG KAFIR yang faseh bahasa Melayu...berapa sen kau dapat UPAH dari Umngok nak mengutuk Ulama tak habis2...UMNO MENGUPAH ORANG KAFIR KUTUK ULAMA ISLAM...Wahai para bloger Islam sekelian...

PUTRA MERDEKA said...

itu kerja PAS la sof reti ngapirkan orang jer...dakwah jauh sekali..
Jahanam PAS

Asal said...

Buatlah apa-apa pun, kalau keluar dari mulut Umno ramai dah orang tak percaya, penipuan yang telah dirancang dengan perempit-perempit, kalau benar 9 pukul 1 tak boleh bangunlah jawabnya si Azeez itu, kecuali dalam badan dia ada litar bionik, tipu dan terus menipu dahulu kini dan selamanya seperti lagu umno di bawah ini:-

Bersatu kita bersatu
Dengan setia berganding bahu
Tipu terus menipu
Kita tipu Melayu

Bersama kita bersama
menjunjung hasrat semua
Berjasa pada kroni
Anak isteri dan bini

Lambang kita yang rebah
Dipandang keji dan haprak
Bersatu bersetia
Kihanat cogankata nya
Umno terus lara
Rompak rakyat Malaysia.

KEMBOJA said...

Putera Merde3ka yg tak Merdeka...

Hang boleh tak komen pasal calun hang tu...Isa Samad...

"Pasai apa hang masih nak calunkan dia...sedangkan hang tau di ni memang terang2 perasuah,,,++++???"

Tolog bagi komen cikit,,,,

Anonymous said...

Kalau jumpa ular dan mamak, pukul mamak dulu, sebab dialah ular dalam semak.

KEMBOJA said...

kU PERNAH DENGAR UNGKAPAN ITU WAHAI ANUN 650.....SIAPA HAHHHH

OH YAAAAAA.....ITU UNGKAPAN Dari SEORANG ADUN WANITA BN PERAK RUPANYA....

MEREKA YG MENGAJAR RUPANYA....

AnaK BugiS said...

Aku setuju sangat tu.. kalau jumpa india dengan mamak, rembat mamak dulu.. sebab dah jelas dari zaman kesultanan melaka lagi.. mamak lah yang merosakkan org melayu.. pasal tu lah sekarang mamak penuh dalam umno.. hehehe

AnaK BugiS said...

pada anony yang nak cari gadoh dengan aku.. lantak korang lah.. aku tak layan provokasi.. sebab prinsip kita berbeza,, hehehe

dulukini said...

kalau aku ade kat situ aku luku dan sigung aje mamat black tu. nak kelakar juga tgk muka dia mcm budak2 kekekke.

Kepada mamat MERDEKA:

boleh blah dengan parti rasuah ko.

Anonymous said...

AnaK BugiS pengemis! kat Malaysia.. pergi engkau jahanam! di Indon bersama gempabumi & tsunami dimakan BalaSyial...

KEMBOJA said...

bIASANYA KALAU mAT bLACK BERLAKON SAMADA EG DIHOLYWOOD MESTI DIAORANG BERLAKON LASAK2 PUNYA ACTION.

TAPI...DI MALAYSIA...FILM YG DIKELUARKAN OLEH MELAYU-UMNO NI JENIS MAT BLACK LEMBEK...CUIT SIKIT DAH MENGADU....LEPAS TU LEBIH2 PULAK ....

SBB TU AKU DAH PESAN....JANGAN KAWAN DGAN SI HISHAMUDDIN KERIS KONTOT TU....ITULAH JADINYA...
KENA SIKIT....AUWWW....KENA SIKIT...AUWWW...

perompak harta rakyat said...

PENDEDAHAN EKSLUSIF DARI PENYERANG DATO ABDUL AZIZ

UTUSAN MELAYU

6 OKTOBER 2009

Saya ahli PAS seumur hidup yang bernama Saifool Buhari Al-Suntuti Bin Najis Rosak ingin menbuat pengakuan terbuka kepada seluruh rakyat Malaysia terutamanya para pengundi Bagan Pinang bahawa saya dan 8 orang lagi sahabat PAS yang juga ahli seumur hidup telah diupah oleh Anwar Ibrahim sebanyak RM 1 juta supaya memukul, menumbuk, mengkarate dan menerajang dato' Abdool Azeez sebanyak 20 kali tepat tidak kurang tidak lebih supaya umno kalah teruk di Bagan Pinang.... Biarlah saya jelaskan secara terpeinci cara-cara serangan yang kami lakukan....

1) 5 kali saya dan 8 orang kawan saya tumbuk di perut sehingga mengakibatkan kedua-dua buah pinggang beliau gagal berfungsi.... masa depan beliau kini amat gelap kerana terpaksa bergantung hidup pada mesin dialisis.......

2) 5 kali saya dan 8 orang kawan saya karate dibahagian tengkuk mengakibatkan tengkuk beliau patah dan terpaksa dibalut dengan alat penyokong tengkuk untuk mengurangkan kesakitan yang amat sangat pada bahagian itu...

3) 5 kali saya dan 8 orang kawan saya telah menendang bahagian mulut sehingga mengakibatkan beliau pening-pening dan loya tekak rasa nak muntah macam ibu-ibu yang sarat mengandung...

4) Dan akhir sekali kami bersembilan menerajang kedua-dua belah kaki dato Abdul Azeez juga sebanyak 5 kali hingga mengakibatkan beliau lumpuh dan mengalami kecatatan kekal seumur hidup iaitu tidak dapat berjalan buat selama-lamanya dan terpaksa menggunakan kerusi roda untuk bergerak....

Jadi semua sekali 4 Teknik Serangan x 5 Jumlah Serangan = 20 kali pukulan total... dan ilmu kebatinan yang kami pelajari dari Hadi Awang membolehkan mangsa serangan kami mengalami kecederaan serius selang 24 jam.... ini amat penting kerana kalau mangsa mengalami kecederaan on the spot, kami mungkin disumbat dalam ISA....

Tujuan kami membuat Surat Pengakuan Terbuka ini adalah untuk mendedahkan siapa dalang sebenar kejadian memukul dato Abdool Azeez ini... Tak lain tak bukan sapa lagi kalau bukan Anwar Ibrahim. Sekarang kami telah berasa menyesal dan insaf kerana memukul tokoh penjuang bangsa yang hebat dan terkenal seantero dunia macam dato abdul aziz ni,

lain kali kalau Anwar Ibrahim mahu mengupah kami RM 1 Juta lagi untuk memukul mana-mana pemimpin umno yang telah banyak berjasa pada negera tercinta ni, kami tak mau terima.....

tapi kalau Anwar Ibrahim mahu bayar kami RM 2 Juta..... eeerrrr.... mungkin kami boleh pertimbangkan....

Hidup Melayu.....
Hidup UMNO.....
Hidup Perasuah.....
Hidup Perompak Harta Rakyat....

Anonymous said...

puteera mangkok,puteera mangkok,puteera mangkok,puteera mangkok kena pukul kat tengkok terus cakap macam mangkok terus termangkok-mangkok..mangkok ayun

Anonymous said...

hehehe gelak gelak kelakar giler aku baca..hyehehe

Zambry Kadiq said...

Utusan Melayu; 6 Okt.

Laporan terbaru yang dipetik dari ICU Hospital, Alamak !! Lebam yang kelihatan di tengkuk dan badan Azzez The Black Snake sebenarnya ...eerr Azeez dah berbadan dua dan dekat 7 bulan!! Oleh yang demikian tidak menghairankan yang badan beliau kelihatan lebih besar dari biasa dan kerap muntah muntah dan pening lalat.

Tahniah diucapkan kepada Azeez dan kalungan bunga MIC besar kepada Azeez.

Tapi persoalannya siapakah bapa kepada anak ini ??? Jeng jeng jeng !!

Pasti ada kaitan dengan golongan ushawan nasi kandaq dan kopi o.

Sekian dilapurkan.

Anonymous said...

Tahniah kepada Hero Tamil nie kerana hebatnya lakonan beliau.....
Tungggu utk lakonan selanjutnya
Bersambunggg......

Anonymous said...

Anon October 5, 2009 6:08 PM

Baik baik nanti keyboard basah. Jangan ludah keatas macam yang biasa dilakukan oleh comment comment korang ni. Kerana nanti yang kena ialah mereka dan keluarga mereka.

akakakakkakakakka

Anonymous said...

Anak Bugis,
Ko nampak macam ade goatee. Mungkin kena tukar nama ke anak kambing ke. anak ikan ke. ko pun anak ikan nwar ek?

Boing 747 masuk buat u turn dan keluar balik boleh kan? Aku agak dah. Jangan risau ko boleh convert bontot ko jadik wind tunnel. ko boleh test kapal terbang milik yahudi US yang selalu ko pinjam.

Anonymous said...

Kesian putra merdeka dan zali. Asyik bela Umno. Tapi habuk pun tarak. Dosa menulis dah menimbun. Kesian-kesian............hehehehehehe