"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, October 10, 2009

N-31 Bagan Pinang: Senario Terkini - UMNO/Beer eNd Mula Guna Taktik Kotor

Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Ustaz Nasaruddin Hassan Tantawi memberitahu para wartawan, pada ketika ini ada beberapa kumpulan yang tidak dikenali sedang mengedarkan salinan surat yang menggunakan kepala surat (letterhead) Dewan Pemuda PAS Pusat dan juga tanda tangan beliau.

Salinan surat palsu tersebut mengatakan bahawa beliau yang mewakili Dewan Pemuda PAS Pusat mengaku bahawa Dewan Pemuda PAS Pusat bertanggung jawab dan meminta maaf kepada seluruh penduduk Bagan Pinang atas semua kekacauan yang telah ditimbulkan oleh pihak Dewan Pemuda PAS Pusat.

Nasaruddin menegaskan bahawa, beliau dengan sendiri atau melalui mana-mana wakil Dewan Pemuda PAS Pusat, TIDAK PERNAH MENGELUARKAN APA-APA SURAT ATAU KENYATAAN RASMI seperti yang terkandung didalam surat palsu tersebut.

Salahuddin Ayob pula dalam masa yang sama mengatakan bahawa pihak UMNO/Beer eNd pada ketika ini mungkin merasa amat terdesak dengan senario perubahan yang berlaku akhir-akhir ini yang nampaknya menguntungkan pihak Pakatan Rakyat lalu mereka mula menggunakan taktik-taktik kotor untuk survival mereka dengan harapan para pengundi akan memberi simpati seterusnya mengundi UMNO/Beer eNd yang korup.

12 comments:

Anonymous said...

ESOK KITA RAMAI-RAMAI DTG BAGAN PINANG MCM BIASA MCM DEKAT PERMATANG PASIR.

Anonymous said...

Betul, besok ramai-ramai penyokong PR turun ke bagan Pinang.

Anonymous said...

Hanya Allah dapat menolong. Mari kita solat hajat berjamaah pohon Allah menangkan calon amanah dari Pas dan tolak calon rasuah dari Umno.Allahu Akbar

KEMBOJA said...

Umno dah terdesak....
Umno dah nazak....
Sebab tu pemimpin2 dan pengikut2 UMNO yg buta tuli tu meracau.....mabuk....dan...menganas

Teruskankan perjuangan...dan bertawakkal kepada Allah.

REFORMASI said...

umno da nak hancus sebab tu dia guna tektik kotor then tuduh pas yang buat... ak tgk muka muhyiddin kat tv3 tadi slamba je tuduh pas...hahaha ape ko bebel ni org tua!!!!

mari kite percepatkan kematian UMNO dgn menolak BN...

KEMBOJA said...

mUKA mAT sEMBAB AKAN BERTAMBAH SEMBAB KALI NI....HA...HA...HA,,,

benciUMNO said...

PPPTUUUIHHHHHHHH kat muka UMNO yg tgamak guna taktik kotor n keji mcm tu..dasar bacul takde maruah..harap lambang je merah, tukar je le ke kaler pink

Anonymous said...

Solat hajat dan puasa sunat mohon Allah hancurkan calon Umno yang rasuah. Pencacai Umno masih nak lawan Allah ke idak? Saje nak tanye
(to anak lenggong,putra merdeka dan
pencacai Umno yang lain) Kesiannye
nak tergolak pulak...........

Anonymous said...

PAS menang jangan takut, majoriti 1000.

Anonymous said...

serupa celaka aku tgk muka org2 pas 3 ekor beruk tu..kecek gak nipu nak mapuh..base babi tunggal nate sek2 pas ni

HangNadim said...

KAH!KAH!KAH!KAH! Amende ler menate sekor ni kecek. Nok kato katok kawe tebau babi pulok. Isk! Pelik sokmo! KAH!KAH!KAH! KAH!KAH!KAH!

Anonymous said...

Teruskan solat hajat dan puasa sunat. Allah tetap akan hancurkan golongan rasuah hingga hari akhirat.
Orang beriman sentiasa yakin.