"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, January 14, 2010

4 Beranak Dibunuh: Apa Motifnya..?

Reactions: 
Adakah pembunuhan mereka-mereka dibawah ini :
Ada kaitannya dengan pembikinan dan pendedahan video-video dibawah ini..?
Entah... aku terfikir je... apa motif mangsa-mangsa ni dibunuh..? entah-entah mangsa-mangsa ni ada simpan rahsia yang orang-orang tertentu nak sorokkan... salah sorang dari mangsa ni pulak ialah ibu saudara "1st lady"...

Dalam 1Malaysia ni, macam-macam boleh jadi beb...

14 comments:

CSI:Miami... Best! said...

Bersedialah wahai para pelakon di dalam kesemua part trailer tu.

Kalau diikutkan filem omputih, habih semua kan mati...

LanaBulu said...

Hidup bukannya nak menungkat langit..sampai masa mampus juga..tak kira siapa..
Buatlah sesuka hati selagi 'cemati ada ditangan'..
sampai masa ..kat dunia lagi Allah akan beri pembalasan..tak kira lah lu sapa..
Kepada yg terlibat tu ..bertaubatlah selagi tak sampai masa "berhenti jadi manusia.."

Anonymous said...

Oh Oo.....cari nahas nie....Bukit Aman dok pantau nie...naik moto laju mana, konar baring lagu hebat mana pun....tak leh nak lari atau sembuyi....posting cam nie boleh kena tangkap.

Teguran ajer...jangan marah yer.

Anonymous said...

Gempar – Skandal UMNO – Klik sini

Anonymous said...

bro lu memang beranilah beb..
wa tabik sama lu...wa belum cukup ilmu didada dan dicover beb!!!

Harris said...

Hoho..Brani ar lu bro..Jaga2 1st lady bgi arahan nti kt anjing2nye..

UMNgOk BoNgok said...

wallawweyyy.... jgn tuduh sesiapa rasuah wehhh.. nnt kena tindakan undang-undang... hahahaha... kepala bapak dia....

jgn wehh sebut kambing hitam... kang korang yg jd kambing kena sembelih kang...1Malaysia jd kambing...

tu penulis PKR tu hampir2 gak lah nak kena sembelih...marabahaya

dah nama pon pembunuh... kat dahi dah tulis kill!kill!kill!!die!!die!!die!!...
pertahankan Islam konon... KHAAAAAAKKKK PTUUUIHHHH!!! kan dah kena kat atas kepala botak najib

UMNgOk BoNgok said...

tapi mcm x logik lah... kenapa dia (Rashidi) kena tangkap kat masjid jamek, terus di pakaikan baju org gila??? kenapa tak di gari??? mcm dah standby jer??? sebab nak tuduh dia gila?? pastu setel masuk hsptal gila???

wehhh TP... ko ni biar betul arwah Sufiah tu ibu sedara rosmah?? kalau dia ibu sedara, knp rosmah tak gi lawat arwah ibu sedara dia... baca kan yasin ker?? knp kalau rosmah tak pergi, najib jer ker yg pergi tgk... ini kes 1Malaysia tau... tak kan 2 org tu tak tau??

ni nak marah ni!!! Khaaahhkkk~ golo golo golo golo... Ptuuuuiihhhh~~~

Anonymous said...

Cuba periksa harta simati... adakah dia orang ini proksi penyimpan harta pusaka punca jadi rebutan..?

Selain dari rahsia yang boleh mengancam kedudukan sesorang, atau pun ia juga boleh dikaitkan dengan duit/hutang.

Anonymous said...

bro.. gua ingat lu lebih prasangka sgt la... takan tu pun lu nak kait kan.... betul buat dosa kering je...

Anonymous said...

Topeng perak menulis!!!!!!!!!!UgHHHHH!!!!!!!!!!fitnah memanjang!!!!!!!!!

Anonymous said...

fitnah beb!

tak guna lah sembahyang hari-hari, kalau fitnah kau tak henti-henti

Semoga Allah buka hati kau nak bertaubat, kalau Allah tidak reda, semoga kau dilaknat Allah sampaii hari kiamat.

jangan bila nyawa dah di penghujung, kesihatan kita telah tiada,baru kita nak bertaubat, beb!

hamid said...

STEADY TOPENG 1 MALAYSIA

KOREK JANGAN TAK KOREK
SIASAT JANGAN TAK SIASAT
BONGKAR JANGAN TAK BONGKAR
DEDAH JANGAN TAK DEDAH

KITA TENGOK SAPA YG KENA?

JAGA DIRI BAIK2 POJI...

Ahmad Syafiq said...

-->UMNgok Bongok
Allayarham Mansor Katas ialah bapa Rosmah yang seperti kita telah ketahui. Yang saya baca dalam beberapa website, bahawa identiti yang dibunuh adalah adik kepada Allahyarham Mansor Katas, iaitu Sofiah Katas, bersama bapa saudara Rosmah.