"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, January 14, 2010

Kempen Beli Baju PAS REFORM

Reactions: 
Bersama lah kita dalam arus PAS REFORM. Say no to proxy UMNO dalam PAS.

5 comments:

Erdogan said...

salam, knp perlu tulis "say no to proxy umno dalam PAS. seolah olah saudara nak burukkkan pimpinan PAS,pimpinan gerakan ISLAM..saya rasa kalo itulah tujuan baju ni dicipta, kompom TAK LAKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ghostWRITER said...

salam saudara Erdogan...ana setuju ngan saudara....biasala PAS memang suka buat macamtew.... jika pro PAS, maka tumb up! jika pro UMNO, atau kawasan yang sama waktu dengannya maka akan dihina dikeji sampai ke baju pun nak keji orang... tapi takperlaaaa... depa dah konfrem syurga... TAKBIR!!!

Anonymous said...

Brother! tajuk yg tertulis pada baju tu tak mengacam. macam mana pula dengan ini "PAS BUKAN UNTUK DIJUAL"

dino.yp@gmail.com said...

hamPAS for all!!!

Anonymous said...

klu duk kt luar ngara cmna arr nk buat tmpahan??