"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, January 30, 2010

Timbalan YDP PAS Kampar Dikejar Ke Hospital

Lebih kurang jam 10:45 pagi sebentar tadi, Timbalan YDP PAS Kampar, Tuan Haji Shuib bin Hussin telah dikejarkan dikejarkan ke Hospital Kampar akibat serangan jantung dan telah ditahan didalam Pusat jagaan Rapi (ICU) lebih kurang jam 11:00 pagi kemudian.

Diagnosis awal mengesahkan bahawa beliau diserang sakit jantung dan juga terdapat simptom paru-paru berair.

[berita lanjut bakal menyusul]

4 comments:

Anonymous said...

Bala dari Allahla tu!!!Sedaq sikit!!!!!!!hari tu Nizar!!satu-satu puak Pas dapat bala dari Allah!Pasai apa agaknya!!!!!!

Anonymous said...

Semuga beliau selamat dan dilindungi Allah (islam punyer). Mari kita fikir dan renungi tentang kuasa Allah terhadap hambanya. Berbuat baiklah sesama kita. Jangan dengki, kianat, fitnah, dan mendoakan keburukkan pada orang lain. Hidup akan menjadi lebih mudah dan aman.

Anak Lenggong said...

Doakan supaya sebelum melelapkan mata dia menjadi insaf dengan segala kemungkaran yang dilakukan oleh pejuang islam yang palsu...

Anonymous said...

Anak Lenggong said...

Doakan supaya sebelum melelapkan mata dia menjadi insaf dengan segala kemungkaran yang dilakukan oleh pejuang islam yang palsu...

January 31, 2010 1:20 PM

Kalau ahli PAS itu kau kata pejuang islam yang palsu bagaimana dengan ahli UMNO...? Apakah pengusung kepala lembu dan memperjuangkan kalimah allah itu pejuang tulen..?

Ahli UMNO apa khabar...semuanya sehat tak pernah sakit....?